Skip to main content

Hallo,

Nieuwe T-Mobile klant hier en gekozen om via de app op onze (nieuwe) Samsung tv te kijken i.p.v. met de losse settopbox. Helaas kwamen we er al snel achter dat de keren dat we ‘normaal’ tv willen kijken, er alleen een stereo signaal wordt gespeeld. Hierdoor zijn uitzendingen als het nieuws amper te volgen in vergelijking met films en series via de bekende streamingdiensten, aangezien de centerspeaker niet mee doet. (we hebben een aparte receiver met stereo opstelling + centerspeaker, juist om de dialogen goed te horen)

In mijn optiek is de app daarmee zeker geen ‘volwaardige vervanger’ van de settopbox. Na wat zoeken kwam ik een bericht van ongeveer een jaar geleden tegen met dezelfde bevinding en daarbij de vraag wanneer Dolby wel beschikbaar komt in de tv-app. Het antwoord toen was ‘dat weten we niet’, hoe is dat nu? Is er al vooruitzicht dat dit aangeboden gaat worden?

 

Mvg, Merijn

Hi @Merijn44, welkom op onze Community!

Op dit moment is degene die daar over gaat niet aanwezig. Zou je eind deze weer een reactie kunnen plaatsen, dan kan ik de uitvraag doen hierover. Op dit moment is er namelijk nog niet veel over bekend. Als de juiste persoon weer aanwezig is kan ik wat meer duidelijkheid geven! 


@Merijn44 heb je intussen een antwoord op je vraag?


Hi @Merijn44, welkom op onze Community!

Op dit moment is degene die daar over gaat niet aanwezig. Zou je eind deze weer een reactie kunnen plaatsen, dan kan ik de uitvraag doen hierover. Op dit moment is er namelijk nog niet veel over bekend. Als de juiste persoon weer aanwezig is kan ik wat meer duidelijkheid geven! 

Begin van nieuwe week ipv eind van de vorige, maar de vraag staat nog steeds open. Als je hem aan de juiste persoon door kunt sturen, graag!

 

@Merijn44heb je intussen een antwoord op je vraag?

Nee, dus bij deze nog een keer onder de aandacht gebracht van Tommie.


Er is nog geen antwoord gekomen; ik probeer één en ander los te weken en verwacht morgen uitsluitsel te kunnen geven via Tommie. Bedankt voor jullie geduld!


Hey @Merijn44, ik heb zojuist een antwoord gehad op je vraag! 

Op dit moment is het nog niet zeker wanneer dit gaat gebeuren voor de Samsung TV App. Weet wel dat dit al enige tijd onze attentie heeft en we alle feedback meenemen voor onze TV verbeteringen. 

Oplossing voor korte termijn is om een TV Box aan te schaffen, hier werkt het namelijk wel op. Hopelijk heb ik je voldoende informatie gegeven hierover.


Hey @Merijn44, ik heb zojuist een antwoord gehad op je vraag! 

Op dit moment is het nog niet zeker wanneer dit gaat gebeuren voor de Samsung TV App. Weet wel dat dit al enige tijd onze attentie heeft en we alle feedback meenemen voor onze TV verbeteringen. 

Oplossing voor korte termijn is om een TV Box aan te schaffen, hier werkt het namelijk wel op. Hopelijk heb ik je voldoende informatie gegeven hierover.

Geen verandering ten opzichte van een jaar geleden dus. Is er een plek om te ‘stemmen’ op RFC's voor jullie ontwikkelteam? Om het wat hoger op de agenda te krijgen…

Als je klanten wilt overhalen de app te gebruiken, zal hij naar mijn mening hetzelfde moeten bieden als de TV box, wat jullie ook lijken te suggereren in de tekst/reclame online. (er wordt in ieder geval nergens gemeld dat bepaalde dingen, zoals Dolby/suround, niet beschikbaar zijn) 

En daarbij: de oplossing die je aandraagt is er 1 die mij als klant extra geld kost...


Reageer