Skip to main content
10000 Topics
Wifi extenders niet (meer) zichtbaar in app, maar werken wel
Hoi, hoop dat jullie mij kunnen helpen. Na een zeer moeizame glasvezel installatie, had ik een werkend systeem. Echter valt dagelijks minimaal wel één keer onze verbinding uit. Dan staat er op onze telefoons “Wifi verbonden zonder internet”. De ene keer blijft alles groen op modem en extenders en soms komt verbinding vanzelf na 10-15s weer terug. Soms blijft alles groen en komt verbinding niet terug. Alleen UIT en AAN zetten modem helpt dan. Soms gaat na een minuut het wereldbolletje op het modem op rood. En ook dan helpt alleen het modem UIT en weer AAN zetten. Begint beetje irritant te worden. Ik heb inmiddels denk ik wel 6x met support aan de telefoon gehangen. Iedere keer krijg ik ander verhaal. Kundigheid medewerker varieert van totaal geen kennis tot veel kennis, maar niks heeft nog geholpen. Er is me al twee keer beloofd dat ze 2e lijns support gaan inschakelen en er een monteur langs komt, maar dat wordt steeds afgewezen. En ik krijg daar gen terugkoppeling van. Dus moet daar zelf achteraan bellen… Wat ik al gedaan heb: Modem gereset. Wifi extenders gereset. Gasten wifi uitgezet. 2.4Ghz wifi tijdelijk uit gezet. Hardware reset gedaan op modem met daarna ook hardware reset van de wifi extenders en ze opnieuw via modem aangemeld kabeltje. Alles werkte daarna prima. Maar we blijven lasthouden van dagelijks uitvallende verbinding. Wat me nu opvalt, is dat het admin portal van de modem en in de Zyxel Mesh app “MPro Mesh” ik alleen het modem zie en geen wifi extenders en het is net of alle apparaten aan de modem hangen. Zie afbeeldingen. Dus app op mijn telefoon al keertje verwijdert en opnieuw geinstalleerd. Maar wifi extenders blijven weg. Het vreemde is dat ik wel gewoon op alle plaatsen waar ik wil Wifi heb, dus dat de extenders wel moeten werken. Kan iemand mij vertellen waarom ik na de hardware reset en nieuwe installatie van de wifi extenders ze niet kan zien in de MPro Mesh app noch online in de admin portal van het modem? Ik heb een Zyxel modem en 3 Zyxel wifi extenders van Odido. Installatie en onderdelen zijn van maart dit jaar. Dus zo goed als nieuw.
Dubbele abonnemenstkosten april 2024. Nog steeds geen geld terug.
Goedendag, Ik heb de afgelopen maanden al een paar keer een poging gedaan om mijn geld terug te ontvangen van abonnementskosten in april 2024 die dubbel in rekening zijn gebracht. Zoals in een eerdere topic op dit forum al duidelijk is geworden was er blijkbaar sprake van een ‘bug’. Ik heb in juni ook een mail gehad vanuit jullie dat ik de kosten terug zou krijgen. Tot op heden nog steeds geen geld ontvangen vanuit Odido. Melding gemaakt via telefoon, chat of mail, maar nog steeds geen geld terug. Ik heb 30 minuten met een servicemedewerker aan de telefoon gezeten die er niet uitkwam en op een gegeven moment niks meer zei, zeer ongemakkelijk. Of krijg ik vragen over wat mijn factuurnummer is, echter heb ik die niet wat mijn thuis abonnement is al een tijdje beëindigd en ik kan niet meer bij de facturen omdat jullie die koppeling hebben uitgezet, ondanks het feit dat ik nog wel een mobiel abonnement heb bij jullie. Lijkt mij overigens dat jullie prima zelf de betreffende factuur kunnen vinden in jullie systeem en de communicatie die heb ontvangen over de dubbele kosten. Zo niet dan heb heb ik de mail voor jullie die ik heb ontvangen waarin staat dus jullie de kosten over zouden maken. Ik begrijp niet waarom ik zoveel tijd en energie moet stoppen om bij jullie mijn geld terug te krijgen die jullie teveel in rekening hebben gebracht i.v.m. ‘bug’ en dat dit tot nu toe via geen enkel kanaal is gelukt om voor elkaar te krijgen. Alsjeblieft, fix dit en zorg voor je klanten. De kans is groot dat ze anders bij je weglopen. Alvast bedankt voor de reactie en actie. Groet,Jordy

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen