Skip to main content
  • 2,659 Topics
  • 18,242 Reacties
2657 Topics
Simpele verlenging van contract zorgt voor super gefrustreerde klant
Bericht op Trustpilot Ik ben al meer dan een maand bezig om een voor mij onbegrijpelijke fout, die door de klantenservice gemaakt is, te herstellen. Ik heb mijn abonnement verlengd, maar iemand heeft bedacht dat ik mijn mediabox terug moet sturen. Geen idee waarom. 'Systeemtechnisch' is het niet mogelijk om deze fout, die jullie zelf gemaakt hebben, te herstellen. Ik moet de mediabox terug sturen, zit dan minstens een week zonder tv, en dan sturen jullie weer een nieuwe op. Ik kan hier met mijn pet niet bij.Dit foutje van Odido heeft me al uren telefonisch- en e-mail contact gekost. Zeer slecht bereikbare klantenservice. Bijna drie weken gewacht tot er gereageerd werd op mijn officiële klacht via contactformulier, waar ik als antwoord krijg dat ze mijn bijlage niet kunnen openen.In de laatste mail geven ze toe dat een van hun medewerkers een fout heeft gemaakt....maar het staat nu eenmaal in hun systeem, dus ze kunnen er niets meer aan doen. Mailbox moet terug. Ze hopen op mijn begrip..... Datum van ervaring: 21 december 2024 Nee, ik heb absoluut geen begrip. Buiten het feit dat dit weer extra werk is voor mij is het een volkomen zinloze actie om iets terug te sturen en dan weer hetzelfde te moeten bestellen. Eigenlijk wil ik na alle telefoontjes en frustratie al van jullie af. De enige reden dat ik bij jullie wilde verlengen was omdat ik geen zin heb in dat gedoe met spullen terug sturen en weer aanvragen. Zoals ik in mijn klachtenbrief van 28 november al heb aangegeven, zeg ik het abonnement op als jullie deze belachelijke fout niet herstellen en vast blijven houden aan het terugsturen van de mediabox. Deze klachtenbrief is binnen de wettelijke termijn, waarbij ik nog onder een contract uit kan, opgestuurd. Ik hoor graag van jullie hoe we dit verder afhandelen. Voor meer informatie zie mijn mail van 20 december jl. Dat was een antwoord op jullie heel late reactie op mijn klacht van 28 november, waarin jullie aangaven mijn brief niet te kunnen lezen. In de mail van vrijdag 20 december heb ik bijlagen toegevoegd.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen