Skip to main content
10000 Topics
ingebrekestelling verbindingsproblemen wegvallende en langzame internetverbinding
U heeft mij de belofte gedaan om de verbindingsproblemen met mijn internet thuis op te lossen. Helaas bent u onze afspraak niet nagekomen. Ik heb de volgende klachten: - internet valt regelmatig uit en is tergend langzaam - het modem kan geen verbinding in stand houden (lampjes gaan uit) - het modem probeert gemiddeld 10 minuten opnieuw verbinding te maken - al die tijd heb ik geen internet Hierdoor is de verbinding onbetrouwbaar. Herhaaldelijk heb ik met u contact gezocht. U maakt telkens telefonisch een melding naar de technische dienst. Daarbij hebben wij nadrukkelijk afgesproken dat u de situatie zou blijven bewaken en hoe dan ook contact met mij opneemt. Vervolgens krijg ik elke keer kort daarna via de e-mail bericht dat de melding zou zijn opgelost zonder toelichting of telefonisch contact. Uiteindelijk is op 9 oktober uw monteur langs geweest en heeft uitgesloten dat de verbindingsproblemen aan mijn thuisnetwerk ligt. Uw monteur verwijt het probleem aan het ISRA-punt en/of de wijkcentrale. Mij is toegezegd dat een KPN-monteur wordt aangestuurd om het probleem te verhelpen. Ondanks dat ik herhaaldelijk heb gebeld en geschreven, heb ik nooit meer iets van u mogen vernemen. Op mijn laatste schrijven van 25 oktober met het dringende verzoek uw verplichtingen alsnog na te komen, heb ik geen reactie gekregen. U laat mij geen andere keus dan de zaak uit handen te geven aan mijn rechtsbijstand. Ik hoop dat het zo ver niet hoeft te komen en u alsnog voor het einde van deze week met een definitieve oplossing komt. Uw reactie zie ik graag tegemoet.

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen