Wanneer komt er een oplossing voor het geluid van de tv dat soms 1 sec weg valt en best regelmatig
indien dit niet opgelost kan worden wil ik dat mijn contract wordt verbroken
Wanneer komt er een oplossing voor het geluid van de tv dat soms 1 sec weg valt en best regelmatig
indien dit niet opgelost kan worden wil ik dat mijn contract wordt verbroken
Hi
Ik blijf dit kastje gebruiken dit ivm met Netflix en videoland ,maar hoop dat het probleem snel wordt opgelost
wat ik wel merk dat het ‘s morgens veel minder is als ‘s avonds.
dank je
Bij mij valt t geluid ook vaak weg voor 1 sec als je naar de zenders kijkt. Niet bij Netflix, NPOstart of andere streamers. Heb al een nieuwe media box. Graag oplossen.
Hoi
Mocht dit het niet verhelpen, ontvang ik graag twee voorbeelden. Ons TV team is hier namelijk hard mee bezig. Ze ontvangen graag nog voorbeelden wanneer en op welke programma + zender je dit ervaart. Ook hoor ik graag of je op dat moment iets doet met de Mediabox/afstandsbediening. Dan kunnen ze sneller tot een oplossing komen! Groetjes, Ishana
Hoi
Mocht dit het niet verhelpen, ontvang ik graag twee voorbeelden. Ons TV team is hier namelijk hard mee bezig. Ze ontvangen graag nog voorbeelden wanneer en op welke programma + zender je dit ervaart. Ook hoor ik graag of je op dat moment iets doet met de Mediabox/afstandsbediening. Dan kunnen ze sneller tot een oplossing komen! Groetjes, Ishana
Zal ik doen, thanx :-)
Hoi
Gedaan wat je voorstelde maar geen resultaat. Toen de HDMI plug in een ander slot van mn TV gedaan(HDMI(Arc)) en voila………...het werkt. Cu
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.