Skip to main content
Beantwoord

apartuur niet retour gehad

• 29 december 2023
  • 6 reacties
  • 45 Bekeken

Ik heb een mail gekregen dat jullie mijn oude apparatuur ( Mediabox) nog niet retour hebben gehad het is echter wel verzonden.

Ik heb er ook bewijs van kunnen jullie even contact met mij opnemen via een PB zodat ik mijn verzend gegevens kan delen?

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi @Kaleknakker, geen zorgen! Dit is een automatische herinnering die we niet tegen kunnen houden. Het pakket is namelijk nog niet bezorgd. Zodra het bezorgd en verwerkt is in ons systeem, zul je een bevestiging per e-mail ontvangen, Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je alvast een fijne jaarwisseling! ✨ Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 29 december 2023

Hallo @Kaleknakker  Via pb kan je geen screenshot sturen.

Zet even je Aflever bonnetje hier. Of screen van DHL

• is een Master Poster
  • 29 december 2023

Bij deze. 8 december verzonden.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 29 december 2023

@Kaleknakker  Heb je het op tijd verzonden?  Maar nog niet aangekomen? 
Bezit je ook het afleverbonnetje 

• is een Master Poster
  • 29 december 2023

Ja 8 december

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 29 december 2023

@Kaleknakker De moderators helpen je verder. Zet wel even je klantnummer in je forumaccount (in het privé deel) 

Groetjes

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hoi @Kaleknakker, geen zorgen! Dit is een automatische herinnering die we niet tegen kunnen houden. Het pakket is namelijk nog niet bezorgd. Zodra het bezorgd en verwerkt is in ons systeem, zul je een bevestiging per e-mail ontvangen, Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je alvast een fijne jaarwisseling! ✨ Groetjes, Ishana

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen