Skip to main content
10000 Topics
Issue with Overlapping Charges and Service Delays
Good evening, I am reaching out here as my previous email regarding this issue has been ignored and not answered for a week, and I hope this forum post will get noticed. I signed a contract with Odido for fibre internet in February after being told that the connection would be established within approximately four weeks. Unfortunately, it took until mid-June for the service to actually start, while very little updates were sent. During this period, I had to maintain my previous subscription with Ziggo, which was more expensive, with no outlook when the change could occur. However, since June, I have been charged by both Ziggo and Odido, which I believe is a mistake on your part. The delay was compounded by a series of errors on your end. First, there was a significant delay because the technician was sent before the router, so he had to make two appointments more than week apart causing even more delay. When the technician finally arrived, we asked if the previous contract would be terminated one the connection is established, which he confirmed. Despite this, the cancellation did not happen, and I am now facing outstanding payments to Ziggo for June, July, and possibly August. Adding to my frustration, the internet was out from Thursday afternoon (the 15th) until Friday before noon, which was extremely inconvenient. Could you please address these issues as soon as possible? I need to know how to resolve the overlapping charges.
Retouradres voor modem, wat is het juiste adres?
Kort geleden is een T56 modem dat ik 5 dagen ervoor had geannuleerd toch bij mij bezorgd. In overleg met Odido Klantenservice moest ik dat terug sturen en daarvoor een label via de QR code in eerdere mail aanmaken. Als dat niet werkte moest ik een eigen retour label maken met daarop als adres Odido-Thuis en mijn klantnummer. De klantenservice was vooruitziend want de QR code werkte niet (geprobeerd op 2 verschillende apparaten met 2 verschillende browsers). De link lijkt ook te algemeen, alsof er iets mist: https://internet.odido.nl/retour-label// . Ik ben kennelijk niet de enige met dat probleem, wat is daar mis? Ik heb het DHL label van de zending naar mij zichtbaar op de doos laten zitten en het nieuwe ernaast geplakt: Retour, Odido-Thuis, Afz.: Klnr.: LTT XXXXX Op het DHL label staat als afzender Odido, Postbus 15021, NL 1117 ZZ SCHIPHOL-RIJK . Het pakket is dezelfde dag (3 augustus) retour gegaan maar de T&T code staat nu (18 augustus) nog steeds op: Ontvangen in sorteercentrum, in afwachting van de data . Bij: Je pakket gaat retour naar is niets ingevuld. Kennelijk was de info die ik van Odido Klantenservice had gekregen niet volledig of was er een conflict tussen beide labels. Nu zie ik in een ander topic op het forum als retouradres: Odido voor thuis (Retouren) Walravenlaan 11 1119 ME Schiphol-Rijk . Dat wijkt af van het bovengenoemde retour label. Wat is nu juist? Via Odido Klantenservice zijn beide pakketten ondertussen afgemeld in mijn account maar het is zeer onbevredigend voor mij en kostbaar voor Odido als pakketten in het niets verdwijnen. Helaas kom ik bij DHL niet verder om te zien wat de actuele status van het pakket is want ik heb niet voor de retourzending betaald. Opm.: Ook voor een Odido zending die op 20 juli retour is gegaan zonder bezorgd te zijn staat de DHL T&T status nog steeds op: Klaar voor versturen naar het sorteercentrum .

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen