Op 7 december 2019 heb ik T-mobile thuis (internet en tv) aangevraagd. Als ingangsdatum wilde ik 9 januari 2020. Inmiddels is het 16 januari 2020. Het is dat ik zelf al een aantal keren gebeld heb, maar anders had ik tot op heden nog niets vernomen vanuit T-mobile, terwijl ik eigenlijk een week geleden al tv wilde kijken en internet wilde hebben.
Na telkens aan het lijntje te worden gehouden (u wordt teruggebeld, wat niet gebeurde) kreeg ik na het zoveelste telefoontje eindelijk een soort van antwoord. De glasvezellijnen zouden vol zijn in de wijkkast. Hiervoor waren ze afhankelijk van KPN.
Inmiddels de stoute schoenen aangetrokken en in contact geweest met KPN. Zij zeggen dat er helemaal geen reservering is gedaan voor mijn adres. Zij zeggen dat de provider zelf gaat over het uitbreiden van het aantal poorten (en niet kpn; zij patchen alleen maar). Kortom kastje naar de muur verhaal terwijl ik aan het lijntje gehouden wordt.
Conclusie: ik zit in mijn nieuwe huis met twee kinderen die niet kunnen tv kijken/internetten. Mijn vrouw die normaal gesproken thuiswerkt, die nu niet thuis kan werken.
Daarnaast is het onmogelijk om kosteloos op te zeggen, want volgens de contracten hebben ze 18 maanden (uit aardigheid verzet naar 1 maand) na opleverdatum om dan pas op te zeggen.
IK WIL ANTWOORD OP DE VRAAG WAAROM IK NOOIT IETS GEHOORD HEB VANUIT T-MOBILE?
WAAROM IK NOG GEEN VERBINDING HEB?
OP WELKE TERMIJN IK WEL VERBINDING HEB?
EN HOE DIT EVENTUEEL TE COMPENSEREN?
Groet