Problemen met Viaplay en afstandsbediening

  • 21 March 2024
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Goedemiddag,

elke keer als ik Viaplay kijk dan krijg ik na 1-2 minuten de melding dat de afstandsbediening opnieuw verbonden moet worden. Wanneer dit gedaan is kan ik helemaal niets meer met de afstandsbediening. De enige oplossing is het kastje met de hand te resetten, en daarna doet de afstandsbediening het weer voor 1-2 minuten tot ik de zelfde 'verbind opnieuw' melding krijg. Ik heb dit alleen met Viaplay. Wat kan ik hier aan doen?

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi @Quint en Eva, bedankt voor jullie melding en fijn dat je uitgebreid de stappen kan omschrijven! Mijn collega's en ik hebben wat testen gedaan en het lijkt inderdaad niet helemaal lekker te lopen. Daarom heb ik dit meteen voor je doorgezet naar de technische dienst.

Wij gaan hier voor je induiken, ik hoop dat wij je hier snel meer uitsluitsel over kunnen geven! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Quint en Eva, bedankt voor jullie melding en fijn dat je uitgebreid de stappen kan omschrijven! Mijn collega's en ik hebben wat testen gedaan en het lijkt inderdaad niet helemaal lekker te lopen. Daarom heb ik dit meteen voor je doorgezet naar de technische dienst.

Wij gaan hier voor je induiken, ik hoop dat wij je hier snel meer uitsluitsel over kunnen geven! 

Fijn dat jullie er mee aan de slag kunnen! Ik hoop dat het snel tot een oplossing komt :)

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Quint en Eva, de oplossing komt sneller dan ik had verwacht! Dit zou opgelost moeten zijn als je de Viaplay app update naar de nieuwste versie (6.8.2.).

Vervolgens klinkt het geluid weer als muziek in je oren! 😃

Reageer