Skip to main content

Goedemorgen,

Bij het toevoegen van mijn Internet + TV abonnement krijg ik een foutmelding.

De foutmelding betreft:

“Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens”

Ik heb het de afgelopen maanden al meerdere keren geprobeerd, helaas blijft de foutmelding terug komen.

Graag oplossen.

Met vriendelijke groet,

Cosmo

Hoi @Maxibon, fijn dat je ook de foutmelding kon vermelden, ik help je graag om snel je accounts te koppelen! Ik ben meteen in je account registratie gedoken en hoewel ik aan de achterkant een koppeling van beide accounts zag, zag ik dat aan de voorkant net zoals jou niet.  Hierdoor heb je wel de problemen om het aan de voorkant te koppelen omdat het systeem denkt dat ze al samen zijn. Daarom heb ik de accounts uit elkaar getrokken en ik wil je graag vragen om over 15 minuten opnieuw een koppeling met de twee accounts te maken. Dit kan zoals je gewend bent via dit kopje: abonnement toevoegen.

Ik verwacht dat je hiermee een heel stuk verder komt, geef het gerust aan als je nog hulp kunt gebruiken! 😃


Reageer