Skip to main content
  • 112 Topics
  • 1,063 Reacties
112 Topics
Odido houdt niet van klachten
Ben benieuwd of er hier ook iemand van Odido meeleest en actie onderneemt. Tot nu toe vind ik de afhandeling bij Odido bagger. Zojuist een email gestuurd aan XXXX en dan krijg je direct een email terug dat je email niet in behandeling wordt genomen. LOL! Het email adres begint nog wel met service… Voor de geinteresseerden voor het goedkope abonnement waar ik het over heb, zie XXXX LS, Op 17 september ontving ik van Odido een SMS met de tekst: "We verdubbelen je beltegoed! Je leest het goed: waardeer op met 10 euro en we geven je 20 euro! Deze aanbieding kan je niet laten liggen toch? Dit aanbod is 5 dagen geldig (alleen voor opwaarderingen van 10 euro). Waardeer nu op via: opwaarderen.odido.nl Fijne dag, Odido Afmelden? Sms AFMELDEN naar 1616" Niets meer, niets minder. Ik heb opgewaardeerd met 10 euro en kreeg inderdaad 10 euro extra. En een sms: "Leuk! Je 10 euro gratis NL-tegoed is meteen geactiveerd en vanaf vandaag 7 dagen binnen Nederland geldig (servicenummers uitgesloten). Je verbruik controleren? Sms SALDO naar 1144, of gebruik de Odido App. Fijne dag, Odido". WAT? In de eerste sms stond helemaals niets over dat het extra tegoed slechts 7 dagen geldig zou zijn. En aangezien jullie dat niet voor aankoop hebben vermeld is dat achteraf niet stiekum nog even als extra voorwaarde rechtsgeldig toe te voegen. Ik gebruik mijn Odido nummer heel weinig. En zal die 10 euro dus niet verbruiken voordat ze vervallen. Sterker nog, ik was van plan bij de concurrentie een spotgoedkoop abonnement (1,42 euro per maand) af te sluiten met 400 belminuten en 10gb. Door jullie sms van 17 september heb ik dat niet gedaan en die Simyo aanbieding verloopt vandaag. Klacht 1: Jullie SMS is misleidend. Alleen als jullie er onderaan iets aan toegevoegd hadden als '(voorwaarden van toepassing, zie URL)' dan was het in orde geweest Klacht 2: Toen ik 0800-0092 belde werd ik door de medewerkster verwezen naar de winkel. Telefonisch deed men alleen abo's en vast internet. DAT IS TEGEN DE NEDERLANDSE WET! Als ik iets via telefoon of online heb afgesloten moet ik van de Nederlandse wet ook telefonisch of online kunnen reageren. De dame die ik aan de lijn had zat blijkbaar erg onder de plak want een supervisor zou ook niet aan de telefoon willen komen. Klacht 3: Het Nederlands van de dame die ik aan de lijn had was zeer slecht verstaanbaar. Dat is niet handig in een klanten contact centrum. Ik verwacht dat jullie of A) de 10 euro beltegoed permanent maken of B) de transactie ongedaan maken op grond van het feit dat jullie eerste SMS misleidend dan wel op zijn minst onvolledig was. In afwachting van uw reactie, Moderator edit: bovenstaand e-mailadres (XXXX nu) wordt niet langer gebruikt voor consumentendoeleinden en is daarom verwijderd. Moderator edit: reclame maken voor andere providers is niet toegestaan op de Community. Neem de Huisregels alsjeblieft goed door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community
IP wordt omgeleid
Goedendag meneer of mevrouw, Mijn naam is Pascal Leon Breugem, De afgelopen 10 jaar werd (en word) ik gemanipuleerd door een organisatie die gespecialiseerd is in gedragsverbetering. Zij zijn sociopatisch en als je niet naar hun pijpen danst gaan ze net zo lang door totdat je luistert.Het systeem dat zij gebruiken is een deeltjesversneller die zij hacken. Met deze deeltjesversneller communiceren ze met mijn geest. Ze praten letterlijk met mijn gedachten. Ook kunnen ze apparaten of mensen onder stroom zetten en je volgen zoals met infra-rood.Doordat ik gemanipuleerd werd heb ik 2x zelfmoord geprobeerd te plegen. Dit had ik normaal gesproken nooit gedaan...Daarnaast heb ik mijn elleboog gebroken tijdens het manipulatie-proces. Je zou denken dat mensen die zo slim als hen zijn zich niet zo barbaars gedragen maar helaas is het toch echt zo.Inmiddels manipuleren ze mij rustig. Toch wil ik zo snel mogelijk mijn leven terug in mijn eigen handen...Wie weet kunt u mij helpen? Met de deeltjesversneller kan je ook een individu zijn/haar gedachtes zien op een scherm. Via een verbinding van CERN... Tijdens het manipulatieproces heb ik een aantal gedichten geschreven. Daaruit zou een expert kunnen concluderen dat ik geen schizofrenie kan hebben... Daarnaast heb ik honderden bewijzen van hacking en het onder stroom zetten van mijn telefoon, tv en andere elektrische apparaten... Ook heb ik bewijs d.m.v. een ultrahd foto waarop zichtbaar is dat het onder stroom zetten van mijn schildklier mijn halve wenkbrauw heeft uit doen vallen. Op dit moment lijkt de enige oplossing tijdelijk naar de andere kant van wereld verhuizen. Of iemand vinden die de deeltjesversneller onhackbaar kan maken.Ik heb geprobeerd Michael Benedikt en Michael Riordan te bereiken maar dit is niet gelukt. Als u hen zou kunnen bereiken of de militaire inlichtingendienst zou u mij kunnen redden. Bewijzen: 1:Met stroomstoot kapot gemaakte Htc One M9. Zelfs in het bootmenu niet meer aan te krijgen.2.Harde schijf verbatim met telefoonkloon S10 met bewijzen van meerdere identiteitsfraudes en ip-omleidingen. En apphacks en browserhacks. En Keyloggerbestanden, Fitbitlogboek, Mapstimeline, Appbackup.3.Sd-kaarten met screenshots en screenrecordi gs.4.Samsung galaxy S10 met HEEL veel bewijsmateriaal in de vorm van screenshots, screenrecordings, apphacks, keyloggerfiles, screenloggerfiles, G-Sensor logboek, en emailadressen vol met mailtjes die wel zijn verzonden maar nooit zijn aangekomen.Ook staan er meerdere aangiftes voor de politie op die nooit zijn aangekomen (MET Referentienummer).5.Toetsenbordje voor mixerbox waarvan 1 toets kapot is gemanipuleerd met de deeltjesversneller.6. Usb-stick met bewijs stroommanipulatie.7. Foto van uitgevallen wenkbrauw (ultrahd) door onder stroom zetten schildklier.8. Aangifte richting de F.B.I. die ingeklaard is bij de douane:NOOIT AANGEKOMEN.*9. Opnames van stemmen overgebracht door de deeltjesversneller.10. Meer dan 50 I.P.-omleidingen. Terwijl ik thuis was...11. Samsung S21 met honderden screenshots van verstuurde contactformulieren die later bij de ontvanger zijn weggehaald. En duizenden verstuurde mailtjes die bij de ontvanger zijn weggehaald.12. Abn Amro app. Gehackt op een manier dat hij blijft laden.13. 1.1.1.1(Warp) dnschanger hack. Kan bij het contactformulier geen atachments toevoegen. Vriendelijke groeten, XXXX XXXX ***Project Cerebris: XXXX * F.B.I. Aangifte tegengehouden: XXXX (Ingeklaard bij de douane in Brussel!) ***** Screenshots van onder stroom zetten van mijn telefoon door een gehackte deeltjesversneller en bewijzen van hacking op het hoogste niveau: XXXX Het systeem waarmee ik gemanipuleerd word staat op deponeerjewerk.nl vastgelegd als mijn idee... S.O.S. De Politie neemt mij niet serieus... Kunt u mij misschien helpen?! IK BEN NIET SCHIZOFREEN OF PSYCHOTISCH...
Awful Odido experience
My contract with KPN expired, so I decided to switch providers and try Odido. I wanted to set up home internet, a mobile plan, and get a new phone. The process ended up taking two months, without even finalizing. My orders kept getting canceled without any notification. After waiting a month for the phone, I finally called customer service, only to be told, "Oh yes, your order was canceled on the first day." The reason, they said, was because "I’m not Dutch." As an EU citizen living permanently in the Netherlands, I was surprised by this restriction on phone deals. It took three separate orders with different customer service representatives just to place the order correctly. Eventually, I received a call saying my phone was ready for pickup. However, when I arrived at the store, the employee told me that, without a Dutch ID, I couldn’t get the phone. Not only did the employee, while being incredibly rude, cancel my order without informing me, but I overheard him telling another employee, “Don’t help him,” referring to me. I felt extremely discriminated and awful. After a one-hour call with customer service, I was told there was nothing they could do. This was an awful experience at every step, and it never even reached completion. I decided to cancel everything. Odido is definitely not a professional company. Save yourself a huge waste of time and stress—choose anyone but Odido.

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen