Abonnement vernieuwen TV + Internet: how to?

  • 6 February 2024
  • 9 reacties
  • 74 Bekeken

Reputatie 2

Ik wil graag mijn abonnement voor Internet + TV vernieuwen. Via de app zou dit moeten werken, maar lukt niet: gegevens worden niet geladen. Vervolgens doorverwezen naar klantenservice. Inmiddels al 5x contact en meerdere doorverwijzingen gehad, maar niemand lukt het om mijn abonnement te vernieuwen. 
Soms wordt het geweten aan een specifiek storing die een paar weken duurde, maar inmiddels is het onduidelijk. Twee keer is er beloofd om terug te bellen, nooit meer iets gehoord (inmiddels 3 weken terug).

 
Wat te doen? En hebben anderen een zelfde ervaring?

BeMu 2 maanden geleden

Kan niet zeggen de zelfde ervaring te hebben, ben al sinds 2014 bij wat toen nog Vodafone thuis was, later overgenomen door T-Mobile en nu dus Odido geheten,  en al die tijd alle veranderingen welke ik nodig vond om bepaalde dingen te veranderen zoals daar zijn tv pakketten uit of aan of internet snelheid wijzigen.

Vanaf het allereerste begin altijd met de “persoonlijke pagina” die men van de provider krijgt en nooit problemen er mee gehad maar ook via de app werkt het gewoon, let wel dat het via een laptop of pc altijd fijner zal werken.

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Kan niet zeggen de zelfde ervaring te hebben, ben al sinds 2014 bij wat toen nog Vodafone thuis was, later overgenomen door T-Mobile en nu dus Odido geheten,  en al die tijd alle veranderingen welke ik nodig vond om bepaalde dingen te veranderen zoals daar zijn tv pakketten uit of aan of internet snelheid wijzigen.

Vanaf het allereerste begin altijd met de “persoonlijke pagina” die men van de provider krijgt en nooit problemen er mee gehad maar ook via de app werkt het gewoon, let wel dat het via een laptop of pc altijd fijner zal werken.

Reputatie 2

Dank voor je reactie. Laten we ons niet focussen op het niet werken van de app, maar vooral de onmogelijkheid van het verlengen. 5 klantenservice medewerkers ervaarden hetzelfde, maar konden me ook niet verder helpen. 
 

Het begint nu toch best treurig te worden qua service. Mijn account lijkt ergens niet verlengbaar, maar niemand kan en wil me helpen gezien het niet terugbellen. 

Reputatie 7
Badge +14

Verlengen bestaat niet meer. Alleen aanpassen. Dus snelheid,  tv of bellen erbij/eraf. Als je door het eerste contract jaar heen bent, en van het nieuwe klanten voordeel hebt kunnen profiteren is het abonnement gewoon per maand opzegbaar.

Reputatie 2

Verlengen bestaat niet meer. Alleen aanpassen. Dus snelheid,  tv of bellen erbij/eraf. Als je door het eerste contract jaar heen bent, en van het nieuwe klanten voordeel hebt kunnen profiteren is het abonnement gewoon per maand opzegbaar.

Dank voor je reactie. Het gaat mij in ieder geval om een nieuw contract aangaan, met ook daarbijbehorende voordeel. Inmiddels nog een aantal keren contact gehad met klantenservice, met steeds de belofte om terug gebeld te worden over de status en dat mijn account blijft hangen op een storing (inmiddels drie maanden durende storing). 

 

Reputatie 2

Ik ben er klaar mee, opgezegd en ga verder bij een wel functionerend bedrijf. Inmiddels ook overige contract aan het afkopen.

 

Wat een intens treurig slecht bereikbaar, niet communicerend bedrijf. Hoop voor anderen dat het beter wordt, maar in elk klantenservice contact werd me duidelijk dat mensen geen idee hebben wat ze doen. 

Reputatie 7
Badge +14

Een bestaande klant kan geen nieuw contract met bijbehorende voordelen voor nieuwe klanten aangaan. Vandaar dat dit in de systemen niet verwerkt kan worden. Als je volledig opzegt en alles is afgebroken en teruggestuurd kun je weer een nieuwe klant aanvraag doen. Beetje omslachtig, maar alle providers geven alleen bij echt nieuuwe klanten de enorme kortingen. Bestaande klanten behouden natuurlijk klantvoordeel.

Reputatie 2

Een bestaande klant kan geen nieuw contract met bijbehorende voordelen voor nieuwe klanten aangaan. Vandaar dat dit in de systemen niet verwerkt kan worden. Als je volledig opzegt en alles is afgebroken en teruggestuurd kun je weer een nieuwe klant aanvraag doen. Beetje omslachtig, maar alle providers geven alleen bij echt nieuuwe klanten de enorme kortingen. Bestaande klanten behouden natuurlijk klantvoordeel.

Alles is volledig opgezegd en wens jullie veel succes met dit verschrikkelijke bedrijf. Doei!

Reputatie 7
Badge +14

Ok, dan maak je daar gebruik van nieuwe klant voordeel! Maar er zijn geen providers meer die bestaande klanten dezelfde voordelen geven als nieuwe klanten. De bodem van lage prijzen is door de heftige concurrentie gewoon bereikt. Dus stel je verwachting over een jaar daarop af.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @chieli4, allereerst excuses voor deze ervaring. Weet dat onze sales afdeling voor je klaarstaat op 0800 0092 als je je mocht bedenken! Groetjes, Ishana

Reageer