Skip to main content
Beantwoord

Skilluppa nog niet ontvangen

• June 4, 2026
  • 7 reacties
  • 77 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst

Hallo Support,

Ik heb op 8 mei een SkillUppa voucher gewonnen maar nog niet ontvangen.

Wat moet ik doen?

Vriendelijke groet,

Hendrik

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Hendrik, allereerst gefeliciteerd met je gewonnen prijs! Het is bij ons bekend dat deze voucher nog niet correct is verstuurd. Ik heb je zojuist een DM gestuurd voor je gegevens. Reageer je daar op me? Dan zet ik het door naar de juiste afdeling, zodat je jouw prijs zo snel mogelijk kan ontvangen. 

7 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Hendrik, allereerst gefeliciteerd met je gewonnen prijs! Het is bij ons bekend dat deze voucher nog niet correct is verstuurd. Ik heb je zojuist een DM gestuurd voor je gegevens. Reageer je daar op me? Dan zet ik het door naar de juiste afdeling, zodat je jouw prijs zo snel mogelijk kan ontvangen. 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • June 10, 2026

Hallo Marciano,

Is het gelukt met de gegevens?

Vriendelijke groet,
Hendrik

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Hendrik,

Sorry, door de drukte een late reactie. Bedankt voor je gegevens. Ik heb het meteen doorgezet naar de juiste collega, zodat ze de voucher jouw kant op kan sturen. Ik neem je vanaf nu ook mee in dit topic, zodat ik iedereen die er nog op wacht in 1 overzicht heb:

• is een Top Poster
  • June 11, 2026

Hoi,

Graag haak ik hierop aan. Heb zelf ergens halverwege april ook deze SkillUppa voucher gewonnen en geclaimed. Telefonisch contact gehad over hoe ik de voucher zou ontvangen, dit zou “eind volgende week” via sms binnenkomen. Niks ontvangen, ook niet in de spam. 
Nogmaals contact gehad en na excuses zou ik “binnen 5 werkdagen” alsnog een voucher toegestuurd krijgen via de mail. Wederom niks ontvangen, ook niet in de spam folder. Nu lees ik hier dat ik bepaald niet de enige ben. Hoe wordt dit nu concreet opgelost zonder iedereen met loze beloftes steeds aan het lijntje te houden? Het kan toch niet zo moeilijk zijn om een voucher code aan te maken en door te mailen. Alvast bedankt!

Gr. Bas

Manouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hi ​@Bassie600, dit is zeker niet het gevoel wat je hiervan moet krijgen, ik wil er dan ook alles aan doen om dit weg te nemen. Ik ga dan ook mijn best doen om ook een voucher jouw kant op te krijgen. Ik heb je een privébericht gestuurd om jouw gegevens te verifiëren. Als alles geregeld is, dan zal ik je ook op de hoogte brengen in het verzameltopic die ​@Marciano van Odido hierboven heeft gedeeld! 

• is een Top Poster
  • June 11, 2026

Verificatie code: 463262

Manouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Dankjewel ​@Bassie600, ik heb het direct voor je doorgezet. Op het moment dat wij hier een reactie op hebben gekregen, dan zullen we het delen in het verzameltopic. Zo blijf je op de hoogte hiervan!