Skip to main content
  • 2,638 Topics
  • 18,126 Reacties
2636 Topics
Online problemen zowel vast en mobiel (T-Mobile werkt wel goed)
Hallo, wij hebben tv, internet en mobiele abonnementen via T-Mobile glasvezel en 5G. Ik heb problemen online problemen gehad omdat ze mij zien als een bedrijf maar ik heb geen bedrijf gekomen door 2 kleine foutjes. Ik ben helaas arbeidsongeschikt verklaard door het UWV en heb een IVA uitkering (had liever gewerkt) omdat ik 24/7 pijn heb door meer dan 10 lage rug hernia's en de nodige (herstel) operaties. Ik heb in google maps ons huisadres in gesteld en omdat hij arbeidsongeschikt niet kent en na meer dan 10x ons huisadres als werkadres ingevuld. Nu ben ik binnen 1 minuut op mijn werk en ik heb geen vertraging onderweg. Sinds dat ziet Google mij als bedrijf. Wat ik ook invul of een nieuw emailadres aanmaak of dergelijke. Ik verkoop wel eens wat via Marktplaats of via FB groepen. Ik heb nu een VPN aangeschaft voor veiligheid maar ze zien mij of ik iets te verbergen heb. Elke dag weer opnieuw. Zakelijke reclame steeds moe wordt ik ervan. Tevens heb ik ook antivirus programma meedraaien want dat moest van Google. Mijn vriendin met haar Samsung Galaxy S21+ heeft geen bescherming geen antivirus of VPN niks. En zij heeft nergens last van terwijl ik bij wijze van een scheet laat alweer denk oje. Sinds kort krijg ik ook voor haar dingen want android denkt nu dat dat mijn telefoon is terwijl ik een Sony Xperia 1 II heb. Wat moet ik doen om weer als consument gezien te worden. Ik heb mij FB account moeten sluiten en opnieuw een nieuw account moeten nemen en alle het oude weg. Allee herinneringen weg. Oja ik vergeet ook de tweede stap ik heb een papier berg wat ik heb liggen aan backup codes en ook voor What'sApp bijna om de week mij moet aanmelden. Ik wordt er moe van. Hoe kan ik mijn leven opnieuw installeren of updaten. Google problemen (ook door het verleden vroeger 'gratis' software en muziek( FB zakelijk. Heb al schendingen door het maken van een pagina. Wat zakelijk moest zijn terwijl ik geen werk heb. What'sApp (Elke 5 dagen opnieuw aanmelden met code. Sony (ziet mij als fout) Adobe wil gelijk een betaald abonnement afsluiten terwijl de pdf reader gratis is. Ik vind het leuk om veel online te lezen. Ik moet zoeken want eerst zakelijke nieuws.nieuws. AliExpress ook soms een tweede stap via mijn email. IK wordt zowat half gek van alle WW tweede stappen, beveiliging, beleid, regels geschonden. mijn vriendin heeft nergens last van. We hebben op fe wifi dezelfde IP adres.
Klantenservice mails in spambak door foutieve verzender configuratie
Hoi Klantenservice! Nu ga ik jullie met een probleem helpen 😉 Ik zal wel wat technische dingen roepen, dus wellicht naar een beheer afdeling doorsturen? Voor iets anders had ik een mail gestuurd naar klantenservice@t-mobilethuis.nl en ik kreeg daar niet direct een ontvangstbericht van. Maar uiteindelijk kwam ik erachter dat die bevestigingsmail in mijn spambak terecht is gekomen. Nader onderzoek van mij blijkt dat bij de verzender omgeving een en ander nogal te wensen overlaat. Dit is wat ik in de mailheaders vond: Authentication results van ontvangen servicedesk mail ontvangstbevestiging. Vervolgens de betreffende DNS records en dergelijke gecontroleerd: Het daadwerkelijke verzendend IP-adres zit niet in de SPF lijst. DKIM is niet geconfigureerd. DMARC is niet geconfigureerd. Return-path header is leeg (het bericht is in mijn ogen niet een NDR of MDN, dus dat zou IMHO en volgens rfc5321 S4.5.5 wel moeten). In mijn ervaring met mailfiltering systemen is dat het falen van SPF al kan leiden dat het mailtje tot spam wordt bestempeld. Ook al staat er in de policy ~all. Maar tegenwoordig zijn DKIM en DMARC ook noodzakelijk. Het maakt het daarbij voor de ontvangende partij mogelijk om te bepalen of dit een valide authentieke mail is. Oh en: een mailadres allow listen of bij mij als uitzondering toevoegen is symptoombestrijding en lost het ook alleen voor mij alleen op. Mijn suggesties verhogen de kans dat deze mails zonder enige aanpassingen aan de ontvangende kant goed gaat. Mijn advies: laat iemand eens die DNS records van t-mobilethuis.nl nalopen en jullie OTRS Mail Service. Extra tip1: Als jullie toch bezig zijn, kijk ook naar MTA-STS of DANE en overweeg BIMI. Extra tip2: check even de waarde van Organization in OTRS...
Onmogelijke communicatie omtrent overlijden
Hallo T-Mobile, Recent is mijn moeder overleden. Helaas blijkt het opzeggen van de abonnementen lastiger dan je zou verwachten. zeker in een periode als deze blinkt T-Mobile niet uit in behulpzaamheid en duidelijkheid. Al vrij vroeg na het overlijden was bekend dat de overdracht van de woning vandaag (25-7) zou zijn, en dat de abonnementen per deze datum opgezegd konden worden. Nu ben ik erachter gekomen dat T-Mobile de truc om niemand te spreken te krijgen tot een ware kunst heeft verheven. Via internet kan ik aangeven dat iemand is overleden, maar ik kan daar niet aangeven dat het abonnement op een bepaalde datum opgezegd moet worden. Dus probeer ik iemand te bellen, maar of je word in de wacht gezet tot je zelf de hoorn opgooit, of de mensen van T-Mobile doen dat voor je. Dat getuigt niet van veel respect. Dan toch maar via internet ingevuld, en sindsdien word ik bestookt met e-mails over de gang van zaken, de status en wat al niet meer. Vooral over het retourneren van het modem word het lastig gemaakt. 22-07-2022, 09:02 Wij hebben kennis genomen van… …Voor een correcte afwikkeling is het noodzakelijk dat de geleverde spullen in een willekeurige doos kosteloos retour gestuurd worden naar… 22-07-2022, 09:04 Beste nabestaande,… ...De apparatuur breng je naar een inzamelpunt voor kleine elektronica…. 23-07-2022, 00:35, Subj: Wij hebben je apparatuur nog niet ontvangen. … Je hebt nog apparatuur van T-Mobile die je niet meer nodig hebt. Deze apparatuur hoef je niet terug te sturen. ... De bovengenoemde berichten en de overige mails heb ik bovendien bijna allemaal dubbel ontvangen (ja, ook nog op hetzelfde e-mailadres) Dit kan echt beter. Om te beginnen de mogelijkheid om zelf een einddatum op te geven bij het online melden van overlijden. Daarnaast het verzenden van e-mails tot een minimum beperken en zorgen dat er geen tegenstrijdige info word verschaft.
Dienstverlening vroegtijdig gestopt
Beste heer xxxxx, We kregen van een andere aanbieder het verzoek om je T-Mobile Thuis abonnement per 19-07-2022 stop te zetten. Natuurlijk gaan we dit voor je regelen. We zetten je T-Mobile Thuis abonnement per 19-07-2022 stop. Tenzij de andere aanbieder doorgeeft dat je op een andere dag overgaat. Heb je vragen over deze datum of over je nieuwe aanbieder, neem dan contact op met de klantenservice daarvan. De apparatuurJe hebt van ons apparatuur in bruikleen en die willen we natuurlijk graag terug. Terugsturen is gratis en kan als volgt: 1. Stop alle apparatuur (inclusief kabels en accessoires) in een doos.2. Download het retourlabel via deze link.3. Print het label en plak deze op de doos of laat het label scannen op je telefoon bij het postkantoor.4. Stuur de doos met apparatuur gratis terug. Doe dit binnen 30 dagen nadat het T-Mobile Thuis abonnement is gestopt. Versturen kan bij elk PostNL Servicepunt (www.postnl.nl). Lukt het niet om het retourlabel te downloaden? Ga dan met je 3S code (xxxxxxxxxx) naar het postkantoor en laat het daar printen. Je kunt ook naar My T-Mobile Thuis, daar vind je instructies als het niet lukt met het retourlabel. Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren totdat je een bevestiging hebt dat je pakket is aangekomen. Lukt het je niet de apparatuur en accessoires op tijd terug te sturen? Dan moeten we helaas conform de Algemene Voorwaarden de apparatuur in rekening brengen. Niet zelf opgezegd?Heb je niet zelf een abonnement bij een andere provider aangevraagd, of wil je T-Mobile Thuis toch gewoon houden? Bel ons dan gratis op 0800-0092. De eindrekeningDe maand waarin je abonnement stopt, ontvang je een rekening waarin je de abonnementskosten voor de gehele maand betaalt. De maand daarna ontvang je van ons nog een eindrekening waarin de gebruikskosten van je laatste maand worden verrekend met de te veel betaalde abonnementskosten van de maand ervoor. Het resterend saldo wordt automatisch geïncasseerd van je rekening. Heb je van ons nog geld tegoed en heb je geen openstaande bedragen, dan storten we dit bedrag op je rekening. Heb je nog vragen?We hebben veel antwoorden al voor je online gezet op t-mobile.nl/thuis/klantenservice. Of vraag het aan onze specialisten van de Community op t-mobile.nl/vragen. Natuurlijk staat onze deur altijd voor je open. Nu en in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team T-Mobile Thuis Beste heer/mevrouw, Op 15 augustus 2022 zou ik van T-Mobile overstappen naar KPN. Dit omdat ik ruim 2 weken zonder internet heb gezeten en dat deze procedure nogal stroef verliep (zelf overal steeds achteraan moeten gaan, geen statusupdates etc.). Helaas heeft T-Mobile de lijn vandaag (19 juli 2022) stopgezet, in tegenstelling tot wat aangegeven was (15 augustus 2022). KPN heeft mij (uiteraard) ook nog niet het nieuwe modem etc. toegestuurd. Vervolgens heb ik telefonisch contact gehad met T-Mobile en ze hebben bij het eerste probleem het probleem erkend en zouden op zoek gaan naar een oplossing. Ik zou binnen een uur teruggebeld worden. Het telefoontje bleef uit, dus zelf maar weer gaan bellen. Vervolgens was er niets genoteerd in het systeem van T-Mobile. Daarnaast gaf T-Mobile vanaf dat moment ook KPN de schuld. T-Mobile gaf aan dat ze niets voor me konden betekenen en ik verhaal moest gaan halen bij KPN. Zo gezegd, zo gedaan. KPN gaf echter aan dat T-Mobile (net zoals eerder aangegeven was) de lijn vroegtijdig opgezegd had en dat ik dus bij T-Mobile moest zijn. Dat uiteraard weer geprobeerd, maar ook T-Mobile stuurde mij weer net zo hard richting KPN + er werd aangegeven dat er voor mij niks gedaan kon worden. Uiteindelijk KPN maar weer gebeld (tot 15 augustus 2022 wachten is geen optie). Zij gaven aan dat het inderdaad een onwerkbare situatie was en hebben er uiteindelijk voor gezorgd dat ik per 2 augustus 2022 gebruik kan maken van de glasvezelverbinding. In de tussentijd sturen ze een 4G-modem op, zodat ik in elk geval voorzien ben van een internetverbinding. Al met al ben ik nogal teleurgesteld in T-Mobile. In eerste instantie laten duurt het ruim 2 weken voordat een storing opgelost is, vervolgens wordt de verbinding vroegtijdig opgeheven. Al met al kost dit veel tijd, negatieve energie en veel ellende omdat je tegenwoordig (zeker met part-time thuiswerken) eigenlijk niet meer zonder internetverbinding kunt. Alle rekeningen zijn (uiteraard) gewoon netjes voldaan, er zijn geen incasso's gestorneerd of wat dan ook. Ik begrijp niet dat T-Mobile op deze manier zaken kan doen en verwacht daarom op z'n minst een passende reactie/oplossing/compensatie + bevestiging dat de abonnementskosten per vandaag ook zullen stoppen. Ik zou er niet van op kijken als de verbinding afgesloten wordt, maar de abonnementskosten wel alsnog in rekening worden gebracht. Ik zie een reactie dan ook graag tegemoet.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen