Skip to main content
  • 2,638 Topics
  • 18,126 Reacties
2636 Topics
Onderhoud van 23 op 24 maart
We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv-kijken en bellen. We voeren daarom aankomende week onderhoud uit op ons netwerk in de nacht van 23 maart op 24 maart. Wanneer? We doen het onderhoud ’s nachts tussen 01.00 en 06.00 uur. Je verbinding wordt tijdens deze nacht kort onderbroken. Je kunt dan niet internetten, tv kijken en bellen. Dit duurt maximaal een kwartier, daarna werkt alles weer zoals voorheen. Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen. Wat moet jij doen? Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de TV Box krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de TV Box. Als we klaar zijn Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of Media Converter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar! Verandert er nog iets? Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken. Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!
Geen internet en TV, geen fiber signaal,
WIj zijn sinds een weekje of 3 klant bij T-mobile en hebben internet en TV voor thuis. Helaas is gisteren plots het internet en het TV signaal uitgevallen. Op het modem brandt het internet lampje rood, en op het andere apparaat geeft brandt het signaal fiber en speed niet meer. Alle stekkers zijn eruit geweest, circa 30 minuten de stroom van de apparatuur gehaald en gebeld met de klantenservice ( of ja zo noemen ze het) van T-mobile. De collega van T-mobile gaf aan inderdaad te zien dat er geen signaal is.. Nu werk ik thuis en heb ik internet nodig voor mijn werkzaamheden en afspraken. Daarnaast zijn er 4 kinderen die graag TV kijken en tevens huiswerk moeten maken op de Ipads/Chromebook. T-mobile geeft aan, kan tot een week duren voordat we je uberhaupt gaan bellen om te kijken naar een oplossing en daarna dien je nog rekening te houden met een wachttijd voor een monteur. Nu begrijpen jullie mijn urgentie, is er een andere oplossing voor dit probleem.. Herkent iemand het probleem en is er een oplossing intern mogelijk? (aanschaffen ander modem oid?) Hopelijk kan iemand me helpen, in 2023 met thuiswerken is een langere periode zonder internet geen oplossing. Mijn specifieke programma;s voor werk draaien niet soepel op 4g. naast het ongemak dus ook nog een flinke schadepost. Ook de kinderen hebben hier enorm hinder van, zowel voor studie als entertainment. Alle hulp is welkom, dank!
T-Mobile cancelled my contract by mistake and don't want to fix it
A few days ago I decided to contact T-Mobile tech support after having slow connection issues for a couple of weeks and having to reboot my router almost every day. I went to the chat and explained my issue. Unfortunately, I got distracted and the chat closed to inactivity. But I saw an email saying that my complaint was actually forwarded to technical support. The next day I received an odd email, saying that my customer benefits have expired ( I have both mobile and Thuis subscriptions ). I saw in the app that I'm still registered to my old address, but I couldn't change it, so I called customer service. The person on the other end of the phone was puzzled by the situation ( he didn't really understand what was going on in the system ) so he opened a ticket and left some comments on the one opened a day before. After the call, I noticed that my internet stopped working… I called the support once more, and have been told my contract was canceled for some reason. Again it wasn't unclear why ( not just to me, but also to the customer service ). After some time of trying to understand what happened, he managed to get to tech support, and they told him ( I was on hold ) that it was indeed canceled. There is no way to restore it and I need to make a new one. I was of course infinitely frustrated and angry, but for me, it was more important to restore the connection, than to figure out who did what and why. So I agreed and was transferred to the sales department where I got a new contract and was transferred back to customer service. And this is when they told me I need to wait for 2 weeks!!!! to get connected again and they cannot do anything. They didn't want to escalate this to the management, even though I requested this several times. They sent me an unlimited internet code for a week. But I already pay for an Unlimited mobile subscription. After about half an hour of arguments, I managed to get a 10 euro discount ( Wow, so generous! Thank you T-Mobile! ). I mostly work from home, so It affects me quite a lot. Besides that I use an iPhone, which makes changing the HotSpot name so the devices think it's the router and connect to it is inconvenient, not to mention that it only supports up to 8 devices. And occasionally it stops sharing the HotSpot. This makes a lot of my WiFi devices unusable. I really don't understand how a company can do whatever they want and not have any consequences. I thought a contract works both ways. And since they broke the contract I expect them to go the extra mile to help me go about my day, or at least give me some actual discount. ( 10 euro discount and a code for what I already pay for is a joke ).

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen