Zo te lezen in de community gaat het nogal eens fout met dat terugsturen de apparatuur… Zo ook bij mij :/
Ik heb, nadat mijn abonnement is beëindigd, op 9 januari een mail gehad met het verzoek de apparaat terug te sturen.
Op 12 januari heb ik alles netjes verpakt in een “odschool” roze T-Mobile doos en ingeleverd bij een DHL Punt.
Op 31 januari ontving ik een reminder via de mail om de apparatuur terug te sturen. Dat had ik dus echter al gedaan. Ik heb hierop met behulp van de Track&Trace code op de site van DHL gezien dat de zending sinds 16 januari onderweg is naar jullie. Het referentienummer van de zending is XXXXXXXX. Ik heb hierop een reply gestuurd naar service@odido met een screenshot van de DHL-site in bijlage. Zie ook onderstaande foto.
Ik heb op de mail geen reactie ontvangen, maar vandaag (9 februari) ontving ik wel een mail met de mededeling dat appartuur nog niet is ontvangen en dat ik daarom een "boete” krijg van Eur 75. Uiteraard ben ik het daar niet mee eens, aangezien in de spullen al op 12 januari heb ingeleverd bij een DHL Servicepunt. Zie (nogmaals) bijgaande screenshot.
Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.
Graag hoe ik hoe we dit kunnen oplossen. Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Tonny