Skip to main content
  • 1,839 Topics
  • 8,080 Reacties
1839 Topics
Valse belofte winkelmedewerker
Goedenavond, Deze week kreeg ik een incorrecte factuur. Na telefonisch contact ben ik er helaas achter gekomen dat ik de afspraak die ik met een winkelmedewerker heb gemaakt niet nagekomen kan worden door Odido. Vandaag zei de servicemedewerker aan de telefoon zei dat dit helaas wel eens gebeurt omdat de winkelmedewerkers dan hun sale maken... In augustus heb ik verlengd, nadat ik ook bij Vodafone een offerte had aangevraagd. De medewerker in de winkel heeft mij toen een voorstel gedaan met klantvoordeel voor 35 euro per maand, waar ik met 'punten' ook nog eens mijn viaplay zou kunnen afdekken. Het was daarmee zelfs beter dan de 22,50 die Vodafone aanbood. Ik heb vervolgens bij Odido bijgetekend. Helemaal mooi. Deze week komt dan opeens de factuur van 46,13 euro. Een vreemd bedrag dat niet overeenkomt met de afspraak. Op de factuur staan ook geen extra services, alleen dat ik voor de klantenkorting van minus 7,50 opeens plus 3,63 staat. Ik kon nergens vinden wat hier nou gebeurt, dus toen heb ik de factuur gestorneerd en contact opgenomen met de service telefoon. De mevrouw achter de servicelijn kon ook niet uitleggen waar dit vandaan komt, alleen dat ze het bij de volgende factuur zal verrekenen. Ik moest wel zorgen dat ik betaal omdat jullie anders mijn nummer gaan blokkeren… Onder die dreiging dan toch maar de factuur betaald. De mevrouw aan de telefoon vond het heel erg wat er gebeurd is. Toen ik vroeg wat er dan precies gebeurd was, zei ze dat de afspraak/overeenkomst met de winkelmedewerker eigenlijk zonder klantkorting was en dat hij hiermee zijn sale heeft kunnen maken. Tot op heden altijd tevreden klant geweest. En ook als is het geen wereldbedrag, dit voelt niet goed. Kunnen we het contract ontbinden of een oplossing vinden?
Onterecht status 'onder bewindvoering' en geen actie
De verlenging van mijn abonnement werd geweigerd omdat ik foutief de status 'onder bewindvoering' heb gekregen. Ik sta niet en heb nog nooit onder bewindvoering gestaan. Gekke fout, maar online nazoeken blijkt dat sinds Odido de boel overnam meerdere klanten dit is overkomen.Contact hierover moet dan via de email naar een afgeschermde afdeling waar een verwerkingstijd van max 14 dagen voor staat. Ik heb een email gestuurd en om uitleg gevraagd hoe dit gebeurd is en of dit op korte termijn verwijderd kan worden. Je krijgt geen antwoord, zelfs geen ontvangstbevestiging. Als je vervolgens belt met de klantenservice omdat er al 10 dagen zijn verstreken en je hoort niets, en na 30 minuten iemand spreekt, hoor je doodleuk dat je gewoon moet wachten totdat de 14 dagen om zijn. Intern kunnen ze contact opnemen maar hebben dan zelf ook een wachttijd van 14 dagen voordat hun interne 'ticket' wordt behandeld. Dat is flauwekul, en als het geen flauwekul is dan is dit bedrijf bureaucratischer dan de belastingdienst, dat is best knap. U raadt het al, de 14 dagen zijn vandaag voorbij en.... geen bericht. Ik kan het scenario nu uitspellen: Odido neemt contact op en vraagt om toch nog heel even geduld te hebben, want we hebben onze collega erop gewezen dat de 14 dagen verstreken zijn / of de afdeling is heel druk blabla (dit lees je dus bij eerdere ervaringen van andere klanten, er is niemand die binnen de 14 dagen geholpen is en dit online bevestigd heeft). Dit voelde ik al de eerste dag aankomen toen de email verstuurd werd, dat dit weer zo'n vreselijke blackhole klantenservice ervaring wordt. Ik ben al klant sinds BEN (voor T-Mobile en later Odido het overnam). Ik voel me hier totaal niet serieus genomen, de fout ligt bij Odido, dat kan gebeuren maar je zou verwachten dat men zoiets dan serieus opneemt.Odido gaat het voor elkaar krijgen dat ik na 25 jaar ga overstappen, en ik ben echt heel trouw (of noem het gemakzuchtig) in dit soort dingen.

Laatst verdiende badges

  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen