Hi,
is het mogelijk om via deze weg een nieuwe esim aan te vragen? Op dit moment zit ik in het buitenland en heb nu een ander toestel.
Alvast bedankt
Hi,
is het mogelijk om via deze weg een nieuwe esim aan te vragen? Op dit moment zit ik in het buitenland en heb nu een ander toestel.
Alvast bedankt
Hallo
Als je wilt dat ik een nieuwe eSIM voor je klaarzet in je Mijn Odido account, laat het dan gerust weten. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***5333. Gaat het om dat nummer?
Ik verneem het graag van je!
Hi Pharwin,
Graag, als je het voor mij klaar kan zetten. Het gaat idd om het nummer eindigt op 5333.
Hi
Hi
Hi Pharwin,
Sorry voor de late reactie, maar het is mij zojuist gelukt om de nieuwe eSim te activeren. Nog bedankt voor je hulp!
Goedemorgen euchoba, geen probleem hoor - fijn dat het is gelukt met je nieuwe eSIM en uiteraard graag gedaan namens Pharwin. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.