Skip to main content
Beantwoord

klik&klaar is besteld maar wordt niet op afgesproken datum geleverd

  • 21 december 2024
  • 27 reacties
  • 251 Bekeken

30 november besteld en 21 december, vandaag, zou geleverd worden. Niet dus.

Geen mail of sms ontvangen.

Ook is er geen orderstatus bekend via mijn Odido.

 

Wat gaat er mis?

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@Gerard1740, alle berichten op de community staan openbaar, maar de gegevens die je in je profiel zet zijn alleen zichtbaar voor moderators. We proberen altijd binnen 24-48 uur te reageren op de berichten die binnenkomen. Ik zie dat je inderdaad al telefonisch contact hebt gehad met ons en via deze weg kan ik alleen hetzelfde antwoord geven. Op dit moment is er een vertraging in het moment van leveren en wanneer de koerier bij ons het pakket als geleverd heeft gemeld. Wij kunnen de simkaart op dit moment niet handmatig activeren. Ik wil je daarom om nog wat geduld vragen, de simkaart wordt automatisch voor je geactiveerd! 

Bekijk origineel

  • is een King Poster
  • 21 december 2024

Alsnog geleverd maar SIM is niet actief.


Gerard1740 schreef:

Alsnog geleverd maar SIM is niet actief.

En hoe lang moet je wachten eer die geactiveerd nu is?


  • is een King Poster
  • 21 december 2024

In elk geval wordt dat niet vandaag meer. En morgen ook niet denk ik.

 


Gerard1740 schreef:

In elk geval wordt dat niet vandaag meer. En morgen ook niet denk ik.

 

Wel al gebeld met klantenservice en wat zeiden hun?


  • is een King Poster
  • 21 december 2024

Klantenservice gooide de haak erop zonder dat ik werd geholpen 


Gerard1740 schreef:

Klantenservice gooide de haak erop zonder dat ik werd geholpen 

Bizar


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 23 december 2024

Hi ​@Gerard1740, ik wil allereerst mijn excuses aanbieden hiervoor. Ik kijk dan ook graag met je mee om ervoor te zorgen dat de simkaart zo snel mogelijk gaat werken! Wil je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toevoegen aan je profiel? Dan kan ik je abonnement erbij pakken en kan ik hiermee aan de slag gaan! 


  • is een King Poster
  • 23 december 2024

Hoi Nora, is een antwoord openbaar of privé?


  • is een King Poster
  • 23 december 2024

Gedaan


  • is een King Poster
  • 23 december 2024

DHL heeft wel officieel afgeleverd en Odido moet dus terugmelding hebben 


  • is een King Poster
  • 23 december 2024

wat gaat er nu mis?

waarom kan Odido niet ingrijpen op een geautomatiseerd proces?

Klik&klaar simkaart moet geactiveerd worden maar dat gebeurd niet omdat Odido zegt dat ze wachten op een terugkoppeling van DHL. Terwijl ik in DHL app kan zien dat er geleverd is. Modem staat aan en simkaart zit er in, sinds zaterdag.

Ik kan ook geen klantvoordeel koppelen:

 


  • is een King Poster
  • 23 december 2024
Nora van Odido schreef:

Hi ​@Gerard1740, ik wil allereerst mijn excuses aanbieden hiervoor. Ik kijk dan ook graag met je mee om ervoor te zorgen dat de simkaart zo snel mogelijk gaat werken! Wil je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toevoegen aan je profiel? Dan kan ik je abonnement erbij pakken en kan ik hiermee aan de slag gaan! 

Hoi Nora, bedankt voor de excuses ze helpen helaas niet.

De simkaart is nog altijd niet actief.


Gerard1740 schreef:
Nora van Odido schreef:

Hi ​@Gerard1740, ik wil allereerst mijn excuses aanbieden hiervoor. Ik kijk dan ook graag met je mee om ervoor te zorgen dat de simkaart zo snel mogelijk gaat werken! Wil je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toevoegen aan je profiel? Dan kan ik je abonnement erbij pakken en kan ik hiermee aan de slag gaan! 

Hoi Nora, bedankt voor de excuses ze helpen helaas niet.

De simkaart is nog altijd niet actief.

Inmiddels opgelost?

 

Hoop dat het bij mij wel goed gaat…


  • is een King Poster
  • 23 december 2024

Helaas is er niets gewijzigd, excuses hebben niet geholpen. Simkaart is nog steeds niet actief.🥴


Gerard1740 schreef:

Helaas is er niets gewijzigd, excuses hebben niet geholpen. Simkaart is nog steeds niet actief.🥴

Balen!


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 24 december 2024

Hi ​@Gerard1740, alle berichten op de community staan openbaar, maar de gegevens die je in je profiel zet zijn alleen zichtbaar voor moderators. We proberen altijd binnen 24-48 uur te reageren op de berichten die binnenkomen. Ik zie dat je inderdaad al telefonisch contact hebt gehad met ons en via deze weg kan ik alleen hetzelfde antwoord geven. Op dit moment is er een vertraging in het moment van leveren en wanneer de koerier bij ons het pakket als geleverd heeft gemeld. Wij kunnen de simkaart op dit moment niet handmatig activeren. Ik wil je daarom om nog wat geduld vragen, de simkaart wordt automatisch voor je geactiveerd! 


Nora van Odido schreef:

Hi ​@Gerard1740, alle berichten op de community staan openbaar, maar de gegevens die je in je profiel zet zijn alleen zichtbaar voor moderators. We proberen altijd binnen 24-48 uur te reageren op de berichten die binnenkomen. Ik zie dat je inderdaad al telefonisch contact hebt gehad met ons en via deze weg kan ik alleen hetzelfde antwoord geven. Op dit moment is er een vertraging in het moment van leveren en wanneer de koerier bij ons het pakket als geleverd heeft gemeld. Wij kunnen de simkaart op dit moment niet handmatig activeren. Ik wil je daarom om nog wat geduld vragen, de simkaart wordt automatisch voor je geactiveerd! 

Is dit voor ALLE nieuwe leveringen?

 

Want dan moet ik ook er voor vrezen, krijg vandaag bestelling geleverd. Zie mijn profiel voor alle bestel info.

 

Is mijn simkaart wel in orde geactiveerd als die vanmiddag geleverd wordt. Graag reactie per prive bericht


  • is een King Poster
  • 24 december 2024
Nora van Odido schreef:

Hi ​@Gerard1740, alle berichten op de community staan openbaar, maar de gegevens die je in je profiel zet zijn alleen zichtbaar voor moderators. We proberen altijd binnen 24-48 uur te reageren op de berichten die binnenkomen. Ik zie dat je inderdaad al telefonisch contact hebt gehad met ons en via deze weg kan ik alleen hetzelfde antwoord geven. Op dit moment is er een vertraging in het moment van leveren en wanneer de koerier bij ons het pakket als geleverd heeft gemeld. Wij kunnen de simkaart op dit moment niet handmatig activeren. Ik wil je daarom om nog wat geduld vragen, de simkaart wordt automatisch voor je geactiveerd! 

Jammer! Odido kan natuurlijk wel handmatig activeren.

Elk geautomatiseerd proces is handmatig te beïnvloeden. Dat gebeurt immers ook in de winkel.

 

Laat Odido de klant liever in de kou staan?

 


  • is een King Poster
  • 24 december 2024
Mrbrightside86 schreef:
Nora van Odido schreef:

Hi ​@Gerard1740, alle berichten op de community staan openbaar, maar de gegevens die je in je profiel zet zijn alleen zichtbaar voor moderators. We proberen altijd binnen 24-48 uur te reageren op de berichten die binnenkomen. Ik zie dat je inderdaad al telefonisch contact hebt gehad met ons en via deze weg kan ik alleen hetzelfde antwoord geven. Op dit moment is er een vertraging in het moment van leveren en wanneer de koerier bij ons het pakket als geleverd heeft gemeld. Wij kunnen de simkaart op dit moment niet handmatig activeren. Ik wil je daarom om nog wat geduld vragen, de simkaart wordt automatisch voor je geactiveerd! 

Is dit voor ALLE nieuwe leveringen?

 

Want dan moet ik ook er voor vrezen, krijg vandaag bestelling geleverd. Zie mijn profiel voor alle bestel info.

 

Is mijn simkaart wel in orde geactiveerd als die vanmiddag geleverd wordt. Graag reactie per prive bericht

Ja dit geldt voor ALLE leveringen via DHL.

Slechte service!

 


Gerard1740 schreef:
Mrbrightside86 schreef:
Nora van Odido schreef:

Hi ​@Gerard1740, alle berichten op de community staan openbaar, maar de gegevens die je in je profiel zet zijn alleen zichtbaar voor moderators. We proberen altijd binnen 24-48 uur te reageren op de berichten die binnenkomen. Ik zie dat je inderdaad al telefonisch contact hebt gehad met ons en via deze weg kan ik alleen hetzelfde antwoord geven. Op dit moment is er een vertraging in het moment van leveren en wanneer de koerier bij ons het pakket als geleverd heeft gemeld. Wij kunnen de simkaart op dit moment niet handmatig activeren. Ik wil je daarom om nog wat geduld vragen, de simkaart wordt automatisch voor je geactiveerd! 

Is dit voor ALLE nieuwe leveringen?

 

Want dan moet ik ook er voor vrezen, krijg vandaag bestelling geleverd. Zie mijn profiel voor alle bestel info.

 

Is mijn simkaart wel in orde geactiveerd als die vanmiddag geleverd wordt. Graag reactie per prive bericht

Ja dit geldt voor ALLE leveringen via DHL.

Slechte service!

 

Dus dan ben ik ook de klos vandaag ​@Nora van Odido ?


  • is een King Poster
  • 24 december 2024
Mrbrightside86 schreef:
Gerard1740 schreef:
Mrbrightside86 schreef:
Nora van Odido schreef:

Hi ​@Gerard1740, alle berichten op de community staan openbaar, maar de gegevens die je in je profiel zet zijn alleen zichtbaar voor moderators. We proberen altijd binnen 24-48 uur te reageren op de berichten die binnenkomen. Ik zie dat je inderdaad al telefonisch contact hebt gehad met ons en via deze weg kan ik alleen hetzelfde antwoord geven. Op dit moment is er een vertraging in het moment van leveren en wanneer de koerier bij ons het pakket als geleverd heeft gemeld. Wij kunnen de simkaart op dit moment niet handmatig activeren. Ik wil je daarom om nog wat geduld vragen, de simkaart wordt automatisch voor je geactiveerd! 

Is dit voor ALLE nieuwe leveringen?

 

Want dan moet ik ook er voor vrezen, krijg vandaag bestelling geleverd. Zie mijn profiel voor alle bestel info.

 

Is mijn simkaart wel in orde geactiveerd als die vanmiddag geleverd wordt. Graag reactie per prive bericht

Ja dit geldt voor ALLE leveringen via DHL.

Slechte service!

 

Dus dan ben ik ook de klos vandaag ​@Nora van Odido ?

Het lullige is, dat Odido precies weet dat dit aan de hand is. En dat is niet nieuw, kijk maar naar de topics. 
kortom, er wordt niet geacteerd door Odido. En ze geven DHL de schuld 🥴


@Nora van Odido alles hier goed gegaan met levering en simkaart werkend.


  • is een King Poster
  • 24 december 2024


super fijn voor jou!

 

Des te treuriger dat reeds eerder geleverde modems zonder internet de kerst ingaan.

en het verhaal van Odido dat simkaart pas geactiveerd wordt nadat DHL geleverd heeft klopt dus van geen kanten.

 


  • is een King Poster
  • 24 december 2024
Gerard1740 schreef:
Nora van Odido schreef:

Hi ​@Gerard1740, ik wil allereerst mijn excuses aanbieden hiervoor. Ik kijk dan ook graag met je mee om ervoor te zorgen dat de simkaart zo snel mogelijk gaat werken! Wil je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toevoegen aan je profiel? Dan kan ik je abonnement erbij pakken en kan ik hiermee aan de slag gaan! 

Hoi Nora, bedankt voor de excuses ze helpen helaas niet.

De simkaart is nog altijd niet actief.

Hang nu al weer een half uur aan de lijn en kom niet verder dan dat ik wordt doorverbonden met de technische dienst.

De beslisboom van klantenservice biedt geen oplossing!!!


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@Gerard1740, excuses voor deze ervaring. Ik had het graag zelf direct voor je opgelost, maar dit is simpelweg niet mogelijk. Je simkaart zal zo snel mogelijk geactiveerd worden. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je hele fijne feestdagen! ✨ Groetjes, Ishana

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen