Hoi @johnfeijen, fijn dat T-Mobile TV grotendeels bevalt, dat is mooi. Nu ook nog Discovery aanpakken, dan kun je helemaal relaxed tv-kijken!
Kun je het geluid eens veranderen van Dolby Digital naar stereo, dan kunnen we alle mogelijk boosdoeners uitsluiten?
- Menu > Account > Instellingen
- Audio & ondertiteling > Zender Audio codec
- Verander Dolby digital naar stereo.
Ik meen me een soortgelijk issue gemeld te zien hebben op de Community in de afgelopen twee weken, maar schaam me er enigszins voor dat ik dat topic nergens kan terugvinden. Daar heb je nu helemaal niets aan dus ik ga op onderzoek uit en de topics afspeuren op zoek naar dit issue; daar stond volgens mij de oplossing in vermeld.
Ervaar je dit issue op beide TV Boxen en zo ja: speelt het alleen bij Homestead Rescue?
In de tussentijd maak ik een incident aan en zet het door naar onze technische dienst zodat het opgelost kan worden. Indien ik in de tussentijd toch nog dat specifieke topic weet op te speuren, hoor je het meteen!
P.s. wanneer je jouw adminprofiel opent op T-Mobile TV, staan de ondertitelingsinstellingen dan aan op Discovery?
Hoi @Jason ,
Ik heb de instellingen nagekeken maar de Audio codec staat al op stereo.
Verder lijkt het erop dat het alleen bij het programma Homestead Rescue is op Discovery Channel. Maar ook als ik via de gids terugkijk naar dit programma (ongeacht welk platform dus via tv box, webbrowser of telefoon) dan krijg ik de voiceover bij dit programma.
Het viel mij bij dit programma op, het zou ook bij andere programma’s kunnen zijn maar daar heb ik het nog niet geconstateerd.
Wat bedoel je precies met je opmerking bij de PS ? Ik heb op dit moment alleen het admin profiel en als ik naar discovery ga en kijk daar bij audio en ondertiteling dat staat daar Audio Nederlands en ondertiteling geen.
@johnfeijen Bedankt voor je terugkoppeling!
Onze technische dienst heeft besloten om de box om te ruilen. Er is geen mogelijkheid om dit middels een alternatieve methode te herstellen, sorry voor de overlast.
Met de PS bedoelde ik precies wat jij aangeeft inderdaad, excuses als ik daarin vaag was. Dat de ondertiteling uitgeschakeld is bij instellingen in het adminprofiel betekent dat het in principe niet zou moeten verschijnen. Laat het me weten zodra de vervangende box aangesloten is, dan voer ik met de TD nog een extra check uit!
@Jason , ik denk dat omruilen van de box weinig zal uithalen. Ik heb dit probleem namelijk ook in de tv-anywhere app op mijn iphone (ruilen jullie mij iphone dan ook om voor een nieuwe ).
Maar ook op t-mobiletv.nl heb ik dit probleem. Als ik hier via de tv-gids ga naar zaterdag 26 juni, 17:30-18:30 homestead rescue en ik bekijk deze dan heb ik hier ook een voice-over. Dat lijkt me niks met de tv-box te maken te hebben, toch?
Zie hieronder dit programma via t-mobiletv.nl ...
Net even gekeken via de browser en idd hetzelfde hier: gesproken ondertiteling als audiospoor ...
Fair point @johnfeijen, het heeft vrij weinig zin om een box om te ruilen als het probleem zich inderdaad op meerdere platforms voordoet, dan kun je net zo goed de app “omruilen”!
Gekke vraag wellicht, verdwijnt die voice over wel wanneer je de app afsluit, verwijdert en opnieuw installeert - sec op TV Anywhere dan natuurlijk?
Ik heb het onderzoek heropend aan onze kant en ben in afwachting van een antwoord. Zodra ik meer weet, hoor je het meteen!
@Jason , ik krijg net een mail dat mijn vervangende apparatuur onderweg is….
Wat moet ik hier mee doen?
Een herinstallatie van TV Anywhere maakt niks uit. En zoals je ziet heeft gebruiker apis4 hier ook last van, dus lijkt toch echt in de stream te zitten!
@johnfeijen In dat geval wil ik je verzoeken om de vervanging straks aan te sluiten; het zou in principe geen enkel verschil moeten opleveren, maar hiermee kunnen we testen of het geen toevalligheid is (bijvoorbeeld: de bug speelt in TV Anywhere, maar toevallig heeft de box hier ook last van). We willen testen of het niet op één platform tegelijkertijd speelt en daarnaar herleidbaar is - met inachtneming van het feit dat dit zeer waarschijnlijk niet zo is natuurlijk.
Ons TV team neemt dit issue vanmiddag mee in de vergadering en zal ook contact opnemen met Discovery Channel om te checken hoe dit oplosbaar is. Bedankt voor jullie meldingen en feedback en sorry dat ik aanvankelijk een verkeerde keuze gemaakt heb, dat zal niet nog eens gebeuren.
@Jason, prima en geen probleem hoor! Uiteindelijk willen we toch allemaal naar dezelfde oplossing!
Goedemiddag all, we hebben het besproken en Discovery Channel geeft aan dat het vanuit de contentprovider zelf komt (in dit geval Discovery). Dit is jammer genoeg niet aan onze kant te wijzigen. Sorry dat ik jullie niet verder heb kunnen helpen!
@Jason , dank voor de terugkoppeling. Ik heb het even aan iemand gevraagd met een KPN abonnement en iemand met een Ziggo abonnement. Zij hebben dit niet bij dit programma op Discovery (zelf ook even meegekeken). Het ligt dus aan de stream van T-Mobile (of die aan T-Mobile wordt aangeleverd). Het lijkt met dat als ze die aan andere providers wel goed aanleveren dat jullie dat toch ook kunnen vragen ?
Hallo,
Zit toevallig te kijken op Discovery naar Wheeler Dealers. Ook gesproken ondertiteling. Ook op de webversie.
Op de Ziggo Go-app geen gesproken ondertitels
Heel bijzonder allemaal.
Paul
Hallo,
Zit toevallig te kijken op Discovery naar Wheeler Dealers. Ook gesproken ondertiteling. Ook op de webversie.
Op de Ziggo Go-app geen gesproken ondertitels
Heel bijzonder allemaal.
Paul
Toevallig ook gekeken en op het oude tv platform geen problemen, gewoon Engelstalige audio… Zit dus in het nieuwe platform waar TV Anywhere ook onder valt...
...
Hi @johnfeijen, @paulklaverstijn en @apis4, merci voor jullie toevoegingen! Hele terechte opmerkingen van jullie. Ik heb dit dan ook gelijk doorgezet naar één van onze TV specialisten en gevraagd of dit toch aangepast kan worden. Zodra ik hier een reactie op binnenkrijg, laat ik dat aan jullie weten. Ik houd jullie op de hoogte!
Hi @johnfeijen, @paulklaverstijn en @apis4, ik geef jullie graag een korte update! Zoals ik al eerder aangaf heb ik jullie verzoek doorgezet naar één van mijn collega's. Ik wil graag laten weten dat dit is nagevraagd aan Huawei om dit te checken. I'll keep you posted!
Hi guys, ik heb goed nieuws! Zojuist heb ik te horen gekregen dat er een aanpassing is doorgevoerd. Ik wil graag bij jullie navragen of jullie kunnen bevestigen dat dit probleem nu is opgelost? Omdat dit probleem zich niet bij elk programma voordoet, willen wij graag weten of dit nu is verholpen of dat er mogelijk verder onderzoek naar gedaan moet worden. Ik hoor het graag!
@Lisa
Yep, het is weer normaal hier. Thanx!!!
Hoi @Lisa . Top allemaal wat je doet. Mocht je nog een keer een kwartiertje over hebben zou je dan wille kijken naar de belgische zenders. Die beelkwaliteit houdt het midden tussen gruwelijk en verschrikkelijk. Tour de France is gewoon niet te bekijken.
Thanx!
Hi @paulklaverstijn, ik ben echt super blij om te horen dat alles weer normaal werkt! Dankjewel voor het mooie compliment. Hier wil ik zeker voor jou naar gaan kijken. Kan jij mij laten weten met welke Belgische zenders jij specifiek deze slechte kwaliteit ervaart? Zo weet ik bijvoorbeeld dat een zender als Ketnet niet in HD streamt. Ik hoor het graag van je!
Canvas en Ketnet.
Op het oude platform was het beel prima.
Hi @paulklaverstijn, merci voor de snelle aanvulling! Ketnet streamt niet in HD, maar omdat jij aangeeft dat het op het vorige platform wel in goede kwaliteit te zien was, wil ik dit graag voor je uitpluitzen. Canvas daarentegen streamt in HD, dus hier hoort de kwaliteit al helemaal in orde te zijn. Ik heb deze vraag dan ook uitgezet bij één van de TV specialisten. Zodra ik hier een reactie op binnenkrijg, dan laat ik dat aan je weten!
Hi @paulklaverstijn, ik begin deze dag gelijk met een leuke mededeling! Mijn collega heeft aangegeven dat er momenteel druk wordt gewerkt om deze Belgische kanalen naar HD en een hogere kwaliteit te brengen. De exacte planning hiervan heb ik niet voor je, maar weet dat dit dus op de agenda staat van onze TV specialisten, yay. Hopelijk kan jij binnenkort dus weer van een extra goede kwaliteit genieten!
@Lisa Hoi Lisa. Driewerf dank. Je bent een held!!
Hi @paulklaverstijn, heel graag gedaan! Super tof om jouw enthousiaste reactie te lezen, daar doe ik het voor!
Deleted by moderator: please don't promote your own company or products on our Community.