Skip to main content

Ik ben sinds paar dagen aangesloten op glasvezelnetwerk ( internet +tv ), alleen bij mijn account odido kan ik geen internetsnelheid aanpassen, krijg telkens de foutmedling van : oeps hier ging iets mis, paar keer met de klantservice gesproken  ze  kunnen of het lukt het niet iets asnpassen, de ene keer ligt het aan het systeem en de andere keer aan storingen. Ben nog steeds niet geholpen

Hi @mkichou, uiteraard willen we graag de internetsnelheid voor je aanpassen. In dit geval lijkt er een bug te zijn in het systeem waardoor het zowel via Mijn Odido niet lukt om de snelheid te veranderen als in ons systeem. Geen zorgen: mijn collega die je telefonisch hebt gesproken heeft dit gelijk voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Zij zijn nu aan het onderzoeken wat de reden is dat de snelheid niet gewijzigd kan worden en zij zullen ook de snelheid voor je gaan aanpassen zodra ze hier een oplossing voor gevonden hebt. Zodra dit gedaan is, zullen ze je gelijk hiervan op de hoogte houden! 


Hi @mkichou, uiteraard willen we graag de internetsnelheid voor je aanpassen. In dit geval lijkt er een bug te zijn in het systeem waardoor het zowel via Mijn Odido niet lukt om de snelheid te veranderen als in ons systeem. Geen zorgen: mijn collega die je telefonisch hebt gesproken heeft dit gelijk voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Zij zijn nu aan het onderzoeken wat de reden is dat de snelheid niet gewijzigd kan worden en zij zullen ook de snelheid voor je gaan aanpassen zodra ze hier een oplossing voor gevonden hebt. Zodra dit gedaan is, zullen ze je gelijk hiervan op de hoogte houden! 

Goed middag, het is nog steeds niet gelukt, krijg nog steeds deze melding  ( De pagina die je zoekt bestaat niet. Of niet meer. Of er zit een foutje in de link.), met mijn odido account internet+tv  kan ik niks mee, jammer deze ervaring heb ik niet bij vorige provider. Ben blij tocht dat er een reactie op mijn berichten maar minder blij met de gang van zaken in het algemeen


Hi @mkichou, dit is inmiddels bekend en er is eind februari een hotfix geweest hiervoor. De meeste meldingen zijn opgelost maar nog niet allemaal jammer genoeg. Ik heb het daarom voor je doorgezet naar ons specialisten team. Het kan ongeveer 14 werkdagen duren voordat ze het ticket kunnen oppakken. Excuses voor het ongemak.


Reageer