Skip to main content
Antwoord

Mijn e-mailadres is al bekend, graag resetten

• October 16, 2025
  • 8 reacties
  • 111 Bekeken

Hallo,

ik heb mij onlangs aangemeld als nieuwe klant voor internet en tv. Ik kreeg het verzoek om een Odido account aan te maken om mijn bestelling te kunnen volgen.

Bij het registreren werd aangegeven dat mijn e-mailadres al bekend is bij Odido (niet bij mij), dus heb ik op de button "inloggegevens vergeten” geklikt en daar het bekende e-mailadres (gmail) opgegeven, helaas krijg ik geen mail om wachtwoord te resetten ook niet in spam folder.

Kunnen jullie deze voor mij resetten of verwijderen zodat ik mijn account kan aanmaken?

Alvast dankjewel.

Beste antwoord door RemcoZ

Hey ​@RemcoZ, het klopt inderdaad dat je al een account hebt met je e-mail, je dient daarop in te loggen, de 2FA-verificatie in te stellen en dan je abonnement te koppelen. Dit moet als het goed is werken volgens onze IT-afdeling! Kan je dat eens testen? Alvast bedankt. 

Hoii ​@Tommie van Odido ,

het is nu gelukt om in te loggen en mijn abonnement te koppelen.

Top! Dankjewel ik ben erg blij met jullie hulp!

Fijn weekend!

8 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • October 17, 2025

Hoi ​@RemcoZ, welkom op onze community en bij Odido!

Ik kijk dit heel graag voor je na, het is wel handig dat je alles kunt inzien natuurlijk. Hiervoor heb ik wel wat gegevens van je nodig, zou je jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan ga ik op onderzoek uit, hopelijk krijgen we het dan ook snel voor je opgelost. Alvast bedankt!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • October 17, 2025

Hoi ​@RemcoZ, welkom op onze community en bij Odido!

Ik kijk dit heel graag voor je na, het is wel handig dat je alles kunt inzien natuurlijk. Hiervoor heb ik wel wat gegevens van je nodig, zou je jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan ga ik op onderzoek uit, hopelijk krijgen we het dan ook snel voor je opgelost. Alvast bedankt!

Hoi ​@Tommie van Odido ,

ik heb de gegevens ingevuld, alvast dank voor je hulp!

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • October 17, 2025

Hi ​@RemcoZ, ik wil je allereerst van harte welkom heten bij ons! Uiteraard wil je jouw bestelling kunnen volgen en toegang hebben tot jouw Mijn Odido account. Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat er in 2021 een account is aangemaakt op dit e-mailadres. Hier zijn alleen geen abonnementen aan gekoppeld. Normaal gesproken kan ik een leeg account voor je verwijderen uit het systeem, zodat je weer een nieuw account kan aanmaken. Dit lukt me nu alleen niet. Ik vermoed dat dit ook de oorzaak is dat jij geen e-mail krijgt om jouw wachtwoord te resetten. Ik ga dit dan ook gelijk doorzetten naar onze technische dienst, zodat hier een onderzoek voor opgestart kan worden. Dit kan 14 dagen duren, zodra er een update is krijg je hier gelijk bericht van! 

Ik wil wel graag dat je in de tussentijd jouw abonnement in de gaten kan houden. Ik heb daarom een alternatieve oplossing voor je! Je kan een nieuw account aanmaken met jouw eigen e-mailadres, alleen wil ik je vragen om +1 voor de @ te zetten. Dit ziet er dan uit als voorbeeld+1@gmail.com. Op deze manier wordt er een nieuw e-mailadres in ons systeem geregistreerd en kan je een nieuw account aanmaken, maar blijft de communicatie vanuit ons naar jouw eigen e-mailadres toegestuurd worden. Zo kan je jouw account alvast koppelen tot dit helemaal onderzocht is! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • October 21, 2025

Hoi ​@Nora van Odido ,

ik heb een nieuw account gemaakt met +1, het inloggen is nu wel gelukt, alleen kan ik geen abonnement koppelen.

ik kies voor abonnement koppelen en vul postcode en huisnummer in en geboortedatum in maar wordt niks gevonden helaas.

Ik wil graag de status kunnen volgen

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • October 23, 2025

Hoi ​@Tommie van Odido en ​@Nora van Odido ,

ik krijg per mail een antwoord van Jurriaan van Odido dat het probleem verholpen is, maar het inloggen lukt nog steeds niet

(zelfde melding: “ er is al een Mijn Odido account op dit gmail account“

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • October 24, 2025

Hey ​@RemcoZ, het klopt inderdaad dat je al een account hebt met je e-mail, je dient daarop in te loggen, de 2FA-verificatie in te stellen en dan je abonnement te koppelen. Dit moet als het goed is werken volgens onze IT-afdeling! Kan je dat eens testen? Alvast bedankt. 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • Antwoord
  • October 24, 2025

Hoii ​@Tommie van Odido ,

het is nu gelukt om in te loggen en mijn abonnement te koppelen.

Top! Dankjewel ik ben erg blij met jullie hulp!

Fijn weekend!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • October 24, 2025

Superfijn om te horen ​@RemcoZ, jij ook een prettig weekend gewenst!