Skip to main content
  • 2,576 Topics
  • 17,733 Reacties
2574 Topics
Overstapservice van Odido naar Odido
Al jaren heb ik 3 abonnementen bij Odido op hetzelfde adres (internet + tv + 2x mobiel). inclusief klantvoordeel. Nu er glasvezel in de straat is aangelegd heb ik wel interesse in een wat stabieler en snellere lijn. Als ik binnen mijn Odido mijn abonnement wil wijzigen naar glasvezel internet krijg ik de eerste 6 maanden korting op glasvezel internet. Klinkt verleidelijk, maar niets is minder waar… Als bestaande klant komt glasvezel internet (400) + tv (Inc. 1 mediabox) uit op een bedrag van€ 657,48 per jaar. dit bedrag is incl. 6 maanden korting op glasvezel internet en klantenvoordeel. Nieuwe klanten kunnen hetzelfde pakket (glasvezel internet (400) + tv (Inc. 1 mediabox) afnemen voor een een bedrag van € 510,- per jaar, dit bedrag is incl. 6 maanden korting op glasvezel internet en klantvoordeel. samengevat: € 147,48 duurder voor trouwe klanten t.o.v. nieuwe klanten. Nu is de vraag of het, hoe omslachtig ook, mogelijk is dat ik mijn huidige abonnement opzeg en mij weer opnieuw aanmeld als klant en dat jullie dan de overstapservice bieden waarmee met grote letters geadverteerd wordt. dus zorgeloos en niet lang zonder aansluiting? Het voelt natuurlijk niet lekker dat een trouwe klant in zijn huidige abonnement zoveel duurder uit is dan een nieuwe. Dus vandaar dit omslachtige idee om toch nog klant bij jullie te blijven (wat tot nu toe prima bevalt). Ik ben al jaren loyaal aan Odido, maar kom nu op een punt dat gevoel en verstand gaan botsen met elkaar. Ben benieuwd of andere klanten hier ook ervaring mee hebben en wat Odido zelf vindt van dit bijzondere topic.
Klantvoordeel extra abonnement Ben
Hallo Wij hebben naast ons mobiel + Klik & Klaar abonnement van Odido nu ook een mobiel abonnement van Ben erbij dus in totaal 3 abonnementen. Het mobiel abonnement van Ben is op 31-12-2024 ingegaan en we zouden vanaf dat moment 5 Gb extra databundel krijgen bij Ben + €5,- EXTRA korting per maand op ons Klik & Klaar abonnement van Odido. De €5,- extra korting bij Odido staat bij Ben wel aangemeld maar ik heb behalve de 5 Gb korting bij Ben tot op heden nog niets gezien van de €5,- extra korting bij Odido Klik & Klaar. Ik heb al telefonisch contact gehad met de klantenservice van Ben maar zij verwijzen mij vanwege Klik & Klaar door naar Odido. Inmiddels ook al contact gehad met de klantenservice van Odido maar zij geven aan dat ik al €5,- korting heb gekregen op Klik & Klaar. Dat klopt ook omdat wij al een mobiel abonnement + Klik & Klaar van Odido hebben. Nu verwijst de klantenservice van Odido mij weer terug naar Ben vanwege de €5,- extra op Klik & Klaar via Ben. Volgens de voorwaarden kunnen er toch max. 6 abonnementen met korting krijgen op hetzelfde adres? Dan zouden we bij ieder extra abonnement toch ook extra korting moeten krijgen? In dit geval dus 2x €5,- korting op Klik & Klaar van Odido door 1x extra korting via het mobiel abonnement van Odido en 1× via Ben. Of houdt de korting na 2 abonnementen op? Met beide klantenservice's kom ik hier op dit moment niet uit dus mocht iemand mij via deze weg verder kunnen helpen dan zie ik een reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Fred

Laatst verdiende badges

• Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen