Ik kon voor de update 2 programma’s die elkaar overlappen opnemen maar nu niet meer.
hoe is dit op te lossen? Ik heb trouwens glasvezel.
Ik kon voor de update 2 programma’s die elkaar overlappen opnemen maar nu niet meer.
hoe is dit op te lossen? Ik heb trouwens glasvezel.
Hoi
Hoi
Voorheen kon ik altijd 2 programma’s tegelijkertijd opnemen en nu na de update kan dat niet meer? Dus nu moet ik extra vijf euro betalen om twee programma’s tegelijkertijd te willen opnemen. Wat is dat voor update?
Hi
Hi
Belangrijk: Cloud Opnemen aanzetten in My T-Mobile Thuis
Let op! Cloud Opnemen zit niet standaard inbegrepen in je TV-pakket. Zet Cloud Opnemen aan in My T-Mobile Thuis voor € 5,- /mnd. Na de eerste maand kun je de functie opzeggen. Je zit dus nergens aan vast.
Zie je de optie niet tussen staan in My T-Mobile Thuis? Deze functie is nog niet beschikbaar voor iedereen. We zijn druk bezig om Cloud Opnemen voor iedereen met een TV-abonnement beschikbaar te maken. Je ontvangt bericht zodra we jouw TV kunnen
deze tekst komt van jullie website en daar word toch echt gezegd €5 per maand. Of mis ik iets?
Als je een HDD recorder had, dan betaalde je daar €5,- voor bij. Met cloud recording zeg je de HDD add-on op en activeer je voor dezelfde €5,- cloud recording via my-tmobile.
Als je een HDD recorder had, dan betaalde je daar €5,- voor bij. Met cloud recording zeg je de HDD add-on op en activeer je voor dezelfde €5,- cloud recording via my-tmobile.
Ik heg gisteren cloud opnemen aangezet maar het werkt nog niet. Volgens de site zou ik bij een opname het cloud logo moeten zien maar dat is niet het geval.
Wellicht de decoder een keer spanningsloos en opnieuw aanzetten?
Wellicht de decoder een keer spanningsloos en opnieuw aanzetten?
Dat heb ik al gedaan maar werkt ook niet.
Wellicht de decoder een keer spanningsloos en opnieuw aanzetten?
Dat heb ik al gedaan maar werkt ook niet.
Ik heb wat ontdekt. Ik heb 2 decoders, 1 in de keuken en 1in de woonkamer. Diegene in de woonkamer is er een met opname functie. Het valt me op dat in de keuken de cloud wel zichtbaar is maar op de decoder in de woonkamer niet.
Wellicht de decoder een keer spanningsloos en opnieuw aanzetten?
Dat heb ik al gedaan maar werkt ook niet.
Ik heb wat ontdekt. Ik heb 2 decoders, 1 in de keuken en 1in de woonkamer. Diegene in de woonkamer is er een met opname functie. Het valt me op dat in de keuken de cloud wel zichtbaar is maar op de decoder in de woonkamer niet.
Volgens mij moet de HD recorder omgeruild worden naar normale, klopt dat en waar kan ik dat regelen?
Hi
Hi
Super.
hartelijk dank voor de service
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.