retour

  • 29 December 2023
  • 4 reacties
  • 37 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemiddag,

zojuist een e-mail ontvangen mbt het te laat retour sturen van apparatuur en de bijbehorende boete. Via deze weg zou ik graag willen laten weten dat de apparatuur afgelopen zaterdag al is verstuurd onder zendingsnummer 3STML010191672.

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @purdy12  Heb je ook het ontvangstbewijs van DHL gekregen? (Wit bonnetje)

Is het binnen de 30 dagen teruggestuurd? Tijdens de kerst werken ze niet bij DHL.

Zet even je klantnummer in je forumprofiel!

Hopelijk is het snel opgelost.

Ja die heb ik zeker nog

 

Reputatie 7
Badge +14

@purdy12 Duidelijke kan niet😂 de moderators gaan je verder helpen. 
Door al de vrije-werk dagen  loopt alles anders. 
Groetjes. 
 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @purdy12, daar heeft CristTien helemaal gelijk in, super duidelijke vraag en fijn dat je de screenshots mee kon sturen! Ik ben meteen in je abonnement gedoken en ik zie inderdaad dat het pakket recent bij ons is afgeleverd. Onze distributiepartner heeft momenteel een hoop hooi op haar vork, ik verwacht dat zij je pakket komende week voor je verwerken en zij zullen je hierover een automatische e-mail ter bevestiging sturen. In de tussentijd stel ik je deadline voor het retourneren uit en ik zou enige e-mails die je nog ter herinnering ontvangt als niet-verzonden aanschouwen.

Hartelijk bedankt nog voor het retourneren, dit komt helemaal goed waarmee je een mooie start van 2024 kan maken! 😃

Reageer