Nieuw abonnement toevoegen

  • 27 December 2023
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Goedemorgen,

Ik wil mijn nieuwe abonnement aan mijn account toevoegen om de bestelling te volgen, maar ik krijg telkens een foutmelding. Dit gebeurt via de site op de laptop maar ook in de app.

Kunnen jullie mij helpen?

gr Marleen

 

Teresa van Odido 4 maanden geleden

Allereerst van harte welkom op onze Community @mjbergervoet😀

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Het niet kunnen koppelen van accounts in Mijn Odido is bij ons bekend en kan verschillende redenen hebben. In dit topic lees je hier meer over: Hulp bij Mijn Odido account koppelen | Odido community.

Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het om gaat, je voorletters, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan kijk ik gelijk met je mee! 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Allereerst van harte welkom op onze Community @mjbergervoet! 😀

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Het niet kunnen koppelen van accounts in Mijn Odido is bij ons bekend en kan verschillende redenen hebben. In dit topic lees je hier meer over: Hulp bij Mijn Odido account koppelen | Odido community.

Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het om gaat, je voorletters, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan kijk ik gelijk met je mee! 

Goedenavond, 

 

Het is inmiddels gelukt 

 

Gr Marleen 

Reageer