Beantwoord

Simkaart kwijtgeraakt in het buitenland

  • 2 May 2024
  • 3 reacties
  • 19 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Afgelopen weekend ben ik mijn simkaart kwijtgeraakt in Buenos Aires. Er komt een kennis deze kant op die een nieuwe kaart kan meenemen. Door de tweestapsverificatie kom ik echter Mijn Odido niet in, dus is het niet mogelijk om een nieuwe te bestellen. 

Ik vroeg me af of het mogelijk is om alsnog een nieuwe simkaart aan te vragen. Mijn nummer is XXX

Alvast bedankt! 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 2 May 2024, 14:23

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Annick, van harte welkom op de Community! Buenos Aries klinkt heerlijk. Minder fijn dat je je simkaart bent kwijtgeraakt. Ik heb deze direct voor je geblokkeerd. Ik kan ook direct een nieuwe simkaart voor je bestellen. Weet wel dat ik deze alleen naar je eigen adres in Nederland mag sturen. Dit kost € 10 en deze zie je op je volgende factuur terug. Laat het me maar weten als ik hem naar je adres moet sturen! 😄

Dat zou heel fijn zijn, dankjewel! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Annick, bedankt voor de snelle reactie! Ik heb je nieuwe simkaart zojuist besteld. Ik verwacht hem binnen ongeveer 3 werkdagen bij je door de brievenbus. Zodra je hem hebt ontvangen, laat het me dan weten. Dan kan ik je helpen je simkaart via de mail te activeren! 😄

Reageer