Mijn Tv anywhere kan ik in 1 keer niet meer casten naar de chromecast op mijn tv. Vorige week had ik nog nergens problemen mee.
Ik heb alles al opnieuw opgestart en de app verwijderd en weer opnieuw erop gezet maar niks helpt.
Hoe kan dit?
Mijn Tv anywhere kan ik in 1 keer niet meer casten naar de chromecast op mijn tv. Vorige week had ik nog nergens problemen mee.
Ik heb alles al opnieuw opgestart en de app verwijderd en weer opnieuw erop gezet maar niks helpt.
Hoe kan dit?
Hier hetzelfde probleem. Ik krijg de melding 'geen content om te casten''
Hi
Het zou heel fijn zijn als jullie de antwoorden op deze vragen in het onderstaande topic kunnen vermelden:
Zo houden we het overzichtelijk en staat alle informatie over dit euvel in hetzelfde topic. Weet dat we er alles gaan doen om dit zo snel mogelijk te verhelpen, thanks alvast voor de moeite!
Zijn de apparaten verbonden via hetzelfde wifi-netwerk? Ja
Met welk apparaat probeer je te casten? Mobiele telefoon
Wat is de iOS/Android versie van dit apparaat?
12
Heb je de Chromecast, de tv en het apparaat waarmee je wil casten als eens herstart? Haal ze indien mogelijk hierbij ook even van de stroom.
Ja
Naar welk apparaat probeer je te casten?
Televisie
Wat is het merk van de tv, de type Chromecast of welke tv met ingebouwde Chromecast hebben jullie?
Samsung... Type Chromecast weet ik even niet
Wat is de software versie van de Chromecast of tv met ingebouwde Chromecast?
Firmware zie ik wel 1.56.291998
Sinds wanneer ervaar je dit probleem?
Sinds twee dagen. Andere apps casten wel gewoon
Hi
Hi guys, voor de volledigheid geef ik het ook hier aan! Graag wil ik aangeven wat ik vanochtend van mijn collega's heb doorgekregen omtrent het onderzoek. De leverancier heeft in de voorbeelden gezien dat het casten niet goed gaat, omdat de verbinding tussen smartphone en Chromecast niet op een normale manier tot stand is gekomen. Er wordt nu dan ook verder onderzoek gedaan wat daarvan de oorzaak is en ik hoop hier snel meer over te horen. Merci voor jullie geduld. Ik houd jullie op de hoogte in het andere topic dat ik eerder met jullie deelde!
Ik lee hier diverse topics over het niet werken van Chrome Cast in combinatie met T-Mobile Anywhere, daarom maar eens een test gedaan met zowel een iPhone SE 2020 alsmede een Samsung tablet A7 2021, dit op 2 verschillende tv's.
een tv staat op de slaapkamer en een op een zolderkamer, en op beide tv's werkt het zoals het hoort te werken, de tv op de zolderkamer gebruikt mijn zoon als hij logeert i.c.m. de Samsung tablet om tv te kijken, de andere tv meestal i.c.m. de tb box.
Hi
Ook hier sinds vorige week probleem met casten.
Via telefoon one plus met chromecast op LG tv.
Het heeft even gewerkt, maar op telefoon krijg ik steeds bericht een content om te casten¨.
Pffff,erg vervelend ondertussen.
Hi
Klopt het dat jij nog steeds niet kan casten
Hier werkt het ook weer gelukkig
Hi Lisa,bedankt voor je reactie
Heb de tv zojuist opgestart en alles werkt weer naar behoren.
Dank!
Hi
Damkjewel voor je snelle reacties
Hier werkte het gister ook weer
Goedenavond,
Ik zou graag op de tv buiten (via een chromekast) mijn opnames kijken maar krijg dan een foutmelding. Geen content gevonden.
Is het niet mogelijk, of is er bijvoorbeeld een instelling die aangepast moet worden?
De app staat op een iPhone 13 Pro Max en de chromekast is versie 3.
Hoor het graag!
Met vriendelijke groet,
Monique
Hi
De TV Anywhere App is te downloaden op je Chromecast. Met je iPhone kun je streamen naar een ander scherm. Houd er wel rekening mee dat de app maximaal op 3 apparaten tegelijk kan afspelen.
Dank je wel voor je advies. Helaas kun je op de chromekast versie 3 niets downloaden
De Chromcast v3 moet gewoon apps kunnen installeren? Onze app is ook beschikbaar hiervoor.
Op de Chromecast 3 kun je inderdaad geen apps installeren, maar alleen streamen vanaf je telefoon of tablet. Als ik het goed begrijp, maakt de app dus wel verbinding (zie je het T-Mobile-logo)? Zo ja, wat gebeurt er dan op het moment dat je iets af wilt spelen? Omdat je zo te lezen buiten zit, kun je ook controleren of het wifi-signaal van zowel de Chromecast als je iPhone sterk genoeg is?
Ja, ik kan wel gewoon live kijken en radio luisteren.
Na een tijdje krijg ik dan een foutmelding. (Uit mijn hoofd) dat er geen content is
Geen idee hoe of wat maar vandaag kon ik ineens wel een opname terugkijken. Allemaal bedankt voor de tips!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.