Skip to main content
Beantwoord

Online annuleren van bestelling

  • June 29, 2025
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Vorig weekend heb ik online een internetabonnement aangevraagd (bestelnummer 236193383).

Dit probeer ik nu online te annuleren (dat moet immers volgens de wet via hetzelfde medium kunnen als dat de overeenkomst is ontstaan), maar ik kan nergens een formulier of e-mailadres vinden om dit te doen.

Bij deze geef ik dan ook door dat ik deze bestelling wil annuleren op basis van mijn recht op herroeping.

Het was mij tijdens het bestellen niet duidelijk dat ik niet langer tijdens de looptijd van het contract de internetsnelheid naar beneden aan kan passen (wat eerder wel kon).

Graag ontvang ik een bevestiging dat de annulering is verwerkt.

 

Met vriendelijke groet,

Mariëlle

 

PS: ik krijg ook continu foutmeldingen als ik dit abonnement aan mijn account probeer te koppelen. In Mijn Odido omgeving kan ik dus ook niets zien/doen. Er staat wel dat het abonnement klaar staat om toegevoegd te worden, maar dat werkt dus niet.

Beste antwoord door eric

Vroeger konden moderators dat nog, maar die mogelijkheid hebben ze niet meer. Dus bellen of online opzeggen via dit formulier.

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23243 reacties
  • June 29, 2025

Hallo ​@Marielle112 

Via deze community kan je abonnement helaas niet geannuleerd worden. Je kan hiervoor bellen naar de klantenservice op telefoonnummer 0800 0092, het contactformulier gebruiken op de website of een brief sturen.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • June 29, 2025

Waar staat dat contactformulier? Die chatbot helpt mij voor geen meter en zag anderen ook succesvol annuleren via een forumpost.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 10150 reacties
  • Antwoord
  • June 29, 2025

Vroeger konden moderators dat nog, maar die mogelijkheid hebben ze niet meer. Dus bellen of online opzeggen via dit formulier.