Alle informatie over bundels, extra's en andere diensten.
Recent actief
Beste T-mobile community, Graag zou ik mijn T-Mobile community account inclusief reacties en alle topics (inclusief deze) willen laten verwijderen. Ik begreep dat dit via een topic moest. Alvast bedankt.
<al opgelost, mag verwijderd worden>
Hi! ik heb een betalingsafspraak, alleen Helaas is mijn blokkade er nogsteeds niet van af… nu zeggen ze dat ik moet bellen, maar hoe kan ik bellen met een blokkade? ;-)
Hallo, Ik heb al enige tijd problemen met het ontvangen van bepaalde authenticatie SMS’jes. Nu vond ik nog een nieuwe sim-kaart van Odido, maar ik vind nergens een optie om die sim-kaart te activeren in mijn odido.In mijn toestel zit nog een T-mobile sim-kaart. Wellicht dat een odido sim-kaart het probleem kan verhelpen.Kan iemand mij helpen om deze sim-kaart te activeren?Ik vind het zonde om een nieuwe te bestellen als we nog een sim-kaart ongebruikt hebben liggen.Ik hoor het graag.mvg
In de app krijg ik de melding dat multisim voor mij niet mogelijk is. Zojuist gebeld, en krijg te horen dat ik een nieuw abbonement moet afsluiten om in aanmerking te komen voor multisim. Als ik het zelf in de app wil verlengen krijg ik voordelige prijzen, maar dat mag niet omdat ik dan nog steeds een oud tele2 abbo heb en geen multisim mag (terwijl ik gewoon bij odido verleng). Telefonisch kan het wel maar dan kom ik euro’s per maand duurder uit. Waarom kan ik niet gewoon een odido abbonement krijgen met de prijzen die ik in de app zie en dan de 5 euro per maand erbij voor multisim? Nu word ik eigenlijk als een nieuwe klant behandeld met hogere prijzen terwijl ik al jaren bij odido zit met mijn abbonement, mijn partners abbonement en ons thuisinternet.
Ik heb een foutmelding bij apple betaalmethode gekregen als ik betalen via mobiel wil doen Kan iemand mij helpen aub…![screenshot verwijderd door moderator i.v.m. privégegevens]
Sinds t-mobile is overgegaan naar Odido werkt de voicemail bij mij niet meer. Na een aantal keer overgegaan te zijn, piept hij 2x hard en volgt er een in gespreks toon. Ik heb hierover vorige week contact gehad met de telefonische klantenservice.Telefoon opnieuw opstarten brengt niets, sim-kaart in een andere telefoon blijft het hetzelfde. Mobiel netwerk opnieuw opstarten brengt ook niks, ik heb zelfs afgelopen weekend een nieuwe simkaart gekregen, zelfs dit lost het probleem niet op. Voicemail staat uiteraard aan en de sms service staat ook aan. Ik ontvang ook geen sms bij een gemiste oproep. Heeft er hier nog iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Mvg. Mike
Hoi, ik heb een XL18 bundel aangeschaft die in Marokko 14 GB zou zijn, maar vervolgens krijg ik berichten dat het 12 GB is.
Kan ik mijn nummer doorschakelen naar een nummer buiten de eu
Ik wil graag mijn community-profiel verwijderen, maar daar zie ik geen opties voor bij de instellingen. Waar doe ik dat?
Goedendag,Sinds een paar weken heb ik last van onbekende en wisselende 085- en 06-nummers waar ik door gebeld word.Als ik geen telefoontje verwacht van iemand buiten mijn contactenlijst hang ik direct op. Ik word nooit teruggebeld door hetzelfde nummer, althans niet dezelfde dag, maar soms wordt er dan wel een kort voicemailbericht achtergelaten dat klinkt als een broekzakgesprek. Soms krijg ik een computerstem die bazelt over een vacature o.i.d.Op Android zou er in de Telefoon-app een optie moeten zijn die ‘beller-id en spambeveiliging’ heet. Een collega liet het me zien op zijn Samsung-telefoon, maar op mijn nieuwe Galaxy S25 zie ik die optie niet.Op dit moment heb ik een mobiel abonnement bij Ben, en ik gebruik een eSIM die ik voor mijn al lopende abonnement heb aangevraagd.Mijn vragen:Weet iemand wellicht in welke gevallen ‘beller-id en spambeveiliging’ niet beschikbaar is? Mijn aanname is dat Ben het niet ondersteunt, maar zeker ben ik daar niet van. Helaas biedt Ben, naast een vr
Waarom als ik me odido wil koppelen aan mijn Google pay/store krijg ik steeds or_fge_23 als error, heb alles geprobeerd, Toestel opnieuw aan rn uit, simkaart aan en uit, reset heel de ratteplam en niks werkt, betaal gewoon netjes me rekkeningen en kan er geen gebruik van maken ??Wat is hier aan te doen?
Goedemorgen allen,Ik weet dat dit een consumentenforum is, maar ik weet niet meer waar ik anders met mijn klacht/vraag terecht kan dan hier. Na inmiddels 17 mails te hebben gestuurd naar onze huidige account’manager’, met het verzoek telefonisch contact in te plannen, weet ik het ook niet meer. Ik probeer al 2 maanden contact te krijgen met hem, om een probleem dat door hem is veroorzaakt (Odido klantenservice heeft dit bevestigd) te bespreken, maar dit lijkt onmogelijk. Afgelopen maart heeft hij ons 8 abonnementen verkocht met nieuwe iPhones erbij. Op dat moment leek het contact erg vlot te gaan en was het ook makkelijk contact te leggen met deze man. Er is wat fout gegaan en heb dit uiteindelijk, na erg vaak bellen en keer op keer mijn verhaal doen, zelf met de klantenservice kunnen oplossen. Dit betekend wel dat er ruim 3 weken geen telefonisch contact met ons bedrijf gelegd kon worden. Ik heb diverse malen via de klantenservice hem of zijn manager proberen te bereiken, maar op de e
Mijn facturen zijn betaald maar nog steeds geen mogelijkheid om service nummers te bellen
Goedemorgen, Ik wil bij deze het verzoek doen om mijn account te verwijderen, zowel op de website als hier op de community. Groeten,Michel
Goedemorgen,Ik heb een probleem met de Odido Extra’s. Ik wil Podimo als extra uitzetten maar op dit moment zie ik geen enkele manier om het uit het abonnement te verwijderen en zal er volgende maand 10 euro worden afgeschreven. Met vriendelijke groet.Paul
Het zou geweldig zijn om duidelijke documentatie te hebben over hoe Extra diensten te verwijderen bij het downgraden van een Unlimited-abonnement. Zoals velen hier, heb ik eerst geüpgraded naar Unlimited Plus (met HBO Max) en heb ik op 26-08 het abonnement gedowngraded. HBO Max staat nog steeds in mijn account (nu met maandelijkse kosten) en in de My ODIDO-portal staat dat ik sinds de wijziging van het abonnement Extra niet kan verwijderen en moet wachten. De afgelopen dagen is de melding dat ik het abonnement niet kan wijzigen verdwenen, maar ik kan HBO Max nog steeds niet verwijderen – alleen upgraden en meer betalen.
Hallo,Ik probeer via google play een ankoop te doen via odido alleen lukt dat niet.Misschien zit er een blokkade op? Zou graag hebben dat er even naar gekeken word, mijn google account is XXX
Hi,Ik heb net mijn abonnement gewijzigd waardoor mijn ene punt voor extra’s komt te vervallen. Ik wil dus nu graag mijn HBO Max annuleren om niet die kosten zelf te betalen, maar ik kan de optie hiervoor niet vinden. Als ik mijn extra’s probeer te wijzigen kan ik alleen maar andere plannen aangaan.Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? :-)
Ik heb via Odido een prime abonnement afgesloten, maar het lukt niet om het account te koppelen.Zie onderstaande screenshot. Hoe kan ik dit koppelen?Bijvoorbaat dank.
Ik heb met het verlengen van mijn abonnement 3 extra’s gekozen (Amazon, Podimo, en HBO).Dit wilde ik direct eigenlijk wijzigen naar Viaplay. Ik heb toen gebeld en dat kon op het moment dat mijn abonnement in zou gaan, dan zou ik dat eenvoudig kunnen wijzigen. nu heb ik mijn extra’s verwijderd, dat is ook bevestigd via de mail, dan zou ik toch met die punten Viaplay kunnen kiezen? Maar dan rekent hij €19,99 voor Viaplay. kunnen jullie dit a.u.b. omzetten? Ik wil gebruik maken van Viaplay.
ik heb nu 2 dagen (woensdagavond) mijn nieuwe mobiel bij verlenging. bij mijn nieuwe abonnement zou nu ook hbo max moeten zitten, maar dat mailtje krijg ik niet, en in de app kan ik nog steeds verlengen . wat gaat er hier fout?
Beste, Ik probeer mijn verhaal zo kort en krachtig te verwoorden.Op 14-08-2025 is mijn telefoon samsung flip 6 ter reparatie aan geboden i.v.m. oplaad problemen. Na een aantal weken kwam mijn telefoon terug in de winkel odido zwaneveld Nijmegen (daar waar hij ook ter reparatie is aangeboden).Bij het willen ophalen van mijn flip 6 kreeg ik een beschadigde telefoon te zien aan het beeldscherm in het midden was een duidelijke indruk balk te zien die er bij opsturen duidelijk niet aanwezig was. Ik heb meteen kenbaar gemaakt bij de medewerker dat ik in deze staat mijn telefoon niet heb ingeleverd ter reparatie. De medewerker heeft in de winkel een klacht ingediend en gezegd dat we nu moesten wachten op toestemming van odido om telefoon opnieuw te laten repareren. Ik heb direct contact opgenomen met klantenservice van odido en daar werd ik netjes te woord gestaan door medewerker die bood mij aan om vervroegd mijn telefoonabonnement te verlengen zodat ik toch een telefoon zou hebben. Hiervoo
Beste, Ik heb bij de klantenservice om een antwoord gevraagd bij een wijziging van een abonnement naar een lager abonnement om hbo extra uit te zetten Er werd gezegd dat ik dat in de hbo max moet doen. In deze app wordt verwezen naar Odido. Graag een oplossing voor dit onjuiste advies. Met vriendelijke groet, Edwin
Beste, ik wil graag mijn extra ‘Podimo’. Opzeggen en stopzetten maar deze optie kan ik nergens vinden. Ik kan het alleen wijzigen naar een duurder abonnement van Podimo, maar niet opzeggen. hoe kan ik dit opzeggen want 9,99 voor iets wat ik niet gebruik is te veel. alvast dank
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.