Skip to main content
Beantwoord

geluid tv valt steeds weg

  • 24 June 2024
  • 7 reacties
  • 221 Bekeken

Wanneer komt er een oplossing voor het geluid van de tv dat soms 1 sec weg valt en best regelmatig 

indien dit niet opgelost kan worden wil ik dat mijn contract wordt verbroken 

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Viscerale , we zijn druk bezig om dit issue intern te testen en op te lossen voor de Mediabox. In dit topic houden we je op de hoogte:  Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community. Mocht het echt niet te doen zijn met kijken via de Mediabox, dan kan ik ook je Mediabox omruilen voor een Amino Aria 7x TV Box. Deze heeft geen problemen met wegvallend geluid. Nadeel is wel dat je hier geen andere apps op kan installeren zoals Netflix, Videoland etc en dien je de TV Box bekabeld aan te sluiten. Mocht je deze TV Box willen dan ruil ik hem met alle liefde voor je om. Mocht je trouwens ook een smart tv hebben, dan zou je eventueel ook voor nu de Mediabox op kunnen zeggen in Mijn Odido en kan je kijken via de smart tv zelf. Laat maar weten wat je wilt doen. Ik ben hier om je te helpen!

Ik blijf dit kastje gebruiken dit ivm met Netflix en videoland ,maar hoop dat het probleem snel wordt opgelost 

wat ik wel merk dat het ‘s morgens veel minder is als ‘s avonds.

dank je 

Bij mij valt t geluid ook vaak weg voor 1 sec als je naar de zenders kijkt. Niet bij Netflix, NPOstart of andere streamers. Heb al een nieuwe media box. Graag oplossen.

 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @bgttje, ik heb direct een aantal metingen gedaan en ik zie dat je Mediabox al een tijd niet opnieuw opgestart is. Zou je het modem in combinatie met de Mediabox opnieuw willen opstarten? Daarnaast zou ik je ook willen vragen of je een andere LAN-poort op het modem wil testen. Ik hoor graag of dit voor verbetering zorgt!

Mocht dit het niet verhelpen, ontvang ik graag twee voorbeelden. Ons TV team is hier namelijk hard mee bezig. Ze ontvangen graag nog voorbeelden wanneer en op welke programma + zender je dit ervaart. Ook hoor ik graag of je op dat moment iets doet met de Mediabox/afstandsbediening. Dan kunnen ze sneller tot een oplossing komen! Groetjes, Ishana

Hoi @bgttje, ik heb direct een aantal metingen gedaan en ik zie dat je Mediabox al een tijd niet opnieuw opgestart is. Zou je het modem in combinatie met de Mediabox opnieuw willen opstarten? Daarnaast zou ik je ook willen vragen of je een andere LAN-poort op het modem wil testen. Ik hoor graag of dit voor verbetering zorgt!

Mocht dit het niet verhelpen, ontvang ik graag twee voorbeelden. Ons TV team is hier namelijk hard mee bezig. Ze ontvangen graag nog voorbeelden wanneer en op welke programma + zender je dit ervaart. Ook hoor ik graag of je op dat moment iets doet met de Mediabox/afstandsbediening. Dan kunnen ze sneller tot een oplossing komen! Groetjes, Ishana

Zal ik doen, thanx :-)

Hoi @bgttje, ik heb direct een aantal metingen gedaan en ik zie dat je Mediabox al een tijd niet opnieuw opgestart is. Zou je het modem in combinatie met de Mediabox opnieuw willen opstarten? Daarnaast zou ik je ook willen vragen of je een andere LAN-poort op het modem wil testen. Ik hoor graag of dit voor verbetering zorgt!

Mocht dit het niet verhelpen, ontvang ik graag twee voorbeelden. Ons TV team is hier namelijk hard mee bezig. Ze ontvangen graag nog voorbeelden wanneer en op welke programma + zender je dit ervaart. Ook hoor ik graag of je op dat moment iets doet met de Mediabox/afstandsbediening. Dan kunnen ze sneller tot een oplossing komen! Groetjes, Ishana

 

Gedaan wat je voorstelde maar geen resultaat. Toen de HDMI plug in een ander slot van mn TV gedaan(HDMI(Arc)) en voila………...het werkt. Cu

 

Reputatie 7
Badge +9

@bgttje Super om te lezen dat je de oplossing gevonden hebt, veel kijkplezier!

Reageer