Skip to main content
10000 Topics
Klik&Klaar Internet: Het grote mysterie en de ontwetende klantenservice
Goedemorgen, Het begint ondertussen inderdaad op een novel van Harry Potter te lijken,maar ik zal het nu op deze manier maar eens een keer proberen. Gisteren een Klik&”Klaar” systeem van Odido mogen bestellen, die ik gisteren direct op kon halen in de winkel, top geregeld. Thuisgekomen kwam ik er al snel achter dat het helaas niet werkte, het lampje met het wereldbolletje kwam op rood te staan, en het lampje eronder bleef knipperen (naar een verbinding blijven zoeken). Heb zelf een aantal keer opnieuw opgestart, simkaart er een aantal keer eruit gehaald, modem op verschillende plaatsen bij het raam gezet, zelfs buiten, jammer genoeg is er niets wat werkt. Tijdens een telefoongesprek kreeg ik van een van de medewerkers te horen dat “hij mij eigenlijk niet kon helpen, aangezien dit nog te nieuw is”. Vanmorgen wederom 2 uur aan de bel gezeten met Odido, technische dienst is niet te bereiken, half uur in de wacht gestaan, maar weer opgehangen, 3x een terugbelverzoek ingediend maar nu, tot heden, nog niets mogen vernemen van Odido. Ook wordt mijn telefoonnummer (die op de simkaart vermeld staat) wordt niet herkend als ik dit abonement wil toevoegen aan mijn Odido account online. Aangezien de service van Odido ver te zoeken is, ben ik nu in staat om het modem weer in te pakken en terug te brengen naar de winkel, maar voordat ik dit doe wilde ik graag vragen of iemand hier iets weet of een idee heeft waar het aan zou kunnen liggen. Dankjewel alvast - Colin
wie o wie kan bij Odido ons weer aan internet en tv helpen?
Wie van Odido kan het signaal weer aanzetten? We wilden overstappen naar KPN maar doordat het niet werd geïnstalleerd hebben we de deal geannuleerd. Inmiddels was ons signaal er wel afgehaald dus inmiddels al 1 week geen internet en tv. Mijn eigen provider Odido zou het signaal wel weer even terugzetten. Echter 1 week later en dagelijks met de helpdeskmedewerkers die allemaal geen concreet antwoord kunnen geven op de vraag wanneer de aansluiting weer werkt. Het probleem blijkt nu bij hun partner Volker Wessel te liggen die het glasvezel beheren. De opdracht is op 6 nov al gegeven om het te regelen, echter weer een weekend verder en nog steeds geen actie ondernomen. Vandaag zou er dan eindelijk contact met mij worden opgenomen. Je raadt het al, geen contact. Vandaag 12 nov wederom contact gehad, ik kreeg zowaar het nummer van Volker Wessel. Echter was ik aan het verkeerde adres en werd weer terug gestuurd naar Odido fiber dit keer. Tja, dat wisten alle vorige medewerkers helaas al 2 weken niet. Er is weer een opdracht gemaakt en moet maar afwachten wanneer er iets gaat gebeuren, het is namelijk druk! Ook bij Odido hebben ze de zaakjes niet op orde en wordt alles afgeschoven naar een andere afdeling of doorgeschoven naar een partner, krijg je wederom een mail: WE ZIJN ER MEE BEZIG EN EEN OPLOSSING IS ONDERWEG! Alleen zijn ze, nog steeds, de weg kwijt! Datum van ervaring: 11 november 2024 Bewerk

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen