Ik heb een Odido account met mijn mobiele abonnement en daar wil ik het tv/internet abonnement aan toevoegen. Maar telkens krijg ik de ene na de andere foutmelding.
Heb inmiddels verschillende topics hier bekeken.
Verschillende malen contact gehad met de klantenservice maar de situatie in de app veranderd niet. Hoe krijg ik nou dat abonnement gekoppeld aan mijn account?
Goedemiddag, Marieke94.
Ik heb hetzelfde probleem ook gehad en na vele malen contact te hebben gehad ben ik op een gegeven moment mijn persoonsgegevens van mijn mobiele abonnement gaan vergelijken met die van mijn internet + tv abonnement en daar bleek een verschil te zijn in de gegevens. Mijn geboortejaar kwam niet overeen bij beide abonnementen. Ik heb dit telefonisch gemeld en toen was het probleem opgelost. Toen ze dit hersteld hadden en de gegevens overeen kwamen kon ik ook mijn internet en tv abonnement toevoegen. Misschien is er bij jou ook iets insgelijks aan de hand. Ik hoop voor jou dat het gaat werken, fijne dag verder in ieder geval.
Groeten,
m.sanders31
Hoi Marike, goed dat je al e.e.a. hebt gecontroleerd! Het kan ook zijn dat je nog 2 aparte accounts hebt staan, 1 hiervan moet dan verwijderd worden. Ik kijk graag met je mee. Stuur mij even een privébericht met je klantnummer van Thuis, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik voor je aan de slag!
Om me een privébericht te sturen klik je hier en vervolgens op 'Stuur bericht’.
Beste Marciano, Ik heb hetzelfde probleem met het toevoegen van een internet + tv abonnement aan een ander abonnement. De foutmelding is Onbekend adres. De topics gelezen hebbende lijkt het probleem voor de hand te liggen, namelijk het ene abonnement staat op naam van mijn vrouw terwijl internet + tv op mijn naam en geboortedatum staat. E-mailadres is overigens wel gelijk. Kun je ons helpen dit op te lossen?
Hoi
Ik zie dat ik dus niet de enige ben die geen abonnementen kan koppelen. Graag zou ik willen dat dit bij ons ook eens opgelost gaat worden. Krijg iedere keer de melding dat er iets fout is gegaan. Alle abonnementen staan op mijn naam waarvan ik dus aan mag nemen dat ook alle gegevens hetzelfde zijn.
Het is bij ons bekend dat er iets mis gaat bij het koppelen van accounts in Mijn Odido, dit kan verschillende redenen hebben. In dit topic lees je hier meer over: Hulp bij Mijn Odido account koppelen | Odido community
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.