Veilig online

  • 18 March 2024
  • 5 reacties
  • 49 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Heb 2 weken geleden thuis veilig on line geïnstalleerd. 5 apparaten zichtbaar.  Gisteren gecontroleerd en wat blijkt 0 apparaten. Geen enkel apparaat zichtbaar terwijl ze wel met wifi zijn verbonden.

App opnieuw opgestart en weer nul apparaten zichtbaar.

Wat is de oplossing?

 

met vr groeten daan meeusen

Nora van Odido 1 maand geleden

Hi @bebo ik ben gelijk met je mee gaan kijken en het lijkt erop dat de Thuis Veilig Online bundel niet aan staat in jouw abonnement. Wel is dit gek aangezien je aangeeft dat de app twee weken geleden wel gewerkt heeft. Wil je voor me dubbel checken of het klantnummer in jouw profiel het juiste klantnummer is? Zou het anders kunnen zijn dat je Extra Veilig Online hebt geactiveerd op een mobiel abonnement van ons? Klopt het dat Thuis Veilig Online nog niet is aangezet, dan kan je dit gelijk regelen via jouw Mijn Odido account. 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @bebo ik ben gelijk met je mee gaan kijken en het lijkt erop dat de Thuis Veilig Online bundel niet aan staat in jouw abonnement. Wel is dit gek aangezien je aangeeft dat de app twee weken geleden wel gewerkt heeft. Wil je voor me dubbel checken of het klantnummer in jouw profiel het juiste klantnummer is? Zou het anders kunnen zijn dat je Extra Veilig Online hebt geactiveerd op een mobiel abonnement van ons? Klopt het dat Thuis Veilig Online nog niet is aangezet, dan kan je dit gelijk regelen via jouw Mijn Odido account. 

mijn excuses voor het bericht. ik wilde iemand helpen maar niet gerealiseerd dat ik dit onder mijn eigen naam en wifi deed. Nogmaals excuses voor het ongemak.

 

met vr groeten daan meeusen

Reputatie 5
Badge +4

Helemaal geen probleem @bebo! Het valt je alleen maar te prijzen dat je iemand hiermee wil hebben. Deze persoon kan zelf een topic starten zodat we gelijk mee kunnen kijken of via een andere weg contact met ons opnemen. Ik wil jou een hele fijne dag wensen! 

Hoi,

 

Ik heb hetzelfde problobleem, ondanks ik ingelogd ben bij veilig thuis. Apparaten geeft 0 aan ondanks meerdere apparaten in gebruik zijn. Veilig online heeft het goed gedaan, kon appaten ook instellen. Nu kan ik niets meer instellen en volgen.

 

Graag uw hulp!

 

Groet,

 

Harald 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Harald64, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Zou je het modem eens willen resetten en de app opnieuw willen installeren? Hopelijk worden de apparaten dan weer zichtbaar in de app!

1. Druk met een tandenstoker of paperclip de factory reset in (boven de powerknop aan de linkerkant van de achterkant). Houd deze ingedrukt totdat alle lampjes, behalve het powerlampje, uitgaan.
2. Laat de factory reset na tien seconden weer los. Alle instellingen van het modem zijn nu hersteld naar de fabriekswaarden.
3. Check of het modem weer verbinding heeft, dit kan drie minuten duren. Op de sticker op het modem staan de username en het wachtwoord waarmee je kunt inloggen op het modem. 

Reageer