Vandaag was het zover de monteur van Guidion is geweest en heeft alles geïnstalleerd een verhuizing die 2 maanden geleden is aangevraagd! Maar nu heb ik geen signaal en alles is doorgezet naar KPN. Meneer u wordt binnen 4 ure gebeld voor afspraak! Wat???? Ik sluit toch abo bij T-Mobile af!! Bedankt Tmoblie voor de snelle service, heb gvd 2 maand geleden verhuizing doorgegeven en nu moet ik wachten op KPN???? Lekker afschuifsysteem ben echt laaiend woedend!!!!
vertraging aansluiting
Beste antwoord door Brian
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

We kiezen er uiteraard niet bewust voor om je langer te laten wachten. Het liefst sluiten we je direct aan. Omdat we afhankelijk zijn van de netwerkbeheerder, kunnen we niet direct schakelen met een eigen monteur indien er geen signaal gemeten wordt. Sorry voor het ongemak, maar weet wel dat we er alles aan doen om het zo snel mogelijk met KPN kort te sluiten. Wat betreft jouw Klantvoordeel: het Klantvoordeel wordt pas officieel geactiveerd zodra er een internetverbinding tot stand gebracht wordt. Zo voorkomen we dat je onterecht Klantvoordeel korting verliest. Wat 

We zijn hier om elkaar te helpen en dat willen we blijven doen, vandaar dat we het luchtig en frivool willen houden. Bedankt voor je begrip! Mag ik je overigens verzoeken om me je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN te sturen? Dan ga ik voor je aan de slag wat betreft de klacht.