Compensatie storing utrecht

  • 23 March 2024
  • 3 reacties
  • 28 Bekeken

Reputatie 2
  • is een Master Poster
  • 11 reacties

Goedemorgen,

Hier in Utrecht hebben we 2.5 dagen zonder internet gezeten. Gelukkig werkt het weer. Ik begrijp dat je dan recht hebt op een kleine compensatie. Zou u dat kunnen regelen voor me? Dankjewel!

 

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi @Job007, logisch dat je hier om vraagt, ik regel dit graag meteen voor je! Je zal weldra een bevestiging ontvangen dat wij de vergoeding zullen verwerken met je factuur van april. 

Ik ben blij dat je weer kan genieten van het internet, ik wens je nog een hele mooie zondag toe! 😄

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Job007, logisch dat je hier om vraagt, ik regel dit graag meteen voor je! Je zal weldra een bevestiging ontvangen dat wij de vergoeding zullen verwerken met je factuur van april. 

Ik ben blij dat je weer kan genieten van het internet, ik wens je nog een hele mooie zondag toe! 😄

Reputatie 2

Dankje @Cal van Odido. Hopelijk blijft het bij deze storing :). Ook een fijne zondag!

Reputatie 7
Badge +4

Daar gaan wij alles aan doen @Job007 om de verbinding supersnel en -stabiel te houden! Omdat het om een kabelbreuk ging richting de wijkcentrale verwacht ik niet dat dit snel weer zal voorkomen omdat dit door bouwvakkers gebeurd moet zijn. Alhoewel een fout soms in een kleine hoek zit gaan ze hier doorgaans heel goed mee om! 😁

Reageer