Skip to main content

Goedenavond,

ik heb recent een contractovername gedaan, maar ik kan nu mijn abonnement niet koppelen aangezien het abonnement gekoppeld is aan een ander account. Het abonnement staat niet meer gekoppeld in het account waar het eerst stond.

zou iemand hier mij mee kunnen helpen?

alvast bedankt!

Hallo @Stro_, van harte welkom op onze Community! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***198. Ik zie inderdaad dat je een contractovername hebt gedaan en er staat daarna altijd iets niet goed met de koppeling van het account/e-mailadres. Ik zie dat het inmiddels al wel goed staat en dat je ook kunt inloggen. Kan dat kloppen en begrijp ik het goed dat het nu wel lukt? Als dat niet het geval is, laat het dan even weten, dan kunnen we samen naar een oplossing kijken! 😄

Hallo @Stro_, van harte welkom op onze Community! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***198. Ik zie inderdaad dat je een contractovername hebt gedaan en er staat daarna altijd iets niet goed met de koppeling van het account/e-mailadres. Ik zie dat het inmiddels al wel goed staat en dat je ook kunt inloggen. Kan dat kloppen en begrijp ik het goed dat het nu wel lukt? Als dat niet het geval is, laat het dan even weten, dan kunnen we samen naar een oplossing kijken! 😄

Hoi Pharwin,

Het is inderdaad al geregeld. Dankjewel voor je hulp!

fijne dag!

@Stro_ geen dank en graag gedaan natuurlijk! Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Dank en ik wens jou ook nog een hele fijne dag toe! 😄

Reageer