Skip to main content
  • 6,688 Topics
  • 52,365 Reacties
6688 Topics
11 dagen geen TV!
Omdat ik op geen manier normaal contact krijg met Tmobile, nu een keer zo… Ik heb nu 11 dagen geen TV, totaal 2 uur gebeld, 8 chats gehad en nog steeds niet opgelost! Zo is het gegaan. Ik wilde graag van 200MB naar 1000MB internetsnelheid. Dat heb ik besteld via de website. Afspraak dat het per 15 september zou ingaan. Daarvoor werd een nieuw modem opgestuurd, begrijp ik. Maar dit modem moest geïnstalleerd worden door Guidion. Ok ik maak een afspraak met Guidion. Kan niet eerder dan 22 september. Afspraak gemaakt. op 15 september opeens geen TV meer, wel internet en telefoon. Diverse keren gebeld en gechat. Zeer verschillende antwoorden. Door drukte duurt het 2 dagen om dit te herstellen. 17 september, geen TV, 18 september, geen TV. weer gebeld, nee, duurt 6 dagen!! Dus tot 22 september GEEN TV. Guidion komt gelukkig, nu komt het goed...Nieuw modem gekregen, GEEN TV en TELEFOON. Internet werkt wel, rond 950MB, dus prima! Na diverse telefoontjes waarvan 1 slechts 45 minuten!!!!! Telefoon werkt weer...helaas zonder nummerherkenning, schijnt niet te kunnen met het nieuwe Zyxel modem…jammer...nog steeds geen TV. Monteur zegt dat het komt door oude TV boxen met harddisk. Ok hij besteld 2 nieuwe tvboxen. deze kwamen gisteren binnen, op 25 september, lekker vlot gelukkig. Ik sluit de beide tvboxen aan. gaan data ophalen en updaten, dus werkt de verbinding! MOOI! Maar helaas GEEN TV, nog steeds niet!!! Volgens mij staat er ergens een vinkje verkeerd. Het lijkt alsof mijn oude abonnement voor TV per 15 september is opgezegd en het nieuwe, wat door het nieuwe modem en de nieuwe TVBoxen op een ANDER TV platform zou draaien (volgens Monteur guidion en telefonistes Tmobile) niet werkt, actueel, aangevinkt is. In mijn account lijkt het echter wel actief te zijn… WIE GAAT DIT NU EINDELIJK EEN KEER OPLOSSEN OF MOET IK ECHT OVERSTAPPEN NAAR EEN ANDERE PROVIDER? Waarop het antwoord van Tmobile zal zijn “dat is uw eigen keuze”… ik word hier zo verdrietig van!!!!!! Martin van den Brink cameraman en technisch beter op de hoogte dan iedereen die ik aan de lijn en chat heb gehad...
[Info] Onderhoud TV in de nacht van 20 op 21 september
We werken continu aan de verbetering van onze TV diensten, zodat jij hier optimaal van kan genieten. Daarom voeren wij in de nacht van 20 op 21 september onderhoud uit op jouw tv-aansluiting. We werken continu aan de verbetering van onze TV diensten, zodat jij hier optimaal van kan genieten. Daarom voeren wij in de nacht van 20 op 21 september onderhoud uit op jouw tv-aansluiting. Het onderhoud vindt 's nachts plaats tussen 01:00 en 06:00. In deze periode kan je maximaal een kwartier niet TV kijken of TV Anywhere gebruiken. De volgende ochtend start de TV Box uit zichzelf opnieuw op om alle instellingen op te halen. Let op: De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Staat de tv in je slaapkamer? Leg iets over de TV Box en schakel de tv helemaal uit voor je gaat slapen, dan word je niet wakker van de update. Internet ook? Je hoeft je geen zorgen te maken over de internetverbinding, deze zal onafgebroken beschikbaar zijn. Wat moet jij doen? Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht het zo zijn dat jouw TV Box onverhoopt geen beeld geeft na het onderhoud, dan werkt een herstart van het modem én de TV Box. Kijk op onze handige Wiki hoe je het beste kunt herstarten: Reset uitvoeren op het modem. Verandert er nog iets? Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken. Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust in dit topic!

Laatst verdiende badges

• Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen