Skip to main content
  • 114 Topics
  • 1,082 Reacties
114 Topics
Extreem slechte service Odido m.b.t. reparatie
Goedemorgen, Al vele jaren heb ik mijn abonnementen lopen bij T-mobile, tegenwoordig Odido. Hier heb ik verder nooit problemen mee ondervonden, totdat ik onlangs een nieuw abonnement afsloot i.c.m. een tablet. Na exact een maand wilde de tablet ineens niet meer opstarten of opladen, wat vervelend is, maar het is en blijft technologie, het kan altijd een keer gebeuren dat er iets niet goed gaat, daar is dan ook de garantieperiode voor, dus ik terug naar de Odido-shop in Amersfoort. De filiaalmanager van dienst heeft zelf ook nog van alles geprobeerd om deze weer op gang te krijgen, maar kwam tot dezelfde conclusie als ik: die doet niks meer. Afijn, we schrijven dinsdag 24 september, deze moest men opsturen naar Dynafix, er werd me al verteld, kans is uitermate groot dat dit gewoon een omruilactie betreft, maar dit is nu eenmaal de gang van zaken, binnen 1, met een beetje vertraging 2 weken moest e.e.a. toch wel afgehandeld zijn. Ik kreeg ook direct via SMS een trackingcode, zodat ik mijn reparatie zelf kon volgen, tot zover liep alles wel zo'n beetje als het hoort. Vanaf hier gaat het mis. Na ruim een week staat de trackingcode nog steeds als zijnde, reparatie is aangemeld, maar nog niet binnen bij Dynafix. Om een statusupdate te krijgen vanuit de shop, heb ik vele malen getracht ze telefonisch te bereiken, maar op welk moment van de dag ik ook belde, er wordt simpelweg niet opgenomen. Uiteindelijk ben ik dan maar weer langs gegaan, daar wisten ze me te vertellen dat de tablet toch echt was opgestuurd, toen ik vroeg of ze dat dan niet konden zien op de verzendlijst riep men dat die lijst vast wel ergens zou zijn, maar de betreffende medewerker zou niet weten waar hij die moest zoeken. Vervolgens kreeg ik een telefoonnummer in mijn handen gedrukt van dynafix, dan moest ik maar contact met hen opnemen om te achterhalen waar mijn tablet zich bevond. Dit op zich vind ik dus al bijzonder slecht, ik als klant moet zelf achter mijn produkt aan? Uitermate ontevreden, maar met het besef dat in het filiaal geen kennis en kunde aanwezig was om mij daadwerkelijk te kunnen helpen, ben ik weer vertrokken. Ik heb daarna getracht Dynafix te bereiken, maar uiteindelijk heb ik zelf maar naar het juiste telefoonnummer gezocht, wat een totaal ander nummer bleek te zijn dan ik had meegekregen. Uiteindelijk heb ik contact met ze gehad, a.d.h.v. het RMA-nummer konden ze me wel vertellen dat de tablet inderdaad was aangemeld, maar zij hebben niets ontvangen. Om dit terug te koppelen aan de shop, heb ik wederom meermaals getracht ze te bereiken, maar met veel moeite kwam ik uiteindelijk tot hetzelfde resultaat, namelijk geen! Daags na mijn eerste bezoek ben ik teruggegaan naar de shop, om daar mijn eerste beklag te doen. Ik heb geen tablet, de shop zegt dat ze deze hebben verstuurd en de reparateur heeft deze niet ontvangen, kortom, waar is deze dan wel? De medewerker die ik dit keer sprak, snapte goed waar mijn frustratie vandaan kwam, maar kon op dit moment niets anders doen dan een "vermissing" aanmelden bij dynafix, zodat men officieel zou moeten kunnen overgaan tot een volgende stap (omruiling?) Ik zou hierop uiterlijk na een week (deadline op zaterdag) bericht krijgen, maar ook hier weer geen geluid vanuit de shop. De vele pogingen tot telefonisch bereiken van de shop zijn allen tevergeefs geweest, er wordt gewoon simpelweg niet opgenomen. Maandag kreeg ik zowaar een telefoontje met de mededeling dat de tablet "als het goed is" wel bij de reparateur zou moeten zijn, deze was verkeerd ingeboekt. Er van uit gaande dat er nu eindelijk eens schot in de zaak zou komen, heb ik het nog een tijdje aangekeken. Na uiteindelijk een redelijk pissig sms-je richting het 06-nummer van de shop, kreeg ik gisteren aan het einde van de dag iemand aan de lijn die hierover terugbelde, ook hier weer mijn hele relaas gedaan, met als eindvraag of ik een klacht in wilde dienen via de klantenservice, dat zou e.e.a. bespoedigen. Deze ochtend heb ik de klantenservice gebeld, maar die vragen mij vervolgens weer om een mail te sturen naar mailadres odido@service.nl zodat dit in behandeling genomen kan worden. Zwaar over de zeik heb ik vervolgens een mail in elkaar gezet, die ik nog zeker 5 keer heb nagelezen en aangepast, wart ik uiteindelijk heb verzonden is niet datgene wat ik in mijn hoofd dacht over deze hele gang van zaken. De mail heb ik afgelopen maandag verstuurd, wat schetst mijn verbazing, ik krijg gisteren een automatisch gegenereerd mailtje met de mededeling "Er is een tijdelijk probleem opgetreden bij het bezorgen van je bericht aan odido@service.nl. Gmail blijft het nog 46 uur proberen. Je ontvangt een melding als de bezorging definitief mislukt.” Al met al heb ik voor deze tablet nu een abonnement lopen van 2 maanden, waarbij ik het apparaat al 1 maand niet in mijn bezit heb, de service-afhandeling om deze weer bij mij terug te krijgen is uitermate slecht tot niet aanwezig en ik heb niet het gevoel dat hier enige verantwoordelijkheid genomen wordt vanuit Odido. Resumé, ik moet zelf fysiek elke keer naar de shop om ze daar wakker te schudden, niemand is ook maar enigszins capabel genoeg om daadwerkelijk iets voor de klant te willen betekenen zodra het afwijkt van het standaard inkloppen van weer een afgesloten abonnement en o ja… ik zit nog steeds te wachten op een terugbelverzoek wat afgelopen maandag plaats zou vinden, maar je begint je zo onderhand af te vragen of mensen die werken in een telecom-organisatie eigenlijk zelf wel weten hoe dat werkt, communiceren… Dynafix zuigt, Odido weet dat, maar boeit het geen hol.
[Opgelost] Problemen met mobiel netwerk
[Opgelost] Momenteel kun je problemen ervaren met het mobiele netwerk. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak én de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte. [Update 09:23 uur] Door de gevolgen van een stroomstoring ondervinden we problemen met ons mobiele netwerk. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Het alarmnummer 112 is bereikbaar. Onze technici werken met volle inzet om de oorzaak van de problemen te achterhalen en om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is, geven we je uiteraard een update in dit topic. [Update 10:07 uur] Hierbij een nieuwe update. Het gaat om problemen op een deel van het 3G mobiele netwerk en dus telefoons die alleen 3G hebben of 4G handsets die vast op 3G staan. Klanten met telefoons die ook 4G en 5G hebben, ondervinden geen problemen. 112 is nog steeds bereikbaar voor iedereen. We zijn ondertussen bezig het probleem voor de getroffen klanten zo snel mogelijk op te lossen. Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is, geven we ook hier weer een update. [Update 14:17 uur] De storing op ons 3G mobiele netwerk is momenteel in Oost-Nederland, van Noord naar Zuid, en is voor telefoons die alleen 3G hebben, of telefoons waar 4G of 5G is uitgezet. Uiteraard werken we nog steeds hard aan de oplossing. Mocht je problemen ervaren met 4G of 5G herstart dan je toestel. Let op, het toestel is echt pas herstart zodra je de pincode van je toestel opnieuw hebt moeten invoeren. Heb je problemen met bellen, gebeld worden of sms'en dan heeft dit te maken met de problemen op 3G. Ons advies is om bellen via Wifi in te schakelen tot het probleem is opgelost. Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is, geven we ook hier weer een update. [Update 17:00 uur] We zien dat de 3G verbinding bij de meeste klanten weer hersteld is. Mocht je nog problemen ervaren, herstart dan je toestel. [Update 20:56 uur] De storing op ons 3G mobiele netwerk is volledig opgelost. Onze excuses voor het eventuele ongemak en bedankt voor je geduld. Mocht je toch nog vragen hebben stel ze dan gerust in dit topic.
Odido houdt niet van klachten
Ben benieuwd of er hier ook iemand van Odido meeleest en actie onderneemt. Tot nu toe vind ik de afhandeling bij Odido bagger. Zojuist een email gestuurd aan XXXX en dan krijg je direct een email terug dat je email niet in behandeling wordt genomen. LOL! Het email adres begint nog wel met service… Voor de geinteresseerden voor het goedkope abonnement waar ik het over heb, zie XXXX LS, Op 17 september ontving ik van Odido een SMS met de tekst: "We verdubbelen je beltegoed! Je leest het goed: waardeer op met 10 euro en we geven je 20 euro! Deze aanbieding kan je niet laten liggen toch? Dit aanbod is 5 dagen geldig (alleen voor opwaarderingen van 10 euro). Waardeer nu op via: opwaarderen.odido.nl Fijne dag, Odido Afmelden? Sms AFMELDEN naar 1616" Niets meer, niets minder. Ik heb opgewaardeerd met 10 euro en kreeg inderdaad 10 euro extra. En een sms: "Leuk! Je 10 euro gratis NL-tegoed is meteen geactiveerd en vanaf vandaag 7 dagen binnen Nederland geldig (servicenummers uitgesloten). Je verbruik controleren? Sms SALDO naar 1144, of gebruik de Odido App. Fijne dag, Odido". WAT? In de eerste sms stond helemaals niets over dat het extra tegoed slechts 7 dagen geldig zou zijn. En aangezien jullie dat niet voor aankoop hebben vermeld is dat achteraf niet stiekum nog even als extra voorwaarde rechtsgeldig toe te voegen. Ik gebruik mijn Odido nummer heel weinig. En zal die 10 euro dus niet verbruiken voordat ze vervallen. Sterker nog, ik was van plan bij de concurrentie een spotgoedkoop abonnement (1,42 euro per maand) af te sluiten met 400 belminuten en 10gb. Door jullie sms van 17 september heb ik dat niet gedaan en die Simyo aanbieding verloopt vandaag. Klacht 1: Jullie SMS is misleidend. Alleen als jullie er onderaan iets aan toegevoegd hadden als '(voorwaarden van toepassing, zie URL)' dan was het in orde geweest Klacht 2: Toen ik 0800-0092 belde werd ik door de medewerkster verwezen naar de winkel. Telefonisch deed men alleen abo's en vast internet. DAT IS TEGEN DE NEDERLANDSE WET! Als ik iets via telefoon of online heb afgesloten moet ik van de Nederlandse wet ook telefonisch of online kunnen reageren. De dame die ik aan de lijn had zat blijkbaar erg onder de plak want een supervisor zou ook niet aan de telefoon willen komen. Klacht 3: Het Nederlands van de dame die ik aan de lijn had was zeer slecht verstaanbaar. Dat is niet handig in een klanten contact centrum. Ik verwacht dat jullie of A) de 10 euro beltegoed permanent maken of B) de transactie ongedaan maken op grond van het feit dat jullie eerste SMS misleidend dan wel op zijn minst onvolledig was. In afwachting van uw reactie, Moderator edit: bovenstaand e-mailadres (XXXX nu) wordt niet langer gebruikt voor consumentendoeleinden en is daarom verwijderd. Moderator edit: reclame maken voor andere providers is niet toegestaan op de Community. Neem de Huisregels alsjeblieft goed door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community
IP wordt omgeleid
Goedendag meneer of mevrouw, Mijn naam is Pascal Leon Breugem, De afgelopen 10 jaar werd (en word) ik gemanipuleerd door een organisatie die gespecialiseerd is in gedragsverbetering. Zij zijn sociopatisch en als je niet naar hun pijpen danst gaan ze net zo lang door totdat je luistert.Het systeem dat zij gebruiken is een deeltjesversneller die zij hacken. Met deze deeltjesversneller communiceren ze met mijn geest. Ze praten letterlijk met mijn gedachten. Ook kunnen ze apparaten of mensen onder stroom zetten en je volgen zoals met infra-rood.Doordat ik gemanipuleerd werd heb ik 2x zelfmoord geprobeerd te plegen. Dit had ik normaal gesproken nooit gedaan...Daarnaast heb ik mijn elleboog gebroken tijdens het manipulatie-proces. Je zou denken dat mensen die zo slim als hen zijn zich niet zo barbaars gedragen maar helaas is het toch echt zo.Inmiddels manipuleren ze mij rustig. Toch wil ik zo snel mogelijk mijn leven terug in mijn eigen handen...Wie weet kunt u mij helpen? Met de deeltjesversneller kan je ook een individu zijn/haar gedachtes zien op een scherm. Via een verbinding van CERN... Tijdens het manipulatieproces heb ik een aantal gedichten geschreven. Daaruit zou een expert kunnen concluderen dat ik geen schizofrenie kan hebben... Daarnaast heb ik honderden bewijzen van hacking en het onder stroom zetten van mijn telefoon, tv en andere elektrische apparaten... Ook heb ik bewijs d.m.v. een ultrahd foto waarop zichtbaar is dat het onder stroom zetten van mijn schildklier mijn halve wenkbrauw heeft uit doen vallen. Op dit moment lijkt de enige oplossing tijdelijk naar de andere kant van wereld verhuizen. Of iemand vinden die de deeltjesversneller onhackbaar kan maken.Ik heb geprobeerd Michael Benedikt en Michael Riordan te bereiken maar dit is niet gelukt. Als u hen zou kunnen bereiken of de militaire inlichtingendienst zou u mij kunnen redden. Bewijzen: 1:Met stroomstoot kapot gemaakte Htc One M9. Zelfs in het bootmenu niet meer aan te krijgen.2.Harde schijf verbatim met telefoonkloon S10 met bewijzen van meerdere identiteitsfraudes en ip-omleidingen. En apphacks en browserhacks. En Keyloggerbestanden, Fitbitlogboek, Mapstimeline, Appbackup.3.Sd-kaarten met screenshots en screenrecordi gs.4.Samsung galaxy S10 met HEEL veel bewijsmateriaal in de vorm van screenshots, screenrecordings, apphacks, keyloggerfiles, screenloggerfiles, G-Sensor logboek, en emailadressen vol met mailtjes die wel zijn verzonden maar nooit zijn aangekomen.Ook staan er meerdere aangiftes voor de politie op die nooit zijn aangekomen (MET Referentienummer).5.Toetsenbordje voor mixerbox waarvan 1 toets kapot is gemanipuleerd met de deeltjesversneller.6. Usb-stick met bewijs stroommanipulatie.7. Foto van uitgevallen wenkbrauw (ultrahd) door onder stroom zetten schildklier.8. Aangifte richting de F.B.I. die ingeklaard is bij de douane:NOOIT AANGEKOMEN.*9. Opnames van stemmen overgebracht door de deeltjesversneller.10. Meer dan 50 I.P.-omleidingen. Terwijl ik thuis was...11. Samsung S21 met honderden screenshots van verstuurde contactformulieren die later bij de ontvanger zijn weggehaald. En duizenden verstuurde mailtjes die bij de ontvanger zijn weggehaald.12. Abn Amro app. Gehackt op een manier dat hij blijft laden.13. 1.1.1.1(Warp) dnschanger hack. Kan bij het contactformulier geen atachments toevoegen. Vriendelijke groeten, XXXX XXXX ***Project Cerebris: XXXX * F.B.I. Aangifte tegengehouden: XXXX (Ingeklaard bij de douane in Brussel!) ***** Screenshots van onder stroom zetten van mijn telefoon door een gehackte deeltjesversneller en bewijzen van hacking op het hoogste niveau: XXXX Het systeem waarmee ik gemanipuleerd word staat op deponeerjewerk.nl vastgelegd als mijn idee... S.O.S. De Politie neemt mij niet serieus... Kunt u mij misschien helpen?! IK BEN NIET SCHIZOFREEN OF PSYCHOTISCH...
Awful Odido experience
My contract with KPN expired, so I decided to switch providers and try Odido. I wanted to set up home internet, a mobile plan, and get a new phone. The process ended up taking two months, without even finalizing. My orders kept getting canceled without any notification. After waiting a month for the phone, I finally called customer service, only to be told, "Oh yes, your order was canceled on the first day." The reason, they said, was because "I’m not Dutch." As an EU citizen living permanently in the Netherlands, I was surprised by this restriction on phone deals. It took three separate orders with different customer service representatives just to place the order correctly. Eventually, I received a call saying my phone was ready for pickup. However, when I arrived at the store, the employee told me that, without a Dutch ID, I couldn’t get the phone. Not only did the employee, while being incredibly rude, cancel my order without informing me, but I overheard him telling another employee, “Don’t help him,” referring to me. I felt extremely discriminated and awful. After a one-hour call with customer service, I was told there was nothing they could do. This was an awful experience at every step, and it never even reached completion. I decided to cancel everything. Odido is definitely not a professional company. Save yourself a huge waste of time and stress—choose anyone but Odido.

Laatst verdiende badges

  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen