Skip to main content

Ik heb sinds een kleine twee weken (24-01-2020) een actief T-mobile Thuis internet Basic abonnement. Nu wil ik graag gebruik maken van het klantvoordeel (mede daarom ben ik overgestapt met een mobiel en internet abonnement), maar daar kan ik me niet voor aanmelden omdat het T-mobile Thuis abonnement nog op “aanvraag in behandeling” staat. Intussen betaal ik natuurlijk gewoon de normale prijs door voor mijn internet én telefoon abonnement….

Hoe kan dit snel worden opgelost?

Groeten,

Anne

Hey @AnneLD 

Dit gebeurt wel eens vaker ivm een bug maar de moderators kunnen dit voor je oplossen dus wacht hun reactie even af, ze reageren meestal binnen de 24/48 uur maar het zou langer kunnen duren vanwege het weekend.

Bellen is een snellere optie, je kunt bellen naar 0800 0092


Hi @AnneLD

 

Bedankt voor je aanvraag en welkom bij Thuis! Ik zie dat er administratief iets fout staat. Ik ga ervoor zorgen dat dit snel rechtgetrokken wordt. Je ontvangt snel een e-mail met een update hierover. Daarna kun je Klantvoordeel direct activeren via My T-Mobile Thuis!


Dank voor de snelle reacties en actie!


Reageer