Ik had dit bericht ook al als reactie onder een topic gepost maar het leek mij ook handig om er gewoon een topic van te maken.
Ten eerste ben ik in eerste instantie superblij met de t-mobile thuis deal, de prijs is fantastisch! Echter heb ik telefonisch begrepen dat er een tekort is aan porten en kan dus mijn abonnement dus niet geactiveerd worden. Is er ergens een plek waar ik updates bij kan houden of achteraan kan bellen zodat er een port in mijn wijkcentrale vrijgemaakt kan worden? Mij is verteld dat het zelfs maanden zou kunnen duren.
1 maart verhuizen we naar ons nieuwbouw appartement en dan is het eigenlijk wel de bedoeling internet te hebben, des noods tijdelijk met een 4G T-Mobile dongle om de wachttijd te overbruggen als het langer gaat duren dan 1 maart? Het liefst sluit ik natuurlijk geen abonnement af bij Ziggo of KPN maar ik moet wel echt internet hebben op 1 maart.
Wat is de gemiddelde doorlooptijd/wachttijd voor het opleveren? De bestelling staat nu op ‘-8 dag(en)’.
Alvast bedankt!
Groet,
Steyn