Dat heeft mede te maken met de rechten welke de betrokken zender of zendergroep heeft veleend aan de provider, in het verleden toen er nog veel gebruik werd gemaakt van een PVR (tv box met ingebouwde HD) kon men alles opnemen, en sloten providers slechts een basis contract af.
Nu met opnemen in de Cloud zijn de zaken veranderd en moeten providers andere (duurdere) contracten afsluiten en word er meer gekeken of het economisch en financieel verantwoord is, ik ben het zeker met u eens dat als er extra geld wordt gevraagd er ook wat tegenover moet staan.
Dat heeft mede te maken met de rechten welke de betrokken zender of zendergroep heeft veleend aan de provider, in het verleden toen er nog veel gebruik werd gemaakt van een PVR (tv box met ingebouwde HD) kon men alles opnemen, en sloten providers slechts een basis contract af.
Nu met opnemen in de Cloud zijn de zaken veranderd en moeten providers andere (duurdere) contracten afsluiten en word er meer gekeken of het economisch en financieel verantwoord is, ik ben het zeker met u eens dat als er extra geld wordt gevraagd er ook wat tegenover moet staan.
als ik had geweten dat Duitse zenders niet kon opnemen had ik geen tv van T Mobile genomen je kunt bij andere provider wel gewoon opnemen dus T Mobile maak andere afspraken en doe wat de klant wil
Er wordt gedetailleerd over de zenders en hun mogelijkheden gecommuniceerd.
Ook ik vind het een hele slechte zaak dat ik geen Duitse zenders kan opnemen, terwijl ik nu meet betaal dan met de oude tvbox. Ik zal toch maar weer naar een andere provider moeten overstappen. T-mobile wil wel meer geld, maar er staat niets tegenover.
G. Meijer
al betaal je voor extra duitse zenders kun je nog niet opnemen bij mij loopt het contract in oktober af maar ga wel kijken naar andere provider en die app op samsung tv werkt ook niet
M Bergeman