Skip to main content
Beantwoord

aansluitkosten betalen voor een geannuleerde aansluiting

• November 27, 2025
  • 7 reacties
  • 45 Bekeken

Heel kort: achteraf bleek het niet-unlimited odido nummer van mijn partner toch niet voor € 20 gekoppeld kon worden aan mijn unlimited odido nummer. Over het hoofd was gezien dat verlengen van een abo en nummerbehoud twee verschillende dingen zijn en dus verschillende termijnen kennen. Hoe dan ook, ongeveer 60 minuten bellen met de helpdesk en veel door- en terugverbindingen verder heeft iemand a. de koppeling wel geactiveerd (of iets dergelijks) en onmiddelijk daarna weer beeindigd zodat alles bij het oude bleef. Op één ding na: het betalen van de aansluitkosten. Die moet ik wel betalen omdat de salesmedewerker over het hoofd had gezien voor het koppelen van een nummer aan Samen Unlimited a. het abonnement te koppelen nummer niet verlengd wordt, maar beeindigd wordt om daarna b. als nieuwe abonnement te koppelen aan aan ander unlimited abonnement. En dan moet je dus je nummer behouden en dat kon nog niet want daarvoor was de termijn nog niet verstreken. Dit foutje van sales kost me dus a. ongeveer 1 uur bellen en hoog oplopende irritatie na de zoveelste door- en terugverbinding en b. € 9,50 aansluitkosten voor een inmiddels niet meer bestaande aansluiting.

Ik ga het betalen, veel te veel gedoe om dit via dit helpdesk terug proberen te draaien maar oei oei, het is dat ik nog een mooi goedkoop abonnement uit 2018 heb in combinatie met glasvezel internet maar anders…

toch nog lang...

Beste antwoord door m bosma

Hi ​@m bosma dank je wel voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken en ik zie inderdaad dat je Samen Unlimited verlenging is geannuleerd en dat je daarbij € 9,50 aansluitkosten hebt betaald. Geen zorgen, de kosten heb ik zojuist voor je vergoedt middels een creditnota. Het bedrag zal in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur. Ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. Heb je deze ontvangen? 

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je! 

Creditnota ontvangen !

Bedankt voor alles...

7 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@m bosma dat klinkt niet als de service die je van ons mag verwachten! Wel fijn dat alles in orde is gemaakt en excuses namens mijn collega dat hij vergeten is om de aansluitkosten te vergoeden. Geen zorgen, ik ben best bereid om mee te kijken wat ik voor je kan doen. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken en checken wat ik voor je kan betekenen! 

• Auteur
  • is Prince of Content
  • November 28, 2025

Hoi ​@m bosma dat klinkt niet als de service die je van ons mag verwachten! Wel fijn dat alles in orde is gemaakt en excuses namens mijn collega dat hij vergeten is om de aansluitkosten te vergoeden. Geen zorgen, ik ben best bereid om mee te kijken wat ik voor je kan doen. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken en checken wat ik voor je kan betekenen! 

Het gevraagde gedaan.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@m bosma dank je wel! Ik zie dat ik alleen nog je volledige naam en telefoonnummer mis in je profielgegevens. Zou je die voor mij kunnen invullen? Dan kan ik meteen met je meekijken! 

• Auteur
  • is Prince of Content
  • December 1, 2025

Hoi ​@m bosma dank je wel! Ik zie dat ik alleen nog je volledige naam en telefoonnummer mis in je profielgegevens. Zou je die voor mij kunnen invullen? Dan kan ik meteen met je meekijken! 

ook dat gedaan..

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@m bosma dank je wel voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken en ik zie inderdaad dat je Samen Unlimited verlenging is geannuleerd en dat je daarbij € 9,50 aansluitkosten hebt betaald. Geen zorgen, de kosten heb ik zojuist voor je vergoedt middels een creditnota. Het bedrag zal in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur. Ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. Heb je deze ontvangen? 

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je! 

• Auteur
  • is Prince of Content
  • Antwoord
  • December 2, 2025

Creditnota ontvangen !

Bedankt voor alles...

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@m bosma geen dank en graag gedaan, we denken altijd mee in oplossingen. Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er altijd voor je! 😄