Enkele weken geleden heb ik een bestelling geplaatst voor een nieuw glasvezel internet abonnement. Ik verwacht enige problemen met de oplevering aangezien ik al 28 maanden wacht op het aansluiten van de glasvezel zelf. Dat is echter voer voor een andere discussie.
Gezien mijn situatie wou ik de status van mijn bestelling controleren in “mijn Odido”. Ik vermoed echter dat hier sprake is van een bug.
Op de pagina, https://internet.odido.nl/abonnementen, staat het overzicht van mijn internet abonnement met een link om de status van de bestelling in te zien:
Deze link verwijst naar de https://www.odido.nl/my/internet-status:
Echter is dit een oude bestelling voor DSL uit 2019 zoals te zien in de volgende screenshot:
Onderaan de pagina van screenshot #1 is echter ook een link te vinden naar de pagina https://internet.odido.nl/bestellingen, deze lijkt op het eerste gezicht beter te werken:
Helaas verwijst ook deze pagina uiteindelijk terug naar https://www.odido.nl/my/internet-status waar ik weer de oude bestelling uit 2019 tegenkom.
Dit lijkt mij niet helemaal de bedoeling.