Ik probeer betalen via Odido op Google Play te gebruiken, maar deze optie is bij mij grijs en geeft de melding “niet ondersteund door klant”.
Ik heb hierover al contact gehad met Odido klantenservice en zij geven aan dat er geen blokkade op mijn abonnement staat voor betalen via Google Play.
Wel wil ik erbij vermelden dat ik recent een betalingsregeling heb getroffen.
Mijn vraag:
Heeft iemand ervaring met betalen via Google Play terwijl je (recent) een betalingsregeling hebt?
Wordt betalen via de provider in dat geval tijdelijk uitgeschakeld, ook al zegt Odido dat er geen blokkade actief is?
En zo ja: hoelang duurt het voordat dit weer beschikbaar is?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Beste antwoord door Cristien
@Ruya35
Ik kan het bedrag nu niet betalen, kan ik in delen betalen?
Dat kan gebeuren. We helpen je graag met betalen in delen. Je kan je factuur in twee, drie of vier maanden afbetalen.
Wanneer kan je een betaalafspraak maken?
Als het openstaande bedrag € 30,- of hoger is.
Wanneer je de eerste drie facturen wel betaald hebt.
Zakelijke klanten kunnen geen betaalafspraak maken.
Alvast goed om te weten.
Je kan tijdens een betaalafspraak geen andere betalingen uitstellen.
Je krijgt tijdens de afspraak een blokkade. Hierdoor kan je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers en sms-diensten gebruiken.
Tijdens de betaalafspraak kan je in Mijn Odido de status van je afspraak bijhouden.
Tijdens de afspraak kan je je abonnement niet wijzigen of verlengen.
Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd.
Als je je tijdens de betaalafspraak niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan Odido verdere maatregelen nemen.
Wil je een betaalafspraak aanvragen? Log in op Mijn Odido en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt, zie je een knop waarmee je de betaalafspraak aanvraagt.
Hallo @Ruya35 Komt inderdaad door de regeling. Eigenlijk lijkt mij dat wel duidelijk als je het abonnement even niet kan betalen kan je ook geen aankopen doen via je rekening.
Goed om te weten. Je hebt de volgende blokkades. Deze worden automatisch opgeheven bij einde regeling
Aankopen bij derde partijen - Blokkade voor betaalde content diensten
Aankopen bij derde partijen - Blokkade app store aankopen via Odido factuur
Aankopen bij derde partijen - Blokkade online betalingen derde partijen via Odido factuur
Ik had zelf hier over gister gebeld en werd mij dus door Odido telefonisch aangegeven dat er geen sprake is van een blokkade. Ook omdat ik eerder met een regeling dit niet eerder had meegemaakt vroeg ik het mij dus af :)
Vandaar was het mij niet helemaal duidelijk helaas.
Ik kan het bedrag nu niet betalen, kan ik in delen betalen?
Dat kan gebeuren. We helpen je graag met betalen in delen. Je kan je factuur in twee, drie of vier maanden afbetalen.
Wanneer kan je een betaalafspraak maken?
Als het openstaande bedrag € 30,- of hoger is.
Wanneer je de eerste drie facturen wel betaald hebt.
Zakelijke klanten kunnen geen betaalafspraak maken.
Alvast goed om te weten.
Je kan tijdens een betaalafspraak geen andere betalingen uitstellen.
Je krijgt tijdens de afspraak een blokkade. Hierdoor kan je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers en sms-diensten gebruiken.
Tijdens de betaalafspraak kan je in Mijn Odido de status van je afspraak bijhouden.
Tijdens de afspraak kan je je abonnement niet wijzigen of verlengen.
Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd.
Als je je tijdens de betaalafspraak niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan Odido verdere maatregelen nemen.
Wil je een betaalafspraak aanvragen? Log in op Mijn Odido en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt, zie je een knop waarmee je de betaalafspraak aanvraagt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.