Beantwoord

eSIM aanvragen werkt niet

  • 1 April 2024
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Hallo, 

Ik heb recent een nieuwe telefoon gekocht die niet beschikt over een simkaart-tray. Ik wil daarom mijn simkaart om zetten naar eSIM. Mijn oude telefoon heb ik ingeruild. 

 

Het volgende gaat al dagen fout: bij het navigeren naar de pagina waar de eSIM aangevraagd kan worden staat er bij het selecteren van de optie “Bestel een eSIM” het volgende: “Er zijn geen producten beschikbaar”. 
 

Ik las eerder op dit forum dat er een storing/ werkzaamheden zijn aan dit systeem. Ook zag ik dat mensen via een medewerker bij Odido een eSIM konden aanvragen. Kan dit voor mij ook worden aangevraagd, en zo niet wanneer is dit probleem opgelost?

 

Alvast bedankt voor de hulp!

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 1 April 2024, 12:34

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag Jair, van harte welkom op de Community! De onderhoudswerkzaamheden zijn inderdaad nog niet afgerond, waardoor het niet mogelijk is om zelf een nieuwe eSIM te bestellen. Stuur je mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik meteen met je mee voor een nieuwe eSIM! 😄

Reageer