Vind hier alles over je mobiele abonnement en Prepaid!
Recent actief
Ik heb zojuist een nieuwe iphone gekocht. Nu gebruikte ik al een E-Sim. Dus ik wil een nieuwe E-Sim aanvragen, maar als ik dat wil doen staat er het volgende: Bestel een eSIM.Er zijn geen producten beschikbaar. Hoe kan ik nu een nieuwe E-sim krijgen? Telefonisch is het ook niet gelukt helaas Klantnummer staat in mijn profiel
Ik mag vanaf volgende week donderdag verlengen, maar op mijn Odido kan dit alleen met toestel. Dat is voor mij geen optie omdat ik via mijn werk een Dual SIM telefoon heb (Samsung Galaxy S22 Ultra) die nog prima werkt. Daarnaast, als die stuk gaat, mag ik een nieuwe bestellen die door het werk betaald wordt. Ik zou dus alleen willen verlengen met SIM only, maar dat is via mijn Odido op dit moment (nog?) niet mogelijk. Wordt dit nog aangepast? Het contract loopt overigens in augustus af.De reden waarom ik wil verlengen is het feit dat ik naar een van de Odido bundels wil overstappen. Een van de bundels heeft de beschikking over vrij data gebruik (tot een maximum) in Zwitserland en de Verenigde Staten. In Zwitserland zit ons hoofdkantoor en ik ben geregeld in de Verenigde Staten, de volgende reis is volgende week zaterdag. Het zou mij dus geld besparen als ik mijn prive internet gebruik in die landen op de bundel kan gebruiken. Kan je die bundel dan meteen vanaf verlengen gebruiken of ga
Op 2 april gaat mijn nieuwe abonnement in met nummerbehoud. Nu kreeg ik een SMS waarin stond dat dat alleen kan wanneer je in Nederland bent. Op 2 april ‘s ochtends om 10.00u vlieg ik voor 6 maanden naar het buitenland. Telefonisch kon de klantenservice mij niet vertellen of het zou lukken om daarvoor het nieuwe abonnement met nummerbehoud te activeren. Ook kon zij mij niet vertellen wat er zou gebeuren als het niet zou lukken en ik dus 6 maanden in het buitenland ben. Weet iemand vanaf hoe laat het nieuwe abonnement met nummerbehoud in gaat op de startdatum?
Hallo, ik heb een heel groot probleem, het is twee dagen geleden dat ik probeerde mijn fysieke simkaart om te wisselen voor een e-simkaart toen ik de uitwisseling uitvoerde vanuit de applicatie of de pc, geen probleem, dat is wat het probleem op dit moment gebeurt of ik moet scannen de QR-code en klik hieronder op activeren zodra ik op activeer uw e-sim klik. Ik kom hierop terecht, wat moet ik doen? Het is een aantal dagen geleden en ik moet deze uitwisseling uitvoeren
Hoi allen,Een tijd geleden heb ik door een verhuizing een nieuw contract/verlenging aangegaan, waarmee ik gelijk over zou stappen naar glasvezel. Omdat de aanleg hierop, net als bij velen hier blijkbaar, nogal op zich liet wachten (en daarmee ook de verhuizing van mijn mobiele Odido abonnement), heb ik alles maar geannuleerd. Ik heb daarom de modem die klaarstond voor de installatie teruggestuurd en inmiddels ook een bevestiging van ontvangst van Odido.Lijkt mij dat daarmee alles is afgerond, maar als ik inlog blijft de status van de geannuleerde bestelling/verhuizing op annuleren staan ipv verhuizing geannuleerd. Heb vorige week contact gehad met klantenservice. Blijkbaar had iemand iets verkeerds aangevinkt. Daarom heeft de medewerker iets opnieuw in gang gestoken, maar voorlopig zonder resultaat. Daardoor kan ik dus ook nog steeds niet mijn mobiele abonnement op het juiste adres zetten (ik wil die graag verlengen en evt een tweede afsluiten).Is er hier iemand die weet wat ik nog kan
Vandaag ontving ik de SIM voor mijn nieuwe abonnement (ook nieuw nummer).Ik was in de veronderstelling dat er in mijn telefoon twee SIM kaartjes kunnen, dat blijkt dus niet zo te zijn. Er kan echter maar 1 SIM in en er kunnen eSIMs bij geplaatst worden.Via “Mijn account” en dan “ … “ en dan “Simkaart, telefoon en smartwatch” staat er onderaan bij “Simkaart bestellen”:Bestel een eSIM.Er zijn geen producten beschikbaar. Graag wil ik dus mijn SIM omzetten naar eSIM, hoe doe ik dat?
Hello dear Odido community! I bought a new subscription and e-Sim. I added e-Sim to my phone without any problems. I deleted e-Sim because I needed to install it on another phone. And I can't add it to the new phone. Can you help me. Thanks.
Vorige week donderdag Ben abonnement afgesloten met nummerbehoud.Vandaag is Ben aktief , maar er is geen sim card bezorgd? In de Ben App stond al na 1 uur na de besteling dat de bestelling was geleverd.Ben staff wanneer wordt de sim card bezorgd?
Ik heb een blokade op mijn abonnement al 8 uur lang terwijl ik mijn facturen betaald heb. Er stond een betaling open en deze heb ik voldaan ze gaven in de mail nog aan: Top: we hebben je betaling van €…… via Mijn Odido ontvangen. Als er een blokkade op je aansluiting staat, wordt deze binnen 4 uur automatisch verwijderd. We raden je aan je toestel even uit en weer aan te zetten.dit is niet het geval ik heb mijn toestel ondertussen al 5 x aan en uit gezet en heb nog altijd geen internet. Wat nu ?
Hoe lang duurt het wel niet voor je verlenging beëindigd wordt of herroepen wordt. Heb al talloze keren contact gehad met de klantenservice om deze te verwijderen. Heb nog niets betaald of wat dan ook.
Hallo, Mijn abonnement, zonder toestel, is in januari voor 2 jaar verlengd. Ik overweeg te overstappen naar de voordeliger provider. Ik vraag me af of ik dan opzegboete moet betalen?Met vriendelijke groet,Joasia
Ik ga binnenkort naar Nieuw-Caledonië. Dat is geen zelfstandig land, maar een overzees gebied van Frankrijk in de buurt van Australië. Nu wil ik graag weten of ik daar ‘gewoon’ mijn databundel kan gebruiken.
Ik heb internet bij Odido en vandaag heb ik een SIM-abonnement besteld, maar ik kon niet via het account bestellen omdat er stond dat ik geen klant was... Maar ik heb het gevonden en heb nummeroverdracht besteld, gekozen voor onbeperkt en wilde ook nog een tweede abonnement afsluiten. Maar ik heb geen optie om nog een abonnement voor mijn vriendin toe te voegen voor € 20, maar die optie was er niet.Ik kreeg een sms van Odido dat ik mijn nummer zou laten overzetten en het werd geaccepteerd, maar ik heb nog steeds niets op mijn profiel staan, en wat erger is, ik kan het nummer van mijn vriendin niet overdragen naar Odido. Hulp
We hebben hier al 2 mobi abbo's TV en glasvezelf van odidoNu wil ik ook voor mijn alarm via GSM een alarm melding kunnen sturen via de GSM gateway.Dat zal alleen gebruikt worden bij een alarm, dus hopelijk nooit.Ik zal dus jaren kunnen doen met het kleinste beltegoed en ik heb ook verder geen gewone telefoon die ik er op aan kan sluiten.Het is dus heel belangrijk dat het ook bij niet gebruiken gewoon blijft werken.Natuurlijk kan ik ook het goedkoopste abbo van symyo nemen maar vind ik een beetje zonde
Goedendag,Ik mag vanaf vandaag mijn abonnement verlengen gelukkig maar vroeg mij af of ik ook vandaag naar een winkel kan gaan voor een aanbod. Ik begreep namelijk dat de verkoopafdeling er pas weer vanaf morgen is. Dus dacht als het via de winkel wel kan dan rij ik er even heen of kunnen hun dit dan ook pas vanaf morgen regelen?
Ik wil mijn abonnement van unlimited basis naar unlimited plus upgraden maar krijg in de app hier geen keuze toe. Ik kom vanaf Tele2 mocht dit uitmaken...
voor telefoon nummers:0642136446 en0639423868 wil ik esrtv opzegen enik wil mij geld terug
Ik wil contract mobiel overzetten naar iemand anders, maar kan contractovername niet afronden doordat huisnummer-toevoeging niet wordt opgeslagen van de nieuwe contractant. Ik heb dit al maanden geleden besproken met medewerkster Odido en die heeft het zelf ook getest en dezelfde softwarefout gevonden, en gaf aan dat ze het door die IT-developer zou laten aanpassen. Maar dit duurt nu wel erg lang. Wat te doen?
Ik krijg verschillende antwoorden van verschillende Odido medewerkers. Ik wil van mijn T-Mobile abonnement (loopt tot januari 2025) naar de Odido Unlimited Plus en indien wenselijk na een maand terug gaan naar mijn oude abonnement. Daarom heb ik gevraagd om het zwart op wit te zetten zodat ik zeker weet dat ik na een maand terug kan gaan naar mijn ‘oude’ T-Mobile tariefplan. Ik heb telefonisch contact gehad met Stephanie die het met haar leidinggevende/supervisor ging bespreken omdat zij ook duidelijkheid wilde hebben. Haar leidinggevende heeft het uitgezocht en geeft aan dat het mogelijk is ookal is mijn oude contract niet afgelopen.Ik heb 21 maart 2024 onderstaand bericht per mail ontvangen van Stephanie:Kenmerk: 1034/refComId:_:refComIdBeste,zoals we net besproken hebben is je abonnement maandelijks aanpasbaar ook als je nog een t-mobile abonnement hebt kun je maandelijks switchen naar een odido abonnement of je hem nu omhoog of omlaag zet dat maakt helemaal niks uit,dus ter bevesti
Al jaren klant bij Tele2. Nu Odido .Ik ga mijn abonnement verlengen, krijg ik de dag voor ik mijn telefoon ophaal een mailtje.. u krijgt voortaan 50 gig ipv 25! Dus vraag ik aan een medewerker aan de telefoon of dit wel mee gaat met mijn verlenging. Medewerker: Ja hoor! Prima. Telefoon opgehaald. Nog een keer gecheckt in de winkel en de medewerker daar nog speciaal gebeld om het te checken, ja hoor gaat gewoon mee.Kom ik thuis check ik het een paar dagen later nog een keer... staat er GELDIG TOT U VERLENGD. hm... dus in juni terug naar 20 gig... voor een hogere prijs? Mooi niet.Dan annuleren. Kom ik in de winkel .. zegt de medewerker u krijgt gewoon dubbele data.Ja .. maar... ik sloot 15 af want de optie 20 was er vorige week niet. Iig niet voor 15 euro.Dus dan ga ik er nog 20 gig op achteruit. Bij de Odido winkel was al een beschermlaag op de telefoon gedaan.. hoesje was al gekocht… En nu kan die telefoon dus gewoon weer terug omdat ze niet mijn verlenging even kunnen omzetten va
Ik wil tijdelijk (3 maanden) Unlimited data gebruiken. Als ik hiervoor een nieuw Sim only abonnement voor afsluit kan ik dat na 3 maanden omzetten naar ieder willekeurig (ook niet Unlimited) abonnement omzetten?
Hallo, deskundigen Odido, Ineens is mijn telefoon uitgevallen, ben de pincode kwijt.Kunnen jullie hem toesturen ?Chrisje Bijker
Ongeveer een uur geleden heb ik €10 aan beltegoed gekocht via Odido alleen kreeg ik na de betaling een bericht dat de betaling mislukt is terwijl er gewoon €10 van mijn rekening is afgeschreven (?). Krijg ook niemand te pakken bij de klantenservice. Update: zojuist wel iemand van de klantenservice aan de lijn gehad en die konden mij niet verder helpen… geven aan dat ik maar beter naar een Odido shop in mijn buurt kan gaan maar dat gaat momenteel niet. Zij kunnen ook niet aan de hand van mijn nummer zien of ik wel of niet betaald heb terwijl ik echt al betaald heb. Kan iemand mij verder helpen? Heb tot nu toe meerdere keren probleemloos prepaid gewaardeerd maar voel me nu gewoon gescammed.
Kan ik na verlenging (15 Feb) alsnog een mobiel uitzoeken.
Hallo ik heb gisterenen geupgrade naar plus abonnement. Ik zie vandaag in zwitserland dat ik geen internet heb en een bundel moet afsluiten. Dat heb ik gedaan maar nog steeds de melding dat ik geen internet bundel heb in zwitserland. Als ik doorklik staat er dat ik eerst mijn bundel op moet maken. Dat gaat niet helemaal goed in de app dus. Wie heeft er advies. Ik zit niet te wachten op kosten terwijl ik denk het nu 2 keer geregeld te hebben
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.