Beantwoord

Opzeggen abonnement

  • 25 March 2024
  • 4 reacties
  • 74 Bekeken

Beste odido,

 

Ik ben overgestapt naae ziggo en gebruik gemaakt van de overstapservice. In het odido account blijft Mijn opzegging maar staan op ontvangen. Ik wil graag dat deze in behandeling wordt genomen. En de mail ontvangen met het retourlabel zodat ik de modem ect naar jullie op kan sturen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Emma

Klantnummer XXX

icon

Beste antwoord door Waqqas 25 March 2024, 10:38

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Emma3349 

Via welke weg heb jij je thuis abonnement opgezegd? Volgens mij kan dit niet online en moet dit via de klantenservice of een moderator kan dit voor je regelen.

Staat je klantnummer in je community profiel?

Ik heb gebruik gemaakt van de overstapservice van ziggo.

SWC91235 is mijn klantnummer

 

Met vriendelijke groet,

 

EmmA

 

Reputatie 7
Badge +15

@Emma3349

Is Ziggo al actief? Met de overstapservice blijft Odido leveren totdat Ziggo een seintje geeft aan Odido dat ze begonnen zijn met leveren. Daarna wordt Odido beëindigd en ontvang je een mail mbt retourneren.

Ja ziggo is actief. Ik heb nog geen mail van odido ontvangen betreffende retourneren.

Reageer