Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe eSIM aanvragen


Hi,

is het mogelijk om via deze weg een nieuwe esim aan te vragen? Op dit moment zit ik in het buitenland en heb nu een ander toestel. 

Alvast bedankt

Beste antwoord door euchoba

Pharwin van Odido schreef:

Hi @euchoba, geen probleem! Ik heb zojuist een eSIM voor je klaargezet in je Mijn Odido account. Laat je me even weten of het allemaal lukt met de koppeling en activatie? Ik ben erg benieuwd! 😄

 

Hi Pharwin,

Sorry voor de late reactie, maar het is mij zojuist gelukt om de nieuwe eSim te activeren. Nog bedankt voor je hulp!

Bekijk origineel

5 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @euchoba, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Ik kan zeker een eSIM voor je aanvragen, echter komt deze dan wel voor je klaar te staan in je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/toestel-en-sim. Daar kun je dan de QR-code scannen en de eSIM ook activeren. Let op: je dient hiervoor wel in te kunnen loggen en je oude simkaart moet ook werken. Daarnaast raden we ook altijd aan om een simkaartactivatie altijd uit te voeren op ons Nederlands netwerk. Mochten er namelijk problemen ontstaan met de activatie, dan zit het netwerk van een buitenlandse provider ertussen en wordt het lastiger om het probleem op te lossen. Het zou dus wel kunnen, maar houd er rekening mee dat er soms ook wel problemen kunnen ontstaan. 

Als je wilt dat ik een nieuwe eSIM voor je klaarzet in je Mijn Odido account, laat het dan gerust weten. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***5333. Gaat het om dat nummer?

Ik verneem het graag van je! 


  • Auteur
  • 2 reacties
  • 7 mei 2024

Hi Pharwin,

Graag, als je het voor mij klaar kan zetten. Het gaat idd om het nummer eindigt op 5333. 
 

 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi @euchoba, geen probleem! Ik heb zojuist een eSIM voor je klaargezet in je Mijn Odido account. Laat je me even weten of het allemaal lukt met de koppeling en activatie? Ik ben erg benieuwd! 😄


  • Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 8 mei 2024
Pharwin van Odido schreef:

Hi @euchoba, geen probleem! Ik heb zojuist een eSIM voor je klaargezet in je Mijn Odido account. Laat je me even weten of het allemaal lukt met de koppeling en activatie? Ik ben erg benieuwd! 😄

 

Hi Pharwin,

Sorry voor de late reactie, maar het is mij zojuist gelukt om de nieuwe eSim te activeren. Nog bedankt voor je hulp!


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen euchoba, geen probleem hoor - fijn dat het is gelukt met je nieuwe eSIM en uiteraard graag gedaan namens Pharwin. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag! 🙌🏻


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen