Klantvoordeel

  • 2 January 2024
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

ik heb per ongeluk mijn klantvoordeel uit gezet van 7,50€  ESPN

ik wou dat voordeel gebruiken bij een ander pakket maar dat kan dus helaas niet.

contact gehad met de klantenservice daar was het antwoord uit gezet is uit gezet en kan niet meer terug.

dit vind ik erg vreemd en al zeer lang klant bij T mobile (nu Odido).

kan alleen ESPN weer terug krijgen voor 10€ per maand dat is dus opeen 7,50€ meer betalen.😥

Teresa van Odido 4 maanden geleden

@j van het loo Ik ben direct voor je gaan kijken, maar voor zo ver ik kan zien, ontvang maak je nog steeds gebruik van het Klantvoordeel, maar dien je deze opnieuw te activeren. Dit doe je in Mijn Odido > Overzicht > scroll iets naar beneden en klik op activeren bij het kopje ‘Meer TV keuze tegoed’ > Kies TV keuze tegoed aanzetten onder het kopje ‘ESPN Compleet’. Vervolgens ga je akkoord met de voorwaarde. Laat je mij weten of dit lukt? Mocht je hulp nodig hebben, dan heb ik jouw toestemming nodig om deze aanpas te maken in het abonnement. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@j van het loo Ik ben direct voor je gaan kijken, maar voor zo ver ik kan zien, ontvang maak je nog steeds gebruik van het Klantvoordeel, maar dien je deze opnieuw te activeren. Dit doe je in Mijn Odido > Overzicht > scroll iets naar beneden en klik op activeren bij het kopje ‘Meer TV keuze tegoed’ > Kies TV keuze tegoed aanzetten onder het kopje ‘ESPN Compleet’. Vervolgens ga je akkoord met de voorwaarde. Laat je mij weten of dit lukt? Mocht je hulp nodig hebben, dan heb ik jouw toestemming nodig om deze aanpas te maken in het abonnement. 

@j van het loo Ik ben direct voor je gaan kijken, maar voor zo ver ik kan zien, ontvang maak je nog steeds gebruik van het Klantvoordeel, maar dien je deze opnieuw te activeren. Dit doe je in Mijn Odido > Overzicht > scroll iets naar beneden en klik op activeren bij het kopje ‘Meer TV keuze tegoed’ > Kies TV keuze tegoed aanzetten onder het kopje ‘ESPN Compleet’. Vervolgens ga je akkoord met de voorwaarde. Laat je mij weten of dit lukt? Mocht je hulp nodig hebben, dan heb ik jouw toestemming nodig om deze aanpas te maken in het abonnement. 

top dank je op mijn telefoon lukte het niet maar net op de pc kon ik het weer aanzetten.

dank je ik ben weer blij

Reageer