Skip to main content
  • 8,841 Topics
  • 71,443 Reacties
8841 Topics
Melding nav text in document verlengen contract
Hey, Vandaag contact gehad met iemand van de verkoop om het abbo dat ik bij je heb te verlengen. Gesprek na doorvragen goed verlopen waarna ik deze text lees in de initiele brief. Aan de hand van je postcode hebben we je verwachte maximale downloadsnelheid berekend op 10000 Mbit/s en je maximaleuploadsnelheid op 10000 Mbit/s. De daadwerkelijke snelheid kan variëren. In tenminste een van de tien uitgevoerde metingenmoet 90% van de maximale internetsnelheid worden gemeten. De normaliter beschikbare internetsnelheid is 85% of hoger vande maximale internetsnelheid. De minimale internetsnelheid 75% of hoger van de maximale internetsnelheid.Indien je ontevreden bent over de kwaliteit van de diensten, dan kun je contact opnemen met de service van Odido. Als je ermet ons echt niet uitkomt, dan kun je je wenden tot de Stichting Geschillencommissie Telecommunicatiediensten viawww.degeschillencommissie.nl of via het Online Dispute Resolution Platform een klacht indienen,https://ec.europa.eu/consumers/odr. Ook kun je je wenden tot de civiele rechter. Indien je geen consument bent kun je je alleenwenden tot de civiele rechter. Wat is er gebeurt waardoor u bovenstaande quote in die brief vermeld? Als ook, waarom 10000mbit en niet 1gigabit, ik mis hier iets buiten een extra 0? Dan ook de vraag waarom de ping vanuit mijn router naar MS → 11 ms is en die van mijn buurman's (KPN) router naar MS een ping heeft van 4 ms? Scheelt meer dan de helft namelijk. Vanaf 2018 geen onaangekondigde uitval ervaren. Bedankt, Ik blijf nog een jaar bij jullie want op de ping naar grote diensten na heb ik alleen maar positieve ervaringen te delen.
Odido slechte klanten service en nog steeds geen werkend internet
Na 4x problemen met de internet/tv verbinding en nu bij de laatste storing al ruim 14 dagen geen werkende oplossing toch maar eens hier kenbaar maken dat wat mij betreft er totaal geen aandacht is voor klanten van Odido. Hopend hiermee wat beweging te krijgen in de communicatie van Odido, want zelf achter je problemen aan blijven jagen, na het volledig uitblijven van enige communicatie of een oplossingsrichting van Odido ben ik het zat. Probleem: Sinds 1 juli geen werkende internet/tv verbinding meer. Wederom een probleem met het ONT kastje en wederom een rood knipperend LOS lampje. 2 juli: Bezoek monteur Guidion) Gaf aan dat het probleem in de demping tussen wijkcentrale en huis ligt en er mogelijk een kabelbreuk of ander probleem met de verbinding was, escaleert dit naar KPN. Demping op dat moment was -30 en na een 2de meeting -49 5 juli: Monteur KPN komt niet opdagen, wel bericht ontvangen en netjes dezelfde dag (op zaterdag) een afspraak kunnen maken voor dinsdag 8 juli. 8 juli: Monteur KPN komt niet opdagen, afspraak was tussen 17:00 en 21:00. Niemand gezien. Op 9 juli contact gehad, de afspraak was voor 11 juli. Niet met mijn medeweten en zeker niet besproken via de telefoon. 11 juli: Monteur KPN komt langs, glasvezel aansluiting vervangen (aansluiting in huis voor het ONT kastje). Helaas geen succes, lichtmeting gedaan en conclusie getrokken dat het probleem niet in huis zit en niet in de kabel. Terug naar Odido. 18 juli: totale radiostilte sinds 11 juli. Geen update, geen contact helemaal niets. Om het verhaal compleet te maken: 27 januari oplevering verbinding door Odido, 12 februari eerste keer ONT vervangen, 5 april ONT vervangen met een demping van -31. Niet werkend op kunnen leveren, KPN langs geweest daarna weer opgelost. 23 juni ONT vervangen “defect” maar waarschijnlijk hetzelfde: demping niet goed. En dan nu sinds 1 juli wederom. Dus voordat je besluit naar odido te gaan: ik zou bij een huidige werkende verbinding met ziggo of kpn toch even nadenken of je zin hebt in een nieuw avontuur.

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen