Goedemorgen,
Ik wil mijn nieuwe abonnement aan mijn account toevoegen om de bestelling te volgen, maar ik krijg telkens een foutmelding. Dit gebeurt via de site op de laptop maar ook in de app.
Kunnen jullie mij helpen?
gr Marleen
Goedemorgen,
Ik wil mijn nieuwe abonnement aan mijn account toevoegen om de bestelling te volgen, maar ik krijg telkens een foutmelding. Dit gebeurt via de site op de laptop maar ook in de app.
Kunnen jullie mij helpen?
gr Marleen
Allereerst van harte welkom op onze Community
Goed dat je hierover aan de bel trekt. Het niet kunnen koppelen van accounts in Mijn Odido is bij ons bekend en kan verschillende redenen hebben. In dit topic lees je hier meer over: Hulp bij Mijn Odido account koppelen | Odido community.
Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het om gaat, je voorletters, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan kijk ik gelijk met je mee!
Goedenavond,
Het is inmiddels gelukt
Gr Marleen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.