Alles voor jou als nieuwe klant onder één dak. Van de aanvraag en de Overstapservice tot aan de installatie en de monteur!
Recent actief
Hoi T-Mobile, Op 17 september 2019 heb ik in de shop een t-mobile thuis glasvezel aangevraagd. Ik woon in Segbroek, daar zijn jullie druk bezig alle woningen te voorzien van glasvezel. Nu heb ik eigenlijk na mijn aanvraag twee mailtjes ontvangen en een brief. Dit was in de loop van die week. Daarna was het radiostilte. Inmiddels 9 november 2019, nog niets vernomen van een aansluitdatum. Ook het bellen met de klantenservice had weinig zin. De meneer aan de lijn was lacherig, kennelijk hadden hij en zijn collega's een onderonsje. Er werd mij verteld naar een ander nummer te bellen, kennelijk was dit KPN. Via KPN kon er niet veel gezien worden ten aanzien van mijn aanvraag. Zij hebben weer een nummer doorgegeven om te bellen. Dit was Volker Wessels en zij konden niet meer dan slechts via een KPN website checken wat de status van aanleggen is. Het advies was te bellen met de klantenservice van T-Mobile. Afijn, een van het kastje naar de muur situatie. Dan nu de vragen; wanneer komen ze la
Hi, I'm waiting on having my T-Mobile Home connection activated and I can only see the status below in my login: Is there any detail that can be shared on when it will be ready?
Op 7 december 2019 heb ik T-mobile thuis (internet en tv) aangevraagd. Als ingangsdatum wilde ik 9 januari 2020. Inmiddels is het 16 januari 2020. Het is dat ik zelf al een aantal keren gebeld heb, maar anders had ik tot op heden nog niets vernomen vanuit T-mobile, terwijl ik eigenlijk een week geleden al tv wilde kijken en internet wilde hebben. Na telkens aan het lijntje te worden gehouden (u wordt teruggebeld, wat niet gebeurde) kreeg ik na het zoveelste telefoontje eindelijk een soort van antwoord. De glasvezellijnen zouden vol zijn in de wijkkast. Hiervoor waren ze afhankelijk van KPN. Inmiddels de stoute schoenen aangetrokken en in contact geweest met KPN. Zij zeggen dat er helemaal geen reservering is gedaan voor mijn adres. Zij zeggen dat de provider zelf gaat over het uitbreiden van het aantal poorten (en niet kpn; zij patchen alleen maar). Kortom kastje naar de muur verhaal terwijl ik aan het lijntje gehouden wordt. Conclusie: ik zit in mijn nieuwe huis met twee kinderen
Hoi! Ik wil graag een T-Mobile-thuisconnectie installeren, maar weet niet zeker of ik het ISRA-punt in ons appartement kan vinden. Wel stuitte ik op een ethernetkabel die ons appartement binnenkomt. Die kabel gaat naar de koppelingen (zie onderstaande foto's), die naar een dikke blauwe kabel lijken te gaan. Is dit het ISRA punt, en zo ja, kan ik direct de modem op de ethernetkabel aansluiten? Dank je wel! Jo
Goedenavond, 15 december heb ik een abbonement aangevraagd voor tmobile thuis. Wanneer kan ik verwachten dar ik verbinding krijg? Gr Bas
Ik had dit bericht ook al als reactie onder een topic gepost maar het leek mij ook handig om er gewoon een topic van te maken. Ten eerste ben ik in eerste instantie superblij met de t-mobile thuis deal, de prijs is fantastisch! Echter heb ik telefonisch begrepen dat er een tekort is aan porten en kan dus mijn abonnement dus niet geactiveerd worden. Is er ergens een plek waar ik updates bij kan houden of achteraan kan bellen zodat er een port in mijn wijkcentrale vrijgemaakt kan worden? Mij is verteld dat het zelfs maanden zou kunnen duren. 1 maart verhuizen we naar ons nieuwbouw appartement en dan is het eigenlijk wel de bedoeling internet te hebben, des noods tijdelijk met een 4G T-Mobile dongle om de wachttijd te overbruggen als het langer gaat duren dan 1 maart? Het liefst sluit ik natuurlijk geen abonnement af bij Ziggo of KPN maar ik moet wel echt internet hebben op 1 maart. Wat is de gemiddelde doorlooptijd/wachttijd voor het opleveren? :) De bestelling staat nu op ‘-8 dag(en)’.
Vorige week kwam er een verkoper van T-mobile aan de deDeze week worden de kabels in de straat gelegd. De verkoper heeft daarbij gezegd dat als we niet nu/snel glasvezel aanvragen de aansluiting niet meer gratis zal zijn en de aansluitkosten 1500 Euro zullen zijn. Ik kan daar op de website van T-Mobile niets over vinden. Klopt het wat hij gezegd heeft, zo ja wat is dan de deadline voor de gratis aansluiting? We willen pas kiezen voor een nieuwe provider wanneer KPN over een paar maanden ook zijn netwerk heeft aangelegd.
Hello, I have ordered T-Mobile fiber package at beginning of January, with hope that everything will get sorted by beginning of February. At 23rd of January, somebody from KPN came to replace current fiber end point to other one. There was some confusion in the status of it, which got solved on 24th. From this day T-Mobile Thuis website is displaying “ Lijn wordt aangevraagd “ status without any information or expected dates. As I dont know how long this status will stay, I cannot make Guidion appointment. Is it possible to ind out what it causing such long delays, as I just moved to the house, so I have wired internet at home at all.
Vandaag was het zover de monteur van Guidion is geweest en heeft alles geïnstalleerd een verhuizing die 2 maanden geleden is aangevraagd! Maar nu heb ik geen signaal en alles is doorgezet naar KPN. Meneer u wordt binnen 4 ure gebeld voor afspraak! Wat???? Ik sluit toch abo bij T-Mobile af!! Bedankt Tmoblie voor de snelle service, heb gvd 2 maand geleden verhuizing doorgegeven en nu moet ik wachten op KPN???? Lekker afschuifsysteem ben echt laaiend woedend!!!!
Hoi T-mobile, Er staat op mijn profiel '’ -5 dagen voordat we de bestelling controleren '’ mijn vraag is nu wanneer weet ik precies hoever jullie met mijn bestelling zijn want ik heb mijn vorige provider al opgezegd en ik wil voorkomen dat ik zonder internet kom te zitten. Gr, Omar.
Een maand geleden feliciteerde ik T-Mobile met het 2-maandenjubileum: 2 maanden na bestelling was er nog niets gebeurd. Geen kabel, geen aansluiting, laat staan werkend internet. Op geen enkele vraag een fatsoenlijk antwoord. Geen planning. Geen actie. Wel: goedpraten, smoezen, loze beloftes. Forum vragen als “ beantwoord” sluiten, zonder de vraag te beantwoorden. Topics sluiten, zonder oplossing. Kortom, de enige zorg is mijden van slechte commentaren/reviews, en niet de oplossing van een probleem. Nu alweer een maand verder, en nog steeds helemaal niets gebeurd. Mijn voorspelling: weer goedpraterij, beloftes e.e.a. na te gaan, sluiten topic, en volgende maand herhaling van zetten. Treurig - en al helemaal omdat, gezien de algehele malaise op telecom/internetgebied, dit gedrag niet leidt tot massaal overlopen naar andere providers, en een welverdiend faillissement.
Op 12 september 2019 sloot ik bij u een abonnement af. Het gaat om T-Mobile Thuis Standaard Internet 50Mbps. Helaas kon ik geen gebruik maken van de diensten die bij het abonnement horen. Daarom vroeg ik u op verschillende data, zie tabel, om de problemen op te lossen. 16-09-2019 Email T-M De verbinding wordt opgeleverd op 20-09-2019 voor 18:00. 17-09-2019 Email T-M De aansluitdatum is veranderd naar 17-09-2019 voor 18:00 18-09-2019 Email T-M Je bestelling is onderweg. T-Mobile modem is verzonden met PostNL. 19-09-2019 PostNL Modem ontvangen 19-09-2019 Giudion Monteur afspraak verzoek ingediend bij T-Mobile thuis. Vervolgens een email ontvangen van de installatiepartner Guidion om een afspraak in te plannen. Afspraak meteen ingepland 26-09-2019 26-09-2019 MonteurGuidion 01-10-2019 Email T-M Email ontvangen van T-Mobile dat mijn abonnement is ingegaan op 19-09-2019 17-10-2019 Giudion Afspraak meteen ingepland 23-10-2019 23-10-2019 MonteurGuidion Gu
Hello, Yesterday I started my t-mobile thuis internet and I’m very happy with it. However, the old provider (ziggo) is not stopped yet, and I hoped they would stop at the same day, so that I would not double pay. Can you help with this? Regards, Alex
Vorige week T-mobile thuis aangevraagd, vandaag kreeg ik een sms van de installatiepartner, Guidion. Deze sms had alle kenmerken van goede phishing: geen aanhef, onpersoonlijk bericht, onbekende afzender, link naar een vage website die niet van T-mobile is maar wel die huisstijl heeft. Ze hebben echter wel mijn gegevens, wat me doet denken dat het toch wel klopt (tenzij ze T-mobile hebben gehackt). Is er een manier om te verifiëren of dit klopt? En hebben meer mensen deze ervaring?
Ik heb sinds een kleine twee weken (24-01-2020) een actief T-mobile Thuis internet Basic abonnement. Nu wil ik graag gebruik maken van het klantvoordeel (mede daarom ben ik overgestapt met een mobiel en internet abonnement), maar daar kan ik me niet voor aanmelden omdat het T-mobile Thuis abonnement nog op “aanvraag in behandeling” staat. Intussen betaal ik natuurlijk gewoon de normale prijs door voor mijn internet én telefoon abonnement…. Hoe kan dit snel worden opgelost? Groeten, Anne
Enigzins verwarrend is het niet direct ontvangen van een bevestigingsmail na de bestelling van glasvezel. Waarom? Op je scherm staat na bestelling het volgende: Bedankt voor je bestelling! Beste, T-Mobile Thuis is voor je besteld. Al je gegevens worden nu verwerkt en de bevestiging van je bestelling met het contract hebben we verstuurd naar @hotmail.com. Bewaar het goed, want het contract wordt eenmalig verstrekt. Wil je de bestelstatus van je bestelling bekijken? Dit kan in My T-Mobile Thuis. Maak dan eerst een T-Mobile Thuis account aan via het linkje in de bevestigingsmail. De bevestigingsmail wordt helaas niet direct verstuurd maar pas na controle van je bestelling. Wanneer mag je de bevestigingsmail verwachten volgens bovenstaand bericht? Toch zeker direct en niet nadat je bestelling is gecontroleerd! Voor mij als nieuwe klant van t- mobile was dit verwarrend, mee eens?
I have a new T-Mobile Home subscription. The Internet was supposed to be activated from 10th of December (Tuesday). I received a box with modem and TV receiver last week. I received an SMS at 8:00 AM on Tuesday saying that the line is now active. However it is not, the globe icon on the modem is not green. When I login to My Home I see "Your request is being processed". How can it still be under process if I signed a contract which says Internet service will be active from 10th of December? I called Tmobile immediately and they said it should come after 6:00 PM. Of course, that did not happen. I called again yesterday and they told me there that it should definitely become active by the end of day. I called again today and they told me that they see it is not active yet and someone should contact me. When I signed the contract in the shop all I received was that date: 10th of December. Nobody mentioned any extra waiting time. The delivery of service is 3 days late and it is falsely d
Beste lezers, ik ben benieuwd naar jullie ervaring? vanaf 10 januari (na toestemming van de verhuurder) ben ik al bezig met Volkers en wessels dat er iemand langs kan komen voor te schouwen. Dit moet volgens v en w door een andere aannemer gebeuren, ik ben er nu al 3 weken mee bezig maar nog steeds helemaal niets duidelijk. Word steeds aan het lijntje gehouden van wacht nog een week en bel dan even terug. Wat ik in dit alles het meest vreemde vind is dat wij volgens mij een contract aan willen gaan met tmobile, maar uiteindelijk overal zelf achteraan moeten gaan. Het enige wat wij te horen krijgen ben even met v en w en die helpen u verder dit vind ik echt te krom voor woorden. ben benieuwd wie hier meer last van heeft. groeten cliff
Hi, I just connected my modem to the meteringkast connection, modem shows 5 green lights, but I have no internet!!! When I connect to the wifi, it disconnects immediately as there is no internet! Please check if modem is active ? thanks
Wat heb ik nu al spijt van het in zee gaan met t-mobile. Al sinds november liggen de glasvezel kabels in de grond en heb ik me aangemeld. Jullie bevelen ook gewoon doodleuk een overstapservice aan die per eind december alles bij ziggo heeft opgezegd. Daarna radiostilte. Zoek het dus zelf maar uit. Na zelf weer bellen, moest ik Volkert Wessel contacteren. Zij doen weer niet de portiekwoningen, dat hebben zij weer uitbesteed. Dit is toch geen normale gang van zaken dat ik hier als consument met 3 organisaties van doen heb om internet geregeld te krijgen? Ondertussen kan ik voor de 2e keer naar ziggo om verlenging aan te vragen van mijn abbo. ik wil graag weten wanneer er nu zicht is op installatie, mocht dit er niet zijn, wil ik bij deze het abonnement ontbinden. Er is geen Service geleverd, en de bedenktijd die jullie slim na “14 dagen “ hebben laten verlopen, is feitelijk niet nog begonnen. Zou ook fijn zijn als je gewoon eens telefonisch een persoon zou kunnen spreken ipv alles via
Hallo, Ik ben zzp’er. Laten we daarmee beginnen en het is vandaag de 2e keer dat ik voor niets thuis ben gebleven voor jullie. De eerste keer werden er alleen maar even snel foto’s gemaakt en vandaag na de hele boel open te hebben gegooid hoor ik net dat alles opnieuw gepatcht moet worden omdat de kabels te kort zijn gelegd. Dit loopt ook voor mij nu aardig in de kosten. De laatste keer dat ik een klacht had, ben ik heel erg schofterig geholpen. Ik verwacht nu wel op zijn minst dat jullie mij normaal tegemoet komen.
Ik ben sinds 13 januari 2020 abonnee van T-Mobile Thuis Internet en Vast Bellen. Ik heb inmiddels reeds alles geïnstalleerd en alles werkt, toch is volgens My T-Mobile Thuis mijn bestelling nog onderweg en moet mijn abonnement nog geactiveerd worden. Zie hiervoor ook bijgevoegde afbeeldingen. Mijn vraag is dus: “Hoe wordt dit opgelost, en heeft dit invloed op de werking van mijn apparatuur waaronder bijvoorbeeld mijn modem?” Ik heb geprobeerd de klantenservice te bellen, maar daar werd zonder dat ik een medewerker gesproken heb de verbinding plotseling verbroken en hoorde ik alleen ‘tuut-tuut-tuut’!
Goedemiddag, Ik heb gisterochtend tmobile internet en tv besteld maar ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen. Ik vroeg mij af of de bestelling wel doorgekomen is Mvg Albert Ras
Op 10 januari heb ik een aanvraag gedaan voor postcode **** (mod-edit). Nieuwbouw, sinds 2012 al glasvezel gehad via meerdere providers (Plinq, Tweak) en door nieuwe telefoon abo nu besloten voor T-mobile te gaan. Meerdere telefoontjes levert nog steeds het resultaat op dat er geen installatie gepland kan worden. Er is niets 'vrij', wat dus inhoudt dat de kast in de wijk nog bezocht moet worden en wat bijgeplaatst, omgezet, etc. Nu wordt het alternatief van WBA voorgesteld, dat is sneller klaar. Verwachting nu is 2 weken (wat al vrij lang is) tegenover "onbekend" bij ODF. Echter lees ik nu op het forum dat WBA tot meer negatieve berichten leiden. Met name in downtime en ondersteuning is WBA niet aan te raden. Voor de snelheid hoeft het nog niet. Wat is jullie idee hierover? WBA accepteren of langer wachten op ODF. Extra info: vorige abo is al stopgezet, krijg als compensatie nu wekelijks Unlimited, maar kan daardoor geen gebruik maken van eigen WiFi netwerk (Sonos, chromecast, etc).
Goedemorgen, ik heb een verhuizing doorgegeven bij T-Mobile om mijn internet en televisie mee te kunnen nemen naar mijn nieuwe adres. Ik verhuis pas over anderhalve maand, maar in de 'verhuis bevestiging' email die ik heb gekregen wordt er aangegeven dat ik mijn modem binnen 8 kalenderdagen na dagtekening van de brief (email) al dien terug te sturen. Is het mogelijk om de modem ná de verhuizing terug te sturen, anders zit ik al die tijd zonder internet? Overigens ben ik pas nét overgestapt naar T-Mobile, dus ik verwacht dat ik precies dezelfde modem krijg op mijn nieuwe adres, maar dat is minder belangrijk. Hoor het graag!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.